8/28/2013

THIS or THAT- tag
U zadnje vrijeme po beauty blogovima stalno viđam ovaj tag, pa sam odlučila i ja ispuniti ga i odgovoriti na par pitanjca.Osobno jako volim čitati ovakve članke pa se nadam da će se i vama svidjeti. Pa bez duljeg uvoda - krenimo!
 
 
 
MAKE-UP
 
 
Rumenilo ili bronzer?
Definitivno rumenilo! Puno su mi draža rumenila i bez njih nemogu zamisliti iti jedan look , a i koristim ih puno češće od bronzera.
 
Sjajilo ili ruž?
Morat ću reć ruž jer definitivno više nosim,a i volim ruževe. Sjajila volim jedino ako su matt (dakle bez ikakvih šljokica) iako posjedujem i više nego što mi je potrebno shimmerastih sjajila za kojima ponekad posežem, ruž je uvijek za mene izbor prije sjajila.
 
Tuš za oči ili maskara?
Mislim da će se većina samnom složiti - maskara! Po mom mišljenju bez maskare nema niti jednog make-up looka, u ovoj kategoriji ona definitivno pobjeđuje.
 
Tekući puder ili korektor?
Korektor. Ne nosim tekuće podloge općenito toliko često, a ako nosim onda je to BB krema (vrlo rijetko tekući puder) jer preferiram jako lagani makeup na dnevnoj bazi. A tekući korektor znam ponekad samog nositi kada netrebam puno prekrivanja.
 
Neutralna ili sjenila jarke boje?
Rađe neutralna zato što su super za bilo koji makeup na dnevnoj bazi, a mogu se koristiti i za jači make-up na očima. Jarke boje na očima nosim jako rijetko, gotovo nikada tako da su neutralna sjenila definitivno moj prvi izbor.
 
Kistovi ili spužvice za šminkanje?
Nikada ne koristim spužvice manje-više uvijek sam vjerna kistovima, odlično obavljaju posao,a i sama sam brush-junkie pa tako iako znam da imam dovoljno kistova za svoje potrebe ''moram'' imati i sve ostale koji mi se svide (čak i ako mi doistaa netrebaju). Eto što da kažem doista obožavam kistove :)
 
NOKTI
 
 
Opi ili China Glaze?
Nikada nisam probala niti jedan lak ni od Opi-a ni od China Glaze-a.
 
Dugački ili kratki?
Dugi, ali ne predugi nego neka ljepa (normalna) dužina.
 
Umjetni ili prirodni?
Uvijek prirodni!
 
Svjetli ili tamni lakovi?
Preferiram svijetle.
 
Sa cvjetićima ili bez?
Bez.
 
TIJELO
 
 
Gel za tuširanje ili sapun?
Gel za tuširanje <3 Nikada ne koristim sapun, jednostavno nemogu zamisliti tuširanje bez gela.
 
Parfem ili sprej za tijelo?
Volim da mi se miris na koži zadrži cijeli dan, a i nevolim nikakve sprejeve za tijelo, zato biram parfem.
 
Losion ili maslac za tijelo?
Losion volim više, nekako nisam veliki fan tih maslaca za tijelo, a losione obožavam!
 
Lush ili neki drugi proizvođač?
Još nikada ništa od Lusha nisam probala, ali imam favorite u tom području, to su Balea, Dove i Nivea. Vjerna sam njihovim proizvodima već dugi niz godina.
 
MODA
 

 
Traperice ili trenirka?
Traperice, nosim ih svaki dan, bilo gdje i mogu ih iskombinirati na bezbroj načina.
 
Dugački ili kratki rukavi?
Definitivno kratki rukavi. U dugima mi je vruće i ne podnosim ih jednostavno. Kratke nosim i ljeti i zimi ( zimi naravno ispod veste).
 
Haljine ili suknje?
Haljine, puno su praktičnije npr bacim na sebe neku haljinicu i možda komad nakita da podigne cijelu kombinaciju i imam super outfit.
 
Prugice ili karirano?
Prugice. Kod mene karirano prolazi jedino u obliku košulje :D.
 
Šal ili kapa?
Šal definitivno! Nosim ih više od kapa u svakom slučaju. Kape nosim samo zimi.
 
Male ili viseće naušnice?
Male, jednostave su za svaki dan, a mogu se koristiti i za svečanije prigode.
 
Ogrlice ili narukvice?
Ogrlice su manje-više uvijek moj izbor prije narukvica jer nevolim baš nositi išta oko ruke ( osim sata).
 
Štikle ili balerinke?
U balerinkama mi je puno udobnije, i mogu ih nositi od jutra do sutra, zato biram njih.
 
Jakna ili duksica?
Jakna za van , a po doma i u šetnji biram duksicu.
 
KOSA
 

 
Kovrčava ili ravna kosa?
Neznam stavrno, ovo mi je do sada najteže pitanje, a evo i zašto. Ja imam kosu koja nije posve ravna, ali ni posve kovrčava ona je do pola ravna , a ostatak je pola kovrčavo-valovit. I svoju kosu nikada nebi mjenjala jer sam jako zadovoljna njom. Mislim da onda biram kovrčavu jer je moja polu-kovrčava :)
 
Punđa ili rep?
Rep. Isključivo zato što ga nosim vrlo često, gotovo svakodnevno.
 
Ukosnice ( bobby pins) ili špangice?
Bobby pins, njih koristim svakodnevno i jednostavno neznam što bi bez njih.
 
Lak za kosu ili gel?
Nikada još na svojoj (dugoj) kosi nisam koristila gel, jer jednostano neznam kako bi mao svoju namjenu. Lak za kosu koristim uvijek za oblikovanje kose.
 
Duga ili kratka?
Dugaaaaa.. :)
 
Svijetla ili tamna?
Tamna, ja sam brineta i obožavam svoju boju kose :)
 
Podignuta ili raspuštena?
Moja je kosa većinom podignuta, definitivno puno praktičnije, ne ide mi u oči i sl.
 
RANDOM ( RAZNO)
 
 
Kiša ili sunce?
Suncee... punoo puno sunca!
 
Zima ili ljeto?
Iako je moj rođendan u zimi punooo više volim ljeto. Ne podnosim hladnoću i minuse... brrr.
 
Jesen ili proljeće?
Proljeće, sve se budi, drveće pupa, ljepše vrijeme dolazi , ja sretna :).
 
Čokolada ili vanilija?
Čokolada naravno !
 
 
Evo ovo je bio cijeli This or That tag, nadam se da ste uživali čitati ga. Ako i vi napišete jedan ovakav članak ostavite mi link u komentarima i vrlo rado ću ga pročitati. Ako imate kakve želje ili prijedloge za buuće članke možete mi ih ostaviti u komentarima ili na e-mailu diamond.miss33@gmail.com.
 
beautymiss :*
 


You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe