My Favorite Nail Polishes For Spring/Summer 2015

6/23/2015

Yesterday while I was painting my nails I came across fun idea to write you a post about my favourite nail polishes for spring and summer 2015. There is not a lot of them since some of them that would probably be in this post are still on my wishlist. 

________________________________________________________________________
Jučer dok sam lakirala nokte došla sam na ideju da napišem post o svojim najdražim lakovima za nokte za proljeće i ljeto 2015. Nema ih puno jer je dosta onih, koji bi vjerojatno bili u ovom postu, još na mojoj wishlisti.




Any white nail polish
Here I have Nivea one just as an example. I think white nail polishes are perfect for summer since they look amazing with tan.
Essence colour and go- 137 wanna be your sunshine
Gorgeous brihgt yellow shade with the smallest amount of shimmer.
Maybelline Colorama- 91
I love coral nail polishes for spring and summer and this one is without of a doubt my favourite coral nail polish.
Avon Speed dry- Mambo Melon
This is also the newest nail polish in my collection. One of the most gorgeous red shades I ever seen. I think this will be my favourite for good amount of time.
Golden Rose Paris 92 & Jolly Jewels 108
I talked about them several times before. Paris one bought me with this gorgeous shade and when it comes to Jolly Jewels nail polishes I would honestly buy entire collection.
Catrice- 130 Lucky in Lilac
One of my favourite purple shades. On nails it looks ten times better than in bottle. Unfortunately it's discontinued for quite some time now.
As you can probably tell I like bright and fun colours on my nails for spring and summer. Let me know what are your favourite nail polishes for spring and summer.
_______________________________________________________________________

Bilo koji bijeli lak
Na slici imam Nivein čisto kao primjer. Mislim da su bijeli lakovi idealni za ljeto jer izgledaju odlično uz preplanuli ten.

Essence colour and go- 137 wanna be your sunshine
Divna žuta nijansa s najmanjom mogućom količinom krasnog shimmera.

Maybelline Colorama 91
Obožavam koraljne lakove za proljeće i ljeto, a ovaj mi je koraljni lak bez konkurencije najdraži koraljni lak za proljeće i ljeto.

Avon Speed dry- Mambo Melon
Ovo je ujedno i najnoviji lak u mojoj kolekciji. Jedna od najljepših nijasni crvene koju sam ja ikada vidjela. Sigurna sam da će mi biti favorit neko duže vrijeme.

Golden Rose Paris 92 i Jolly Jewels 108
O njima sam pričala već nekoliko puta. Kod ovog iz Paris kolekcije me kupila nijansa, a što se Jolly Jewelsa tiče, iskreno, da mogu kupila bi cijelu tu kolekciju.

Catrice- 130 Lucky in Lilac
Jedna od meni najdražih nijansi ljubičaste. Na noktima izgleda deset puta bolje nego u bočici. Nažalost diskontinuiran je već neko vrijeme.


I eto kao što ste mogle vidjeti volim vesele i vedre nijanse lakova za proljeće i ljeto. Recite mi koji su vaši omiljeni lakovi za proljeće i ljeto.

You Might Also Like

4 komentari

  1. Colorama i neon GR mi se posebno sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaklela bi se da je ovaj Avonac Mambo Mellon, njime sam otvorila proljetnu sezonu!
    Sad sam totalno zbunjena :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi se sviđa ovaj Colorama :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I want to try the Maybelline one. It seems really gorgeous!

    bjorkiagadzotica.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe