Balea Aqua serum za lice - RECENZIJA

1/10/2022


Balea Aqua serum jer vrlo vjerojatno jedan od najpoznatijih drogerijskih proizvoda o kojemu se na internetu priča i piše već godinama. Potaknuta svim tim recenzijama koje su se dugi niz godina pojavljivale svako malo i sama sam ga imala želju isprobati. Mišljenja o ovom serumu su, među onima koji su ga isprobali, uglavnom pozitivna iako u zadnje vrijeme imam dojam kako su se ti dojmovi malkice polarizirali pa je sve više onih kojima ovaj serum možda nije ispunio sva očekivanja. Kojoj skupini od ove dvije ja pripadam saznat ćete u nastavku recenzije. 


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 23,90 kn
  • Količina: 30 ml
  • Gdje kupiti: Dm drogerije
Moj tip kože: mješovita koža

Balea Aqua serum dolazi u plastičnom pakiranju na pumpicu, a ovaj tip ambalaže sa pumpicom koja proizvod potiskuje od dna prema vrhu je savršena jer se na taj način iskoristi svaka kap seruma. Serum je bjelkaste boje, vrlo lagane teksture (nimalo gust) i blagog jako ugodnog mirisa. Jako se brzo i lako razmazuje, a za upijanje u kožu mu također nije potrebno puno vremena. Mogu reći kako se super ponaša ispod tekućih podloga/pudera/BB krema pa sa time ne biste trebali imati problema. Što se tiče samog učinka seruma, hidratacije i ostalog moram priznati da se meni osobno kroz duži period korištenja nije pokazao dovoljno hidratantan (koristila sam ga u kombinaciji sa kremom) kao neki drugi serumi. Drugi minus mu dajem zbog toga što mojoj koži očito smeta neki sastojak koji se nalazi u sastavu seruma jer sam primijetila da su mi se od njega znali pojavljivati sitni prištići (iako nemam osjetljivu kožu i rijetko reagiram na neki kozmetički proizvod). Nikad ih nije bilo previše, možda par i uvijek vrlo sitni, ali ih povezujem sa korištenjem ovog seruma jer čim bi ga izbacila iz rutine na nekoliko dana oni su se povukli. Iz tog razloga sam znala raditi pauze u korištenju kako bi mogla detektirati radi li se stvarno o reakciji na njega i kako se čini - da, radi se. Zbog ta dva razloga- nedovoljne hidratacije i blage reakcije kože, više ga ne koristim no voljela bih ga ponovo probati u dogledno vrijeme i dati mu drugu šansu. Rijetko kad potpuno otpišem neki kozmetički proizvod pa to ne bih napravila ni sada, ali ovo je iskustvo koje sam ja osobno imala sa Balea Aqua serumom. Isto savjetujem i vama. To što meni osobno nije odgovarao ne znači da neće ni vama jer ipak su sve kože i organizmi drugačiji, a to je, složit ćete se, jedan veliki faktor kod procjene preparativnih proizvoda. 


Sastav:

You Might Also Like

2 komentari

  1. Morat cu ga probati da vidim jel ce mi odgovarati.
    Inače imam suhu kožu lica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Treba probati svačija koža je drugačija, znam da ga mnoge cure za suhom kožom jako vole

      Izbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe