Balea plava vs roza pjena za pranje lica - USPOREDNA RECENZIJA

8/12/2020


Vjerujem da ne postoji ljubiteljica kozmetike na našim prostorima koja nije čula za čuvene Baleine pjene za umivanje. Čim sam potrošila umivalicu koju sam do tada koristila znala sam da moram kupiti i isprobati ove pa vam tako danas (nakon nekoliko mjeseci testiranja) donosim usporednu recenziju Baleine pjene za umivanje lica za normalnu do mješovitu (plava) i suhu i osjetljivu kožu (ružičasta). 



***Moj tip kože: mješovita koža

Osnovno o proizvodu: 

  • Cijena: 18,90 kn 
  • Količina: 150 ml
  • Gdje kupiti: Dm drogerije

Obje verzije ove pjene za pranje lica koštaju jednako i dolaze u pakiranju jednake militraže. 

Započeti ću sa pjenom u ružičastom pakiranju koja je namijenjena suhoj i osjetljivoj koži lica. Ona sadrži ekstrakt bademovog cvijeta (barem tako piše na pakiranju), blagog je i vrlo ugodnog mirisa. Plava verzija namijenjena normalnoj i mješovitoj koži u svom sastavu sadrži aloe veru, te je također blagog i svježeg mirisa. Pumpica koju vidite pretvara umivalice koje su same po sebi tekuće u prekrasnu laganu pjenu. Za svako korištenje mi je bila dovoljna jedna pumpica proizvoda. Ove pjene sam uvijek koristila kao drugi korak u double cleanse rutini čišćenja kože, dakle, korak u kojem bi se riješila svih eventualnih ostataka šminke i nečistoća sa lica nakon što sam ih prethodno otopila i većim dijelom uklonila nekim drugim proizvodom. Po tom pitanju su se obje pokazale doista odličneNikada ih nisam koristila samostalno kao jedini proizvod za čišćenje lica od šminke jer smatram da niti jedna umivalica sama po sebi nije dovoljna da se koža dubinski očisti od šminke i svih njenih ostataka na koži. Obje su veoma blage prema koži i baš ih je gušt svakodnevno koristiti jer je nakon njih koža mekana, glatka i vidljivo čišća. Iako nakon korištenja nisam imala osjećaj zatezanja kože (što je, naravno, odlično iako može biti povezano sa činjenicom da neposredno nakon umivanja odmah krećem na hidrataciju kože) kao glavnu razliku između ove dvije umivalice moram navesti da mi je plava verzija mrvicu više isušila kožu i to bih ujedno navela kao njen najveći minus. Iako imam mješovitu kožu lica i ta bi mi verzija po nekoj logici trebala bolje odgovarati primijetila sam upravo suprotno. Verzija za suhu i osjetljivu kožu mi je manje isušila lice i zbog toga bih, da moram birati, radije ponovo kupila nju (što sam kasnije i učinila). Niti jedna od njih mi nije izazvala iritacije, reakcije ili dodatne prištiće. Još jedna informacija koja bi nekome možda mogla biti od presudne važnosti prije kupovine jest da su ove umivalice veganske




Ingredients/sastojci:


Balea pjene za pranje lica su odličan, pristupačan i kvalitetan proizvod. Koju god verziju da odaberete nećete pogriješiti jer obje odlično obavljaju posao za koji su namijenjene no malu prednost ipak dajem pjeni za suhu i osjetljivu kožu lica. Ona mi je postala neizostavan dio u rutini njege kože jer mi zaista odlično odgovara, a voli je i moj studentski budžet. 

Jeste li probali Baleine pjene za pranje lica? Koja je vama draža?


OVDJE možete pročitati i recenziju Balea Med pjene za umivanje koja bi vas mogla zanimati

You Might Also Like

1 komentari

  1. Ako se ne varam imala sam pjenu od balee za mjesovitu kozu. Drago mi je da si ti zadovoljna s proizvodima

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe