Fall Fashion Whishlist

10/06/2016


Hi everyone! I don't know about you but time has just flew by for me and I can't believe fall is already here. Since it's always a good idea to refresh the closet at the beggining of new season I've decided to share my whish/shopping list for this fall. There is a bunch of things on it so I hope I'll manage to cross at least a few of them off. :)
_______________________________________________________________________________________________________________

Pozdrav svima! Neznam za vas no meni je vrijeme proletjelo da se nisam stigla ni okrenuti i evo nam već jeseni. Kako je uvijek potrebno malo nadopuniti/osvježiti ormar po početku novog godišnjeg doba, odlučila sam sa vama podjeliti svoju wish/šoping listu za ovu jesen. Svašta se tu našlo i nadam se kako ću bar dio stvari moći skinuti sa liste. :)



Bomber jacket

Bomber jacket is such an amazing piece not only for casual outfits but for some night out outfits as well. You only have to choose the one you like the best and here is a couple of my favorites.
_______________________________________________________________________________________________________________

Bomber jakna

Bomber jakna je odličan komad ne samo za nekakve casual kombinacije nego i za večernje izlaske. Samo trebate odabrati model koji vam se najviše sviđa, a evo i nekoliko mojih favorita.



Knee-high boots

Even though I am pretty short, which is why I always avoided this trend, this season i've decided to change that and give knee-high boots a chance because I really like this trend and already have a bunch of ideas for some fun outfits they would look amazing in.
_______________________________________________________________________________________________________________

Čizme do koljena

Iako sam vrlo niska, zbog čega sam uvijek izbjegavala visoke čizme u širokom luku, ove sezone sam odlučila to promjeniti i dati priliku visokim čizmama jer mi se ovaj trend stvarno jako sviđa i imam puno ideja za outfite u koje bi se jedan takav par čizmi odlično uklopio.



Black bag

Black bag is something every woman needs. I am curretnly looking for one that's not to big and that I can use it on a day to day basis because believen or not, i don't own even one black bag.
_______________________________________________________________________________________________________________

Crna Torba

Crna torba je nešto što svaka žena treba u svom ormaru. Ja sam trenutno u potrazi za nekom koja nije prevelika, a da ju mogu koristiti svakodnevno jer vjerovali ili ne, nemam niti jednu crnu torbu.



Denim Shirt

Same as with knee-high boots, I have a bunch of outfit ideas with jeans shirts. It's a piece that's hard to ever go wrong with esspecially this season.
_______________________________________________________________________________________________________________

Traper košulja

Isto kao i sa visokim čizmama, i sa traper košuljama imam brdo ideja kako ih kombinirati. To je komad odjeće sa kojim se rijetko kada može pogriješiti pogotovo ove sezone.



Sweaters

Colder weather is approaching and I'm definitely missing some sweaters in the closet so here they are on this list as well. They are amazing for layering  and are one of my favorite pieces for fall/winter.
_______________________________________________________________________________________________________________

Veste

Hladnije vrijeme se bliži, a meni definitivno fali vesta u ormaru pa su se tako i one našle na ovom popisu. Super su za layeranje i jedan su od mojih najdražih komada za jesen/zimu.



Velvet bodysuit

Velvet is definitely the biggest trend this seazon and my personal favorite as well. Tought about buying something velvet but wasn't sure what and than one day I came across velvet bodysuits and fell in love. They look beautiful!
_______________________________________________________________________________________________________________

Baršunasti bodysuit

Baršun je definitivno najveći trend ove sezone i meni osobno najdraži. Razmišljala sam kupiti neki komad od baršuna no nisam bila sigurna što točno hoću. I tak sam jedan dan naletila na bodye od baršuna i zaljubila se. Izgledaju mrak!


What's on your fall fashion whislist?/ Što je na vašoj jesenskoj modnoj listi želja?

photo sources: stradivarius.com, zara.com, asos.com


xoxo, Lara

You Might Also Like

2 komentari

  1. i sama želim nabaviti neku kvalitetnu traper košulju,, i punoo slatkih džempera :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Great items on your wishlist! My favorite items for fall are definitely bomber jackets and knee high boots.

    x
    http://closetfullofdreams.com

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe