7/06/2014

 

Procrastinating Beauty Blogger TAG

 


Danas sam za vas pripremila nešto malo drugačije od uobičajenih postova no opet povezano sa primarnom temom mog bloga. Dakle radi se od tag postu. Obožavam pisati ovakav tip posta, a ovaj tag kruži već neko vrijeme među beauty blogericama pa sam mislila kako bi bilo zanimljivo i zabavno ispuniti ovih nekoliko pitanja kroz koja me možete nešto bolje upoznati (bar što se tiče područja koje obuhvaća moj blog).
 
1. Koji dio makeup rutine često preskačeš?
 Nastojim ne preskakati niti jednu važnu stavku svoje makeup/beauty rutine, ali jedan korak koji najčešće preskačem što se makeupa tiče je uvijanje trepavica. S obzirom da su mi trepavice prirodno dosta uvinute uvijanje trepavica mi se uvijek čini kao gubljenje vremena, no ponekad taj korak preskačem i iz čiste ljenosti :D.


 
2. Pereš li svoje kistove redovito?
Definitivno da! Iako imam više kistova koji imaju istu funkciju uvijek volim redovito prati svoje kistove bez obzira dalo se to meni ili ne jer me sama pomisao da su mi kistovi koje koristim na licu prljavi skroz zgrožava, iako nisam pretjerano gadljiva osoba kada dođe do mojih kistova volim da su mi oni tip-top.



3. Koliko dugo možeš izdržati sa oštećenim lakom na noktima?
Još jedna stvar osim kistova koja mi uvijek mora biti tip-top su nokti. Ne podnosim da mi je lak na  noktima oštećen ni minute no ako tada nema vremena popraviti ga nije smak svijeta. Ako sam u žurbi preko oštećenog djela samo prepravim lak, a ako ima vremena onda skroz skinem lak. U svakom slučaju mrzim kad mi je lak na noktima oštećen i nastojim što prije popraviti štetu na ovaj ili onaj način.

 
 
4. Koliko dugo ćeš odgađati kupovanje nekog proizvoda, čak i ako ga trebaš?
Ako mi je taj proizvod neophodan poput odstranjivača šminke ili kreme za lice onda ću ga ponovo kupiti odmah nakon što ga potrošim. No ukoliko se radi o nećemu manje važnome i nečemu ne tako neophodnom onda mogu odgađati tu kupovinu dokle god mi to moj novčanik ne dopusti. Dakle odgađanje kupovine nekog proizvoda također ovisi u kakvom je trenutno stanju moj novčanik.
 
5. Koja ti je najlošija beauty navika?
Hmm... pokušavam ne preskakati i ne raditi neke loše navike, ali jedna za koju sam sigurna da je definitivno moja najlošja beauty navika je općenito njega kože tijela. Tu konkretno mislim na mazanje losionima/uljima i pilingiranje kože koje radim rijetko, a najčešće ili u nedostatku vremena ili jer mi se neda. Svakako to nastojim promjeniti i to pogotovo sad u ovo ljepše toplije vrijeme kada je koža tijela više izložena suncu pa i zahtjeva više njege i hrane, ali i općenito kako bi dobro izgledala. Jako volim losione i pilinge za tijelo, no kako sam već rekla dosta često preskačem taj dio svoje beauty rutine iako znam da nebi trebala.
 
 


6. Koju aktivnost koja nije povezana sa makeupom često odgađaš?
Pospremanje! Kada vidim stan ili sobu u neredu totalno sam nemotivirana da ih pospremim i to najčešće završi odgađajući pospremanje neko vrijeme, ali ipak na kraju sredim taj nered, a što da vam kažem što se mora mora se, zar ne? :D. Ali moram priznati da uživam kada mi je sve pospremljeno, osjećaj u prostoriji je automatski puno bolji tako da se na kraju krajeva sav taj trud i isplati!
 
7. Kad izlaziš, odgađaš li spremanje za posljednju minutu?
Ja sam tip osobe koji nevoli kasniti niti se spremati u zadnji tren tako da definitivno ne mislim da odgađam spremanje za posljednju minutu. Ako znam da ću taj dan/večer izaći nastojim si pripremiti outfit dan ranije isto kao i isplanirati makeup look. Tako sam mnogo brže gotova, ali i bolje funkcioniram i puno sam smirenija jer znam da mi je veći dio 'posla' obavljen.

 

8. Možeš li si zabraniti kupovanje na određeno vrijeme i uspiješ li u tome?
Na ovo sam pitanje djelomično odogovorila u odgovoru četvrtog pitanja. Dakle naravno da si mogu zabraniti kupovanje i moram uspijeti u tome ako mi tako 'diktira' moj novčanik. Ako si npr taj mjesec nemogu priuštiti neki ruž koji mi se svidio naravno da si ga neću moći priuštiti i da ću si zabraniti kupovinu.
 
9. Koliko je organizirana tvoja makeup kolekcija?
 Rekla bi da je moja makeup kolekcija poprilično dobro organizirana. Volim da mi je sve na svome mjestu i zato dosta pazim na organizaciju. Svaka makeup komponenta ima svoje mjesto i tako je organizirana. Jednostavno zbog lakšeg snalaženja u kolekciji, ali i ljepše izgleda vizualno kada je sve na svome mjestu.
 

 
Eto to bi bila sva pitanja i odgovori, ako imate još kakva pitanja možete mi ih ostaviti u komentarima pa mogu napraviti post u kojem odgovaram na vaša pitanja ako vas zanima nešto tako. Iiiii... pozivam sve blogerice koje žele da također naprave ovaj tag!

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe