Essence Ultra Last Instant Colour lipstick - RECENZIJA + SWATCHEVI

4/09/2021


Prolazeći nedavno kroz arhivu svojih fotografija za blog naletjela sam među ostalim i na ove koje su bile namijenjene za recenziju ruža koju na kraju nikada nisam napisala. Kako se radi o jednom od mojih omiljenih drogerijskih proizvoda kojeg još i danas koristim mislim da bi bila prava šteta da je sada ne napišem bez obzira što je od fotografiranja prošlo doista jako dugo vremena. Samim time radi se i o ružu koji trenutno (prema mojim saznanjima) više nije dostupan u našim drogerijama no kako mi je stvarno jako drag proizvod mislim da zaslužuje svoje mjesto na mom blogu. 


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 19,99 kn
  • Količina: 3,5 g
  • Gdje kupiti: trenutno nedostupno u našim drogerijama
Essence Ultra Last Instant Colour ruž dolazi u jednostavnom crnom plastičnom pakiranju koje je dovoljno kvalitetno i dobro čuva proizvod. Nijasna koju sam kupila je 08 eternal beauty, jedna od najljepših MLBB (my lips but better) nijasni koju sam ikad vidjela. Prekrasna zagasito roza nijansa koja je jedna od onih univerzalno lijepih nijansi sa kojima se nikada ne može pogriješiti. Ruž je teksturom jako kremast no ne toliko kremast da bi se razlijevao na usnama. Ono što mu je jedna od najvećih prednosti jest to što je upravo zbog te svoje teksture i sjajnog finisha izrazito ugodan na usnama i nimalo ih ne isušuje. S druge strane nije pretjerano dugotrajan kao neki mat ili tekući ruževi pa čak i neki bullet ruževi no meni osobno to ne smeta pogotovo uzmemo li u obzir njegovu cijenu. Na dane kada ga nosim na usnama uvijek ga nosim sa sobom i popravljam po potrebi što mi ne predstavlja nikakav problem i kao što to, uostalom, radim i sa većinom drugih ruževa. Miris mu je vrlo blag, pomalo slatkast, meni jako ugodan. Pigmentacija je također za svaku pohvalu- jedan do dva poteza dovoljni su za super prekrivanje na usnama i prekrasnu boju. Rekla bih da se radi o idealnom ružu za svakodnevno nošenje, a o tome koliko mi se svidio posebno govori i činjenica da sam (u strahu da bez njega ne ostanem) kupila i rezervu. Radi se ujedno i o jedinom ružu ikad kojega sam uspjela potrošiti potpuno do kraja. Od mene, kao što ste već mogli i zaključiti, ima tople preporuke iako ga je Essence nažalost povukao sa tržišta zbog lansiranja nekih novih linija ruževa. Nadam se da će bar ovu prekrasnu nijansu vratiti kroz jednu od tih linija i utjeloviti u (eventualno) nekom novom pakiranju, ali jednake ili pak bolje kvalitete. 

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe