8/20/2014

Catrice noviteti jesen/zima 2014

 


Ovu jesen/zimu Catrice je pripremio hrpu noviteta u svom asortimanu. Sve je apsolutno predivno i ima toga stvarno jako puno. Jako me interesiraju novi proizvodi i nadam se da će biti dobri, u svakom slučaju jako ih želim isprobati čim stignu na police naših dorgerija! U nastavku pasite oči na Catriceovim novitetima i vidite što nam je to svega ljepoga Catrice pripremio!
 











 







 






 
 
 
 
 
 


 
Svaka čast ako ste stigle do kraja posta. :D Nadam se da vam nije bilo previše slikica, meni je ovo sve melem za oči i osobno bi htijela isprobati jako puno ovih noviteta (čitaj: sve!:)). Navodno je već dio asortimana došao u određene drogerije, a u druge bi trebao uskoro. Nemogu izdvojiti što mi se odavde najviše sviđa no vi mi svakako u komentarima napišite čemu se najviše veselite!
 
Kako vam se svišaju noviteti? Koje biste htijele isprobati?
 

You Might Also Like

8 komentari

  1. koliko noviteta i lijepih stvari, mislim da ce ova matt paleta kad izadje bit stalno rasprodana :D jedino mi se ne svidjaju kvadratni lakovi za nokte, osobno vise volim okrugle cepove jer su prakticniji

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da stvarno ima predivnih stvari, a ova matt paleta je jedna od stvari kojima se najviše veselim :) Da složila bi se to što se tiče kvadratnih lakova tj čepova, nespretno leže u ruci.

      Izbriši
  2. Već mi je jedno pol stvari na wishlisti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni kod mene situacija nije ništa bolja :D

      Izbriši
  3. Moja je wishlista smanjena na samo 19 noviteta:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka čast, kod mene bar duplo više :D Kad nemogu odoliti tim ljepim pakiranjima i interesantim proizvodima :)

      Izbriši
  4. ajmeeee koliko togaaaa

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe