Fashion Haul: Textile House, Gerry Weber, Office Shoes, Accessories.. and more

11/19/2016


It's been quite a while since I uploaded a Fashion Haul post. Mostly because I haven't been shopping all that much or all at once so I waited for things to pile up a little. Know, when I collected a decent amount of things to show you I am going to share with you my finds for the past few months. Enjoy!

______________________________________________________________________________________________________________

Prošlo je već neko vrijeme otkad sam objavila zadnji Fashion Haul post. To je uglavnom iz razloga što nisam baš toliko kupovala odnosno nisam kupovala puno toga u odjednom pa sam čekala da se stvari malo nakupe. Sada kada sam skupila dosta stvari da napišem jedan ovakav post bilo bi vrijeme da podijelim sa vama svoje ulove od posljednjih nekoliko mjeseci. Uživajte!


I'll start with things I got at Textille House Second Hand. This place has been one of my favorite places to shop lately because you never know what you can find and they have amazing sales very often. This time I got light pink and grey cardigan, black turtleneck, brown and white stripey blouse, blue shirt and blush blazer and the price was, believen or not, 5 kn/piece. That basically means I bought 6 clothing items in amazig shape for only 30 kunas. How amazing is that?! If you are still kinda sceptical about second hand shops I honestly recommend you to give this one a go. I already love it!
______________________________________________________________________________________________________________

Započeti ću sa stvarima koje sam kupila u Textille House Second Hand-u. Ovo mjesto je jedno od mojih najdražih odredišta za kupnju u posljednje vrijeme jer nikada ne znate što možete pronaći, a i vrlo često imaju mrak akcije. Ovaj put sam kupila nježno rozu i sivu vestu, crnu dolčevitu, prugastu smeđe-bijelu košulju, plavu majicu i niježno rozi blejzer, a cijena je bila, vjerovali ili ne, 5 kn po komadu. To bi značilo da sam kupila 6 odjevnih predmeta u više no odličnom stanju za svega 30 kn. Zar to nije odlično?! Ako ste još uvijek skeptični prema second handovima iskreno vam preporučam da date šansu ovome. Ja ga već volim!


Next, I have 3 things from Calliope. This beautiful yellow blouse is super light and perfect for warmer days. This simple white shirt with side cut outs is super chic and one of my fave clothing pieces at the moment. Last piece from Calliope just has to be my fave- black palazzo pants! I already have so much outfit ideas with them in mind. They are really comfortable as well.
I've been on a kind of preppy style kick lately so I had to get this two sweaters from Lidl. The first one is dark blueish and second one is a bit thicker white knited sweater. I am planning on wearing them with shirts underneath for a full on preppy style.
______________________________________________________________________________________________________________

Zatim imam tri stvari iz Calliope. Ova predivna žuta košulja je jako lagana i savršena za toplije dane. Jednostavna bijela majica sa rasporima je jako chic i jedan od mojih omiljenih odjevnih predmeta u zadnje vrijeme. I zadnja, ali definitivno moja omiljena stvar su crne palazzo hlače. Već imam hrpu ideja za outfite s njima u glavi i moram reći da su i jako jako udobne.
Kako sam u zadnje vrijeme nadahnuta preppy stilom jednostavno sam morala imati ova dva pulovera iz Lidla. Prvi je tamnoplavi, a drugi nešto deblji, pleteni bijeli pulover. Planiram ih nositi na košulje za totalno totalno preppy štih.


Last place i visited clothing vise was the most popular flea market in Zagreb- Hrelić. I always find such a great finds there and so was this time as well. First I found the exact beige waistcoat I was trying to find for the longest time. It was brand new and only 10 kn. I couldn't be happier. :) Than I stumbled upon one jacket that really caught my attention but I honestly wasn't sure would i buy it or not at first. It's the Gerry Weber suede red jacket. As you can tell I got it at the end and i am so glad I did. This is also the first red clothing item in my closet. Last thing found for only 5 kunas was stripy red and white shirt that has a slight retro feel to it and is perfect for casual outfits.
Chic sparkly black shirt and second one basic S. Oliver shirt that is made out of this extra comfortable material were gifts. I love useing S.Oliver shirt for layering.
______________________________________________________________________________________________________________

Zadnje mjesto koje sam posjetila što se tiče odjeće je naš najveći sajam rabljene robe- Hrelić. Tamo uvijek nađem na iznenađujuće ulove, a tako je bilo i ovaj put. Prvo sam našla bež baloner kakav sam tražila već jako dugo i to posve nov za svega 10 kn. Nitko sretniji od mene. :) Zatim sam naletila na komad koji mi je privukao pažnju, ali iskreno isprva uopće nisam bila sigurna bi li ga kupila ili ne. Radi se o Gerry Weber crvenoj jakni od brušene kože. Kao što možete vidjeti na kraju sam je ipak kupila i jako mi je drago da jesam. To je ujedno i prvi crveni komad u mom ormaru. Zadnja stvar koju sam našla bila je prugasta crveno-bijela košulja za svega 5 kn. Ima neki retro štih koji mi se sviđa i biti će idealna za svakodnevne kombinacije.
Chic crna šljokasta majica i bijela S.Oliver od nekog extra udobnog materijala bile su pokloni. S.Oliver majicu jako volim koristiti kod slojevitijeg oblačenja.


And of course this haul couldn't pass without at least one pair of shoes this time black suede ankle boots from Office Shoes. They are super comfortable, basic, everyday shoe. They were originaly 360 kn but i got a little discount so I ended up paying 320 kn for them. Lastly I have a few pieces of jewerly that were all gifts. Simple studs I wear almost every single days and love them so much. I honestly am really happy with this picks because they are something I would buy myself.
______________________________________________________________________________________________________________

I naravno kakav bi to Fashion Haul post bio da ja ne ubacim bar jedan par cipela, ovaj put to su crne gležnjače od brušene kože kupljenje u Ofiice Shoes-u. Jako su udobne, jednostavne i odlične za svaki dan. Originalno su koštale 360 kn no učlanila sam se u njihov klub i na mjestu dobila popust tako da su me na kraju izašle 320 kn. Za kraj imam i nešto nakita koji je također bio poklon. Ove jednostavne naušnice nosim gotovo svaki dan i jako ih volim. Iskreno sam jako sretna sa svim nakitom jer je to nešto što bih i sama odabrala za sebe.



How did you like things I got? What are your latest finds?

Kako vam se sviđaju stvari koje sam kupila? Koji su vaši posljednji ulovi?


xoxo, Lara

You Might Also Like

7 komentari

  1. Textile House ja zakon.
    Vrlo rado svratim da vidim sto imaju. Volim ono uzbuđenje i onaj osjećaj kada gledam sto imaju u ponudi. Kada znam da jos deset osoba u gradu nece imati isti odjevni predmet. xD
    Odjeca im je jako dobra i u dobrom stanju. Moj najdrazi SH su 😉
    A Lidl- isto super. Tamo volim kupovati; povoljno i kvalitetno!
    U posljednje vrijeme cesce kupujem djecju odjeću, alii sve u svemu- cista 5!!
    Tvoj ulov mi se sviđa! Gleznjace su odlicne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno se slažem! Super robica, a cijene još bolje :)

      Izbriši
  2. Nice haul, love this boots xo

    https://theninebyivana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Topshit! I meni se sviđa tvoj ulov odjeca, i cijene su izvrsne! Ali stvarno mi se sviđaju ove nausnice i prsteni, ja volim bilokakav nakit :D <3

    http://ladymaquillage.wordpress.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Any place that has great sales, would totally be one of my favorite places to shop! Love those tops!!!

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe