1/22/2015

Liebster Blog Award

 


I was recently nominated for Liebster Award form 4 different bloggers. First of all I would like to thank Blog jedne ferovke, All Made Up, We <3 beauty and Dress for face for nominating me. I couldn't even imagine that somebody would actually nominate my blog. Since all four of this girls have some questions for me to answer I am going to do that in this post. It's probably going to be really long but I really wanted to answer all 44 questions girls asked. :)
 
Nedavno sam bila nominirana za Liebster Award tag od strane 4 različitih blogerica. Prije svega htijela bih se iskreno zahvaliti Blog jedne ferovke, All Made up, We <3 beauty i Dress for face na nominacijama. Ni na kraj pameti mi nije bilo da će netko nominirati upravo moj blog. S obzirom da su mi sve četiri blogerice postavile neka pitanja odgovoriti ću na njih u ovom postu. Ovo će vjerojatno biti jedan poduži post no htijela sam odgovoriti na svih 44 pitanja koja su mi djevojke postavile. :)
 
 
Pitanja od Blog jedne ferovke:
 
Koje šiljilo koristite za šiljenje olovaka za usne i oči?
Trenutno je to Essence šiljilo u rozoj boji.
 
Jeste li redoviti u pisanju postova?
Stvarno se trudim biti. Kada sam tek započela sa bloganjem znala sam imati duge pauze među postovima no u poslijednjih cca godinu dana od kada sam se ozbiljnije posvetila blogu to sam večinom promjenila i pokušavam se držati zacrtanog rasporeda.
 
Kako izgleda vaš make up kutak iz snova?
Da budem iskrena htijela bih imati cijelu jednu sobu samo za kozmetiku i obdjeću. :D Bila bi uređena prilično moderno sa daškom moje osobnosti. :)
 
Razumiju li ljudi oko vas vašu opsesiju kozmetičkim proizvodima?
Hmm... znam da mama da, ona većinom razumije no mislim da nitko drugi zapravo ne razumije moju opsesiju bilo kozmetikom ili odjećom.
 
Možete li izdržati tjedan dana bez korištenja dekorativnih proizvoda?
Svakako! Kad bih morala svakao bi mogla izdržati bez problema.
 
Odobravate li testiranje kozmetike na životinjama?
Ne, ne i ne! Nikada nisam podržavala testiranje ikakvih kozmetičkih proizvoda na životinjama i nikada neću.
 
Imate li kućnog ljubimca?
Da, imam. Imam ženkicu psa, njeno ime je Bonny i ima 5 godina. Možete je vidjeti na slikama ispod. Velika je maza i preslatko stvorenje bez kojeg jednostavno ne mogu! :) I da zaboravila sam navesti pasminu, Bonny je Briselski grifon.
 

 
Jesu li društvene mreže dobro ili zlo modernog svijeta?
Rekla bih oboje na neki način. Društvene mreže su odlične kako bi ostali u kontaktu sa ljudima koje ne viđamo često i svojim pratiteljima no u isto vrijeme zapostavljamo onaj razgovor oči u oči i neke druge načine komuniciranja poput slanja pisma što mi ponekad budi nostalgiju za prijašnjim vemenima.
 
Bez kojeg kozmetičkog proizvoda ne izlazite iz kuće/stana?
Maskare i balzama za usne definitivno! :)
 
Koliko različitih operacijskih sustava ste isprobali?
Ovo je pitanje polamo drugačije no moram priznati jako zanimljivo! :D Do sada sam uvijek koristila Windows. Do prije otprilike godinu dana imala sam Windows 7, a sada koristim 8-icu. :)
 
Kako se zove nijansa vašeg najdražeg ruža?
Iskreno, nemam neki najdraži ruž. Ima ih jako puno koje stvarno obožavam koristiti. Trenutno jako volim jedan iz L'orealove Intense kolekcije u nijansi 288 Intense Fuchsia.
 
 
 
Pitanja od All Made Up:

1. Tko ti je najveća inspiracija?
Moja najveća inspiracija u smislu osobe je moja mama. Jako volim svoju mamu, skupa smo prošle sve i svašta i na kraju uvijek izašle kao pobijednice. Ona je vjerojatno najbolja osoba koju znam i to bez imalo pretjerivanja. Ona me inspirira time što je prije svega dobra osoba. Napravila bi sve za svoju djecu, nije škrta ni za koga (najveća uvreda koju joj možete izreći je da je škrta) i uvijek je spremna pomoći. Ona ima veliki utjecaj na to što sam ja danas osoba kakva jesam i nemogu biti više zahvala no što jesam da imam takvu prekrasnu osobu u svom životu. Mogla bih još puno pisati o svom heroju no ostanimo na ovome za ovaj put. :)
 
2. Volite li putovati i koje mjesto najviše želite posijetiti?
Obožavam putovati! Najradije bi da svaki mjesec mogu biti u nekoj drugoj zemlji. Ima jako puno mjesta na koja bi htijela otići i tešto mi je izdvojiti samo jedno mjesto/zemlju, neke od zemalja u koje bih jako htijela otputovati su: Portugal, Brazil, Veliku Britanija, Francuska, Italija, Novi Zeland...
 
3. Koje strane jezike znate govoriti i postoji li neki jezik koji jako želite naučiti?
Osim, naravno hrvatskog koji mi je materinji jezik govorim engleski i njemački, a jako bih htijela naučiti i talijanski, portugalski i španjolski. Ti jezici su mi naprosto predivni. :)
 
4. Najdraža knjiga?
Ima stvarno jako puno odličnih kjniga koje sam čitala i jednostavno se ne mogu odlučiti.Trenutno čitam Karin Slaughter- Krhotine i knjiga mi je stvarno odlična.
 
5. Njadraži film i serija?
Još jedno stvarno teško pitanje. Ima stvarno jako puno odlilnih filmova i serija. No u poslijednjih recimo godinu dana najbolji film i serija koje sam pogleadala su Let's be cops (film) i Breaking Bad (serija). Iskreno ih preporučam svima. :)
 
 
 
6. Najdraža hrana/jelo?
Obožavam talijansku hranu; lazanje, pizza, tjestenina na bezbroj načina, mogla bi to jesti svaki dan. :D
 

 
 7. Bez kojeg kozmetičkog proizvoda ne možete svakodnevno?
Što se dekorative tiče maskara mi je totalni must, a preparative gle za umivanje, krema za lice i balzam za usne.
 
8. Omiljeni make up kistići?
Imam tri favorita i već neko druže vrijeme, to su: Essence rozi ravno rezani kist iz Bloom me up kolekcije za tekuću podlogu, Look by Bipa blush brush i Essence kosi kist za eyeliner. Sva tri toplo preporučam.
 
9. Najdraži dućan za kupovinu kozmetike?
Nemogu se odlučiti između Dm-a i Mullera. Obično kupujem u te dvije drogerije.

10. Kakve postove najviše volite pisati, a kakve čitati?
Stvarno volim čitati jako puno tipova postova. Volim čitati tagove, LOTD & OOTD postove, recenzije... A pisati... pisati volim stvarno sve, sve što sam do sada objavila na blogu stvarno sam uživala sam pišući.
 
11. Imate li kakv savijet za sve koji žele početi pisati blog?
Razmislite jako dobro prije otvaranja bloga. Razmislite koliko ćete vremena moći posvetiti blogu, želite li to stvarno i jeli to doista nešto u čemu ćete uživati. Kada ste sigurni da ćete se moći/željeti posvetii svome blogu onda ga i pokrenite. Bitno je da ste doista uživate u tome što radite. Ja sam dugo razmišljala prije no što sam pokrenutla svoj blog i moram reći da uopće nisam požalila što sam to naposlijetku i učinila. Blog je postavo veliki dio mog života i nebi ga mjenjala. 
 

 
 

Pitanja od We <3 beauty:
 
1. Tko je imao najviše utjecaja na tvoj stil šminkanja?
Pa baš nitko konkretno. Gledala sam puno tutoriala, istraživala i gradila (i još uvijek gradim) sama neki svoj stil.
 
2. Koji je tvoj najviće ''beauty grijeh''?
Iskreno, baš i nemam niti jednoga. Ok, vjerojatno imam, ali se trenutno ne mogu sijetiti baš ni jednoga. :D

3. Jesi li jako organizirana ili više spontana osoba?
Rekla bi da sam više spontana no dobra sam u organizaciji kada to moram biti. Npr kod učenja sam jako organizirana.

 4. Kozmetički proizvod bez kojeg ne možeš?
Teško mi se odlučiti samo za jedan, ali moji definitivni must haveovi su maskara, balzam za usne, gel za umivanje i krema za lice.
 
5. Tvoje zanimanje iz snova?
Magistrica farmacije. :) Volim kemiju i farmacija me jako zanima tako da se nadam da ću uspijeti to ostvariti.
 
6. Bi li promjenila ime svog bloga da možeš? Ako da kako bi se zvao?
Iskreno, ne bih. Sviđa mi se ime mog bloga.

 7. Tko je tvoja najdraža beauty vlogerica?
Ne znam broji li se ona kao vlogerica no ja bih deifnitivno rekla da je moja najdraža Youtuberica Lisa Eldrige. Puno sam naučila od nje i obožavm njene videe.
 


8. Voliš li više naglašavati oči ili usne?
Oboje, no obično ne u isto vrijeme.
 
9. Bez čega ne izlaziš iz kuće?
Ako se ovo pitanje odnosi na kozmetiku onda bi to bili maskara i balzam za usne.
 
10. Voliš li više ravnu ili kovrčavu kosu?
Oboje mi je lijepo. Moja prirodna kosa je lagano valovita, a volim je i ravnati i kovrčati. Jednostavno ne mogu se odlučiti. :D
 
11. Koja je tvoja omiljena boja?
Realno gledajući to nije boja no obožavam bijelu. :)
 
 
Pitanja od Dress for face:
 
1. Kada si se počela šminkati tj otkrila make up?
Sa 12 godina. Možda je prerano no tada sam otkrila kozmetiku i od tada ju obožavam.

2. Postoji li neka javna osoba čiji ti se make up sviđa i zašto?

Da, ima jako puno javnih osoba čiji je make up stvarno za svaku pohvalu. Neke javne osobe čiji make up jako lajkam su Rihanna, Keira Knightley,
Kelly Osburne, Kerry Washington.....
 

3. Da dobiješ na lotu što bi prvo napravila (ili kupila) ?
Moje su želje zapravo vrlo realne. Dala bi mami da sredi zdravstvene probleme koje ima, kupila bi si novu kameru kako bi mogla fotkati kvalitetnije slike za blog, kupila bi mami auto i vjerojatno otišla na putovanje na neke od destinacija koje sam oduvijek htijela posijetiti. :)
 
4. Što prvo zamjetiš/zapaziš na nekoj osobi?
Osmijeh, oči i obrve (znam da ovo zadnje zvuči čudno no istina je :D).

 
5. Da li si ljubitelj životinja i imaš li ljubimca (ako imaš kako se zove)?Obožavam životinje. Imam ženku psa i njeno ime je Bonny.

6. Kakav stil odjeće voliš tj šta ti je u ormaru?
Ja imam nekakav svoj stil koji najbolje mogu opisati kao tredy & girly. Jednostavno nosim ono što mi se svidi i gradim samo svoj stil.

7. Najbolji i najgori proizvod namjenjen ženama?
Nisam se mogla sjetiti ničega osim pincete koja baš i nije točan odgovor na ovo pitanje jer nije baš ni kozmetički proizvod, a ni konkretno namjenjen ženama.

8. Da li se šminkaš svaki dan i zsšto da/ne?
Šminkam se gotovo svaki dan. Pokušavam ostaviti bar jedan dan u tjednu da bude no make up dan kada mi se koža odmara. Volim se šminkati i to mi je poput jednog načina relaksacije, a volim i eksperimentirati sa lookovima

9. Da imaš priliku upoznati bilo koju osobu na vijetu tko bi to bio i zašto?
Još jedno jako teško pitanje. Postoji nekoliko osoba koje bih jako voljela upoznati, a jedan od njih je i Jared Leto. Meni se najviše sviđa njegova osobnost i to što se već iz samih intervjua i govora može iščitati da je on stvarno dobra osoba. Osim toga odličan je glumac i pjevač, ali opet kažem ima još nekoliko osoba koje bi htijela upoznati i ove je dosta teško pitanje.

10. Imaš li koji jeftini kozmetički trik koji upotrebljavaš da ti je koža čišća/kosa ljepša/zdravi nokti/bakin recept tj bilo šta da bi ženama pomoglo ,a ti želiš to s nama podijeliti?

Pa baš i ne, osim što dosta radim homemade maske/pilinge za lice/tijelo koje koristim.
 


11. Kako se najbolje opuštaš tj šta ti pomaže?
U posijednjih nekoliko mjeseci nemam mnogo vremena za relaksaciju no ovdje ću opisati kako bi izgledao moj savršen dan za opuštanje. Prvo bi napravila toplu kupku, nakon toga nanjela neku masku za lice i obukla nešto ultra udobno. U dnevni boravak donijela dekicu, laptop i neke dobr knjige/časopise za čitati i tako uživala veči dio svoga dana. Također gledala bi TV i popila šalicu čaja ili kave, a naravno nemogu zaboraviti i hranu. :D Tipkala bi blog postove, čitala knjge, slušala muziku..... ma jednom riječju uživala. Nadam se da ću uskoro imati vremena za jedan takav da koji se nije desio već neko vrijeme.


And that would be it for this Liebster award Q&A. I hope you girls are happy whit answers I gave you. I must admit it was a lot of fun making this post. And now I nominate this girls to do this tag as well, and nominated are *drumrolls*....

I to bi bilo to za ovaj Liebster award Q&A. Nadam se da su djevojke zadovoljne sa odgovorima. Moram priznati da je bilo jako zabavno raditi ovaj post. A sada ja nominiram nekoliko blogerica da naprave ovaj tag, a nominirane su *drumrolls*...


 
 
Ovo su pitanja za vas: 
 
1. Da možeš koristiti samo 5 proizvoda dekorativne kozmetike koji bi to proizvodi bili?
2. Imaš li kućnog ljubimca? Ako da, napiši nešto o njemu/njoj.
3. Bi li se radije probudila i zatekla svoj blog bez ijednog posta ili da ti cijela kozmetička kolekcija nestane?
4. Kada si zadnji put bila u kinu i što si gledala?
5. Najdraži film i serija?
6. Najdraži dizajner?
7. Gdje se vidiš za 10 godina?
8. Opiši svoj stil u tri riječi.
9. Navedi svojih top 5 njadražih blogerica.
10. Koliko ruževa za usne posjeduješ?
11. Koja su 3 najbolja kozmetička proizvoda koja si probala i poslijednjih godinu dana?
 
 

 

xoxo Lara



You Might Also Like

7 komentari

  1. Dok sam čitala odgovore na pitanja baš sam primjetila puno sličnosti :)) uglavnom odgovori su ti baš super :)

    ReplyDelete
  2. Rihanna je i meni uvijek jako lijepo našminkana. Bonny je preslatka!!! I LOL, naravno da će ferovka pitati za sustave hahahahha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ma meni je baš drago da je postavila jedno takvo malo drugačije pitanje :)

      Delete
  3. Bonny je predivna :D Slažemo se u puno toga, pogotovo oko hrane :D

    ReplyDelete
  4. Jooojček, ja još uvijek nisam natipkala svoje odgovore...
    Zašto je dan taaak kratak???
    Ali, OK, obećajem da ću ovaj put uistinu 'odgovoriti' na nominaciju, najkasnije do Dana žena :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like me on Facebook

.

Flickr Images

Subscribe