BALEA MASKA ZA KOSU VANILIJA I BADEMOVO ULJE - RECENZIJA

11/08/2022


Kad god bih kupovala na Dm web shopu i istraživala po kategoriji maski za kosu uvijek mi je u oko upadala Baleina maska za kosu sa vanilijom i bademovim uljem. Jeftina, solidna količina proizvoda, poznajući Baleine proizvode većinom me zaista ugodno iznenade pa tako nisam mogla odoljeti da je napokon ne kupim. 



Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 16,90 kn (na dan 08.11.2022.)
  • Količina: 200 ml
  • Gdje kupiti: Dm prodavaonice i web shop
Maska dolazi u malom plastičnom pakiranju, a ispod poklopca se nalazi i zaštitna folija koja osigurava da nitko prije vas nije otvarao masku. Bijele je boje, izrazito ugodnog blago slatkastog mirisa vanilije, a tekstura joj je vrlo rijetka. Upravo zbog te rijetke teksture (koja je rjeđa čak i od svih regeneratora koje sam koristila, a kamoli maski) maska se teško zadržava na kosi odnosno imam osjećaj kao da sklizne sa nje prije no što bi trebala. Za masku je definitivno prerijetke teksture i mislim da je to glavni razlog zašto mi nije pretjerano dobro njegovala kosu. Dapače, što se tiče njegovanja kose nije napravila pretjerano dobar posao. Kosa je bila mrvicu mekša i bilo ju je nešto lakše raščešljati nakon korištenja ove maske, ali neusporedivo lošije djeluje od bilo koje drogerijske maske za kosu koju sam do sada isprobala. Deklarirana je kao maska koja bi trebala intenzivno njegovati oštećenu kosu no to obećanje nažalost ne ispunjava. Primijetila sam da se i podosta brzo troši. Kako je jako rijetka na kosu je potrebno staviti mrvicu više maske da bi se vidio nekakav učinak, a samim time se brže troši. Miris se ne zadržava na kosi pretjerano dugo nakon pranja/sušenja. Sve u svemu drago mi je da sam isprobala ovu masku za kosu, ali uvjerena sam da je neću ponovo kupiti. Osim povoljne cijene i finog mirisa nije ispunila obećanje o intenzivnoj njezi kose te nisam primijetila neke veće pozitivne efekte ove maske na moju kosu. Smatram da u drogerijskom rangu postoje daleko bolje opcije (čak i Baleine!) koje posao odrađuju izvrsno. Žao mi je što nije ispunila očekivanja. Kad bij mogla savjetovati brend što poboljšati onda je to definitivno tekstura. Imam osjećaj da bi, da je gusta, funkcionirala daleko bolje te vrlo vjerojatno imala mnogo bolji učinak. 

Sastav:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Dicaprylyl Ether, Isopropyl Palmitate, Panthenol, Niacinamide, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Parfum, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Isopropyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate


Još neke recenzije maski za kosu koje bi vas mogle zanimati:

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe