Maybelline Rocket Volume Express mascara- REVIEW

12/09/2015


Mascara is a total must have for me. Even on no makeup days I like to put on a little bit of mascara. Speaking of that one of my favourite mascara brands is Maybelline. They truly make some amazing ones. The one I've tryed last is Maybelline Rocket Volume Express. Here is my opinion on it.
________________________________________________________________________

Meni je maskara totalni must have. Čak i na dane kada ne nosim ništa od šminke volim staviti malo maskare. Jedan od mojih najdražih brendova maskara je definitivno Maybelline. Njihove maskare su mi stvarno super, a ona koju sam probala zadnju je Maybelline Rocket Volume Express.



Basic info:
  • price: $10 (in Croatia)
  • amount: 9.6 ml
  • avalible: at drugstores

First thing you notice is of course fun colored packaging. You get good amount of product for the price. Wond of this mascara is silicone and not to big so it's quite easy to apply product on your eyelashes. Speaking of product itself, I noticed that it's better when it's a bit dry than when you first buy it. Pigmentation is really good, it's very black and so are your lashes after applying this mascara. Volume dought is not as good as pigmentation. You'll see that on my swatches. That is probalby the only thing I'd like to change when it comes to this mascara. On the other hand, lenght that this mascara gives to your lashes is amazing. They are way longer esspecialy if you apply three layers but I rearly do that because than they are very long. It starts to clump up a little bit after third layer. If you have oily eyelids like me this is also one good mascara for you because it doesnt transfer on eyelids what do ever.
I think that this mascara is amazing if you want your lashes to look quite natural but I'd definitely prefer more volume and separation. However I really like the fact that it doesn't flake at all so at the end of the day you won't come home looking like racoon.
_____________________________________________________________________________________________________________________
Osnovno o proizvodu:
  • cijena: oko 70 kn
  • količina: 9.6 ml
  • dostupnost: u svim drogerijama
Prva stvar koju odmah zamjetite je ovo veselo plavo-ružičasto pakiranje. Dobivena količina je odličan omjer sa cijenom. Četkica je silikonska, nije prevelika tako da je lako baratati s njom i maskara se lako nanosi. Što se tiče samog proizvoda primjetila sam da je formula ove maskare takva da je puno bolja kad se malo, možemo to tako reći, posuši. U početku je možda mrvicu vodenasta (ništa užasno puno). Pigmentacija je odlična, jako je crna pa samim time daje i lijepu boju trepavicama. Volumen pak, nije toliko dobar koliko i pigmentacija što ćete možda najbolje vidjeti na swatchevima. To je u biti i jedina zamjerka koju imam za ovu maskaru. S druge strane dužina koju daje trepavicama je odlična. Vidljivo su duže pogotovo ako nanesete tri sloja iako ja to rijetko kad radim (čitaj: nikad) jer su onda stvarno duge. Nakon trećeg sloja se počinje lagano grudati na trepavicama. Također ako imate masne kapke poput mene ova maskara će vam biti super jer se ne preslikava na kapke.
Ova maskara je odlična ako želite prirodan izgled trepavica iako bih ja voljela da trepavicama daje malo više volumena i da ih lijepše razdvoji. Bilo kako bilo, ono što sam zaboravila ranije navesti je da mi se sviđa činjenica da se ne trusi uopće što znači da na kraju dana nećete doći doma i izgledati kao rakun.



Swatches:

no mascara


1 layer

*excuse my non-tweezed eyebrows, I took this pictures just before the tweezing day  

If you have any questions for me you'd like me to answer in upcoming Q&A post make sure to leave them in comments below.
Ako imate ikakva pitanja na koja bi htjeli da vam odgovorim u nadolazećem Q&A postu svakako ih ostavite u komentarima.


Lara



You Might Also Like

3 komentari

  1. Ja volim isto Maybelline maskare, ali imaš pravo malo volumena nebi škodilo da ova daje. Joooj moje obrve su isto za čupanje, ali meni tvoje izgledaju baš dobro :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Najbolja Maybelline maskara je ona originalna žuta! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Great Post..I also love this Maybelline Mascara...:)

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe