CATRICE VOLUMIZING LIP BOOSTER, 030 pink up the volume - RECENZIJA

2/18/2021


Nakon dugog perioda u kojemu su beauty scenom vladali mat proizvodi za usne sjajila su se vratila na velika vrata. Ja ih jako volim, posebice ljeti jer daju prekrasan, zdrav i svjež izgled usnama. Sjajilo iz ove recenzije kupila sam zbog prekrasne nijanse no ono nije samo obično sjajilo već djeluje i na volumen usana, a koliko je stvarno jak taj efekt i kako mi se svidjelo pročitajte u nastavku. 


Osnovno o proizvodu:

Catrice volumizing lip booster sjajilo dolazi u preslatkom prozirnom pakiranju koje je odlično jer je veličinom jako praktično za svaku torbu i svaki džep. Nijansa za koju sam se odlučila je 030 pink up the volume koja je jedna prekrasna roza nijansa idealna za gotovo svaki ton kože. Sjajilo daje lijep zdrav sjaj usnama i malo boje no, kao što je to i normalno kada su u pitanju sjajila, nije jako pigmentirano. Aplikator je odličan, super veličine za jednostavno baratanje i pokupi idealnu količinu proizvoda za jedno nanošenje. Kao što sam već rekla ovo sjajilo nije samo sjajilo već je posebno po tome što je zamišljeno kao sjajilo koje povećava usne i daje im na volumenu. Miris mu je blago mentolast pa pretpostavljam da bi mogao sadržavati sastojak nalik ulju mente koji potpomaže ostvarivanju tog efekta povećanih usana. Nekoliko sekundi nakon što se nanese na usne osjećaju se blagi trnci i hlađenje. Osjećaj je doista zanimljiv, nije nalik niti jednom proizvodu za usne koji sam do sada koristila. Usne nakon nekoliko minuta definitivno djeluju mrvicu punije i veće no sjajilo, dakako, nije svemoguće pa se taj efekt ne zadržava jako dugo (sat vremena maksimalno).  Meni to ne predstavlja nikakav problem jer sam ga prvenstveno kupila zbog nijanse koja mi se jako svidjela, a ne toliko zbog efekta povećanih usana koji obećava. Sjajilo je mrvicu ljepljivo što bih navela kao jedini eventualni minus no vrlo je ugodno na usnama te mi ih nije nimalo isušivalo. Na proizvodu je napomena da se ne smije nanositi na nadražene ili osjetljive usne.

Kao zaključak mogu reći da mi je jako drago što sam kupila ovo sjajilo. Prekrasne je nijanse koja izgleda krasno na usnama, ugodno je, a ako tražite sjajilo ciljano za efekt većih usana može vam se svidjeti i po tom pitanju iako promjena nije nimalo drastična i/ili dugotrajna. 

Sastav:
POLYBUTENE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), OCTYLDODECANOL, ISOCETYL STEARATE, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, TRIMETHYLOLPROPANE TRIISOSTEARATE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, BUTYLENE/ETHYLENE/STYRENE COPOLYMER, ETHYLENE/PROPYLENE/STYRENE COPOLYMER, MENTHOL, BARIUM SULFATE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, SODIUM HYALURONATE, PORTULACA PILOSA EXTRACT, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, CAPRYLYL GLYCOL, BENZYL NICOTINATE, SORBITAN ISOSTEARATE, BHT, SUCROSE COCOATE, PALMITOYL TRIPEPTIDE-38, PHENOXYETHANOL, CI 15850 (RED 6), CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)


You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe