Where can you follow and contact me

7/25/2015

  

In last few days I've been getting quite a few questions on were can you contact me, do I have Twitter and Instagram besides my Facebook page so I wanted to dedicate one post just to answer those questions.

_____________________________________________________________________________________________________
U poslijednjih par dana dobivam dosta pitanja koja se odnose na to gdje me možete kontaktirati i pratiti pa sam htjela posvetiti jedan blog post samo odgovorima na ta pitanja.
How to contact me
Right when you enter my blog you can notice some charts underneath the title of blog. One of does charts is ''Contact''. When you click on it you can find my e-mail via which you can contact me.


In case you can't find that e-mail from any reason it is:
That's my e-mail for all inquiries.
Besides this e-mail you can also contact me by sending me facebook message. This is my facebook page:
Where to follow me
I am on all social medias....ok all but snapchat. And lately I've been quite active on all of them. Next to social medias I am also active on Google+ and Bloglovin. Here is list of all of them (click on each word will bring you to my account on following site).
... and I can't forget about ''follow by e-mail'' option. Right next to list of my social medias on right side of blog you can find this option. All you have to do is write your e-mail in blank space and you'll get notification every time I upload a new blog post.


That would be it for this blog post. I know it's kind of shrot and different but I had to write it. Again a little reminder- leave me your questions for upcoming Q&A blog post in comments below.
________________________________________________________________________
Kako me kontaktirati
Kada uđete na moj blog vjerujem da primjećujete niz kartica. Jedna od tih kartica je i ''Contact''. Kada kliknete na nju tamo ćete pronaći e-mail na koji me možete kontaktirati.



Ako iz bilo kojeg razloga nemožete doći do maila on glasi:
To je moj e-mail za sve potrebe bilo poslovne bilo neke druge.
Osim preko e-maila možete me kontaktirati i preko poruka na facebooku. Ovo je moja facebook stranica:
Gdje me možete pratiti
Na svim sam društevnim mrežama...ok svim osim snapchata. U zadnje vrijeme sam i nešto aktivnija na njima. Osim društevnih mreža tu su i Google+ te Bloglovin. Ovdje je popis svih društevnih mreža/stranica na kojima me možete pratiti (klik na svaku riječ odvest će vas na moj profil pripadajuće stranice)
....i naravno nemogu zaboraviti na super opciju ''follow by e-mail'' na mom blogu. Odmah ispod liste mojih društvenih mreža sa desne strane bloga možete pronaći tu opciju. Sve što trebate je upisati svoj e-mail u praznu kućicu i  dobivati ćete obavijest svaki put kada objavim novi blog post

To bi bilo to za ovaj post. Znam da je nešto kraći i drugačiji no inače no jednostavno sam osjetila potrebu da ga napišem. I samo da vas još kratko podsjetim da mi slobodno ostavljate svoja pitanja za nadolazeći Q&A post u komentarima.


Lara
 

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe