ELSEVE DREAM LONG MASKA ZA KOSU - RECENZIJA

5/16/2022


I tako, u moru maski za kosu koje konstantno mijenjam i isprobavam napokon je na red došla i ova ljepotica u pakiranju koje me odmah privuklo jer gdje ima ružičaste tu ima i mene. Jedva sam čekala otvoriti je, natrackati na kosu i vidjeti što je to o čemu svi pričaju i jesu li pohvale na njen račun doista opravdane.


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 45,90 kn
  • Količina: 300 ml
  • Gdje kupiti: dm, Bipa, Muller drogerije, a povremeno dođe i u Lidl trgovine
Moj tip kose: normalan tip, vrlo duga kosa (do struka) tanka no zdrava, nije tretirana farbama za kosu

Elseve dream long maska sadrži biljni keratin i ricinusovo ulje te je navedeno da je namijenjena dugoj oštećenoj kosi. Osim ranije spomenutog pakiranja čija me kombinacija boja odmah privukla, a koje je sada nešto manje važno, prva stvar koju moram pohvaliti kod ove maske je miris koji je tako težak za opisati, a toliko dobar. Dakle. Ovo je uvjerljivo najmirišljavija maska za kosu koju sam ikada isprobala, a da bi stvar bila bolja taj predivan miris se zadržava u kosi još jako jako dugo nakon pranja. Meni se na kosi zadrži sve do sljedećeg pranja što obično bude kroz 3 dana, ali vjerujem kako bi držao i puno dulje. Jako me razveselila ta činjenica jer kada nađem masku čiji mi se miris dopadne kao što je to slučaj kod Elseve dream long maske onda volim da se taj miris po mogućnosti zadrži na kosi kako bi u njemu uživala čim dulje. Maska je vrlo lijepe teksture nije pregusta pa se lako nanosi i vrlo lako ispire sa kose. Ja imam praksu staviti masku na početku tuširanja (nakon dva šamponiranja kose) te je držati do kraja tuširanja tako da je držim nešto duže od ovih par (2-3) minuta koliko proizvođač preporuča, ali mi se to pokazalo najučinkovitijim. Kosa je nakon ispiranja (a potom i nakon sušenja) mekana da mekša ne može biti. Primijetila sam veliku razliku na kosi na dane kada nisam koristila ovu masku u odnosu na pranja kose kada sam ju koristila. Osim što mi je kosa na očigled bila bolje nahranjena i sjajnija, već dugo prolazeći kroz kosu prstima nisam osjetila da mi je tako mekana. Od nekolicine ljudi koji su ju koristili duže vrijeme sam čula da im je krenula isušivati kosu no moram priznati kako ja nisam imala takvo iskustvo. Može biti zbog toga što je nisam niti koristila neki duži vremenski period (koristila sam je oko 2 mjeseca). Kako imam naviku često mijenjati maske za kosu nisam je ponovno kupila sa ciljem da testiram tu teoriju, ali se možda nekada u budućnosti upustim u to, moglo bi biti zanimljivo.

Elseve dream long maska od mene dobiva čistu peticu! Osim apsolutno prekrasnog mirisa koji se dugo zadržava u kosi odradila je sve ono što od jedne maske za kosu očekujem- njegovala, omekšala kosu i učinila je na očigled ljepšom, sjajnijom. Kupila bih je ponovo u roku keks!

Sastav:

AQUA / WATER, CETEARYL ALCOHOL, BEHENTRIMONIUM CHLORIDE, CETYL ESTERS, NIACINAMIDE, RICINUS COMMUNIS SEED OIL / CASTOR SEED OIL, HYDROXYCITRONELLAL, HYDROLYZED CORN PROTEIN, HYDROLYZED SOY PROTEIN, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, HYDROXYPROPYLTRIMONIUM HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, PHENOXYETHANOL, TRIDECETH-6, CHLORHEXIDINE DIGLUCONATE, LIMONENE, PANTHENOL, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, BENZYL ALCOHOL, AMODIMETHICONE, ISOPROPYL ALCOHOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, GERANIOL, CITRIC ACID, POTASSIUM HYDROXIDE, CETRIMONIUM CHLORIDE, CITRONELLOL, COUMARIN, HEXYL CINNAMAL, PARFUM / FRAGRANCE, C220583/1

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe