7/10/2014

Olival lavanda krema za ruke i koncentrat- recenzija 



Prije otprilike dva mjeseca na Olival nagradnoj igri osvojila sam dva proizvoda. Radi se o koncentratu i kremi za ruke na bazi lavande. Lavandu obožavam, a još pogotovo kada je u kombinaciji sa citrusima kao u ova dva proizvoda. Čim su došle bacila sam se na isprobavanje, a sada nakon nekog vremena isprobavanja odlučila sam vam napisati svoje dojmove.

Ako vam je Olival kozmetika slučajno nepoznata reći ću vam dvije-tri riječi o njoj. Naime Olival je hrvatska  tvrtka koja se bavi proizvodnjom kozmetike od prirodnih sastojaka i starih farmaceutskih receptura. Prije par mjeseci proslavili su 20 godina postojanja. Oba proizvoda kao i ostali proizvodi Olival prirodne kozmetike dostupni su u Dm,Bipa i Kozmo drogerijama.

 


Olival krema za ruke lavanda- počet ću sa kremom za ruke koju u zadnje vrijeme koristim dosta često jer su mi ruke dosta suhe. Krema dolazi u bijelo-ljubičastoj tubici količine 75 ml, a cijena joj je 10 kn. Na ambalaži nije navedeno u kojem vremenskom roku od otvaranja ju je potrebno potrošiti. Miriše točno po lavandi i ima neke malo citrusne note uz nju i meni taj miris odgovara odlično, ali ukoliko niste ljubitelj mirisa lavande onda vam se vjerojatno neće svidjeti. Što se tiče samog proizvoda mogu reći da je ok, no ništa više od toga. Njeguje mi ruke skroz solidno no jedna stvar koja mi se kod oba proizvoda nije svidjela jest da im treba užasno dugo vremena da se upiju u kožu. Zbog toga su po meni idealni za korištenje preko noći. Također krema je dosta masnjikava, a to kod krema za ruke mrzim i to je u biti stvar koja me najviše odbija što se krema za ruke tiče, jer mrzim kada su mi još pola sata nakon nanošenja kreme ruke masnjikave, to nikako nije dobro. Ocjena 3.


 
 

Olival koncentrat za ruke lavanda- dolazi u sivoj tubici i nešto je manje količine od kreme- 50 ml, a cijena je 20 kn.  Također kao i kod kreme nije navedeno u kojem bi se vremenskom roku od otvaranja trebala potrošiti. Što se tiče teksture nikako se nemogu odlučiti kakva je ona zapravo. Po meni je nešto između gelaste i kremaste teksture. U svakom slučaju krema za ruke je mnogo kremastija od koncentrata. Po meni je ovaj koncentrat idealan kao dubinska njega ruku preko noći iako me iznenadilo to što uopće nije 'težak' i masnjikav poput kreme pa je mnogo lakši na rukama no zbog svojeg sporoupijajućeg efekta koristim ga samo preko noći. Ocjena 4.




Zaključak: kao što ste mogli pročitati ova dva proizvoda imaju i dobrih i loših strana. Definitivno bi rekla da mi je koncentrat nešto draži od same kreme jer mi se ona nije previše dopala dok koncentrat ispunjava sve obećano. Minus kod oba proizvoda po meni je to što se jako sporo upijaju pa su prigodni za korištenje preko noći. Sve u svemu nisu tako loši no vjerujem da ih nebih obnovila nakn što ih potrošim.


Jeste li probali što od Olival kozmetike? Koji dio njihovog asortimana najviše volite?


You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe