7/03/2014

 Mjesečni favoriti- lipanj 2014.

 

 

Nemogu vjerovati da je lipanj već završio. Imam osjećaj kao da mi je proletio ispred očiju. No jedna dobra stvar s obzirom da je kraj mjeseca je da je vrijeme za moje mjesečne favorite. Još do sada nisam pisala o svojim mjesečnim favoritima, ali sam poprilično sigurna da ću ih nastaviti pisati jer ih ja osobno jako volim čitati pa sam ih obavezno htjela imati na svom blogu jer vjerujem da mnogo vas također voli ovakav tip postova.

 
Prvi proizvod koji definitivno zaslužuje pažnju jest ova divna 4711 Aqua Colonia Lemon&Ginger kolonjska vodica. Po meni je više kao neki ljetni parfem. Uglavnom ovaj sam proizvod dobila kao poklon od mame i tate za svoj rođendan koji je bio 16.3. i odmah sam se zaljubila u miris. Miris je predivnan, miriše doslovno po limunu i đumbiru, ali nako par minuta na koži miris dobiva neku vrlo laganu slatkastu notu koja je savršena. Ako ste ljubitelj citrusnih mirisa mogu garantirati da će vam se ovaj miris svidjeti.

Nastavljamo u citrusnom tonu pa prelazimo na još jedan parfem koji mi je bio totalni must have ovaj mjesec, a to je Dolce & Gabbana Light blue. Ovaj parfem koristim već jako dugo i to ne samo po ljeti iako je to većinom ljetni miris zbog svojeg laganog mirisa i citrusnih nota, ali meni je predivan u bilo koje godišnje doba. Ima lagani citrusni miris, ali nimalo sličan ovom gore parfemu već je to nešto stvarno posebno što nemogu objasniti. Mene je osvojio ovaj parfem i svakako preporučam da ga isprobate kad ste blizu neke prafumerije.

Od preparative jedna stvar koja mi je kroz proteklih par mjeseci poslala neophodna u njezi kože je L'oreal micelarna otopina. Samo s njom skidam šminku jer mi je najučnikovitija. Sve skine, a koža mi nikada nije loše reagirala na nju. Pisala sam i recenziju ove micelarke koju možete pročitati OVDJE.

Još jedan favorit iz područja preparative ovaj mjesec mi je bila Balea krema za ruke i nokte od kamilice. Ovo je moja omiljena krema za ruke, a koristim je već jako dugo. Odlično hidratizira ruke, brzo se upija, super miriše, a i vrlo je lagana na koži. Definitivno ću je ponovo kupiti jer mi je ovo već drugo ili treće pakiranje do sada.


Essence Bloom me up LE, kist bockalica- Ovaj kist ćete vidjeti uskoro u mom new in postu. No prije toga definitivno sam ga morala uvrstiti u svoje favorite za ovaj mjesec jer me jako jako pozitivno iznenadio. Ovaj mjesec ga nisam često koristila s obzirom da je došlo toplije vrijeme i da sada izbjegavam ikakve tekuće podloge i to maksimalno, no koristila sam ga jako puno prošli mjesec iz razloga što sam ga isprobavala tako da je to u biti favorit od prošlog mjeseca no našao se u ovom postu. U svakom slučaju radi se jako kvalitetnom kistu koji svakako vrijedi i puno više od tih 30-ak kn. Puder ljepo nanese, jako je nježan na koži, a i ljepo blenda rumenilo. Ja sam i više no zadovoljna i jako mi je žao što je LE i više ga se nema za nabaviti. U moje je ruke došao zbog jedne drage forumašice kojoj se ovim putem još jednom zahvaljujem.

Essence stay with me lipgloss 02 my favorite milkshake- kad se prisjetim što sam ovaj mjesec najviše imala na usnama prvo što mi pada na pamet je ovo sjajilo. Ovaj sam ga mjesec stvarno puno nosila i obožavam ga. Žao mi je što su ih izbacili iz prodaje no već vidim da kod onih novih sjajila sa crnim poklopcem ima sjajilo koje je identično ovome, a radi se o nijasni 1 babydoll's favorite koje definitivno namjeravam kupiti. Uglavnom radi se o nježno rozom sjsjilu koje pristaje na sve moguće lookove i stvarno je ugodno za nositi.

Eveline maximum nails growth- već sam duže vremena borila bitku sa svojim noktima jer kada god bi narasli na željenu veličinu ili bi se počeli listati ili pucati i stvarno više nisam znala što bih sa njima. Dok mi jednog dana jedna draga forumašica nije preporučila ovaj lak za nokte, ona je bila toliko ljubazna da mi je ustupila jedan taj lakić i na tome joj se još jednom zahvaljujem. Ovo stvarno čudesno djeluje na nokte, puno brže rastu, ne pucaju, ne listaju se,ma divota, preporučam ga od srca!

Kada smo već kod favorita za ovaj mjesec na području lakova za nokte nemogu da ne spomenem ovu divotu. Radi se o Golden Rose laku iz Paris kolekcije u nijansi 92. Predivna neon roza boja u koju sam se istog trena zaljubila i skroz me iznenadilo kako dobro izgleda na noktima, puno bolje no što sam zamišljala. Jedina mana ovih lakova iz Paris kolekcije je to što su dosta vodenasti pa treba nekoliko slojeva kako bi se dobila puna boja, no to mi ne smeta s obzirom na cijenu 15-ak kn  i nijanse koje su još ljepše.

I zadnji ali nikako manje važna favorit ovog mjeseca mi je definitivno ova beauty UK posh paleta u nijansi Eden. Stvarno odlična odlična paleta u ovom cijenovnom rangu. Za svega 50 kn dobijete 10 sjenila koja su skorz solidno pigmentirana te su po trajnosti i kvaliteti stvarno odlična. Ja sam se ugodno iznenadila i mogu je toplo preporučiti. Uskoro namjeravam pisati i recenziju o njoj pa ako vas zanima više detalja o ovom proizvodu pričakajte još malo za recenziju, a uskoro ćete ju također moći vidjeti u mom nadolazećem new in postu.

I to bi bilo to drage moje, nadam se da vam se post svidjeo, ako imate kakve prijedloge ili želje što bi htjele čitati na blogu svakako ih ostavite u komentarima. Pusa svima :*

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe