SIMPLE WATER BOOST MICELARNA VODA - RECENZIJA

5/30/2022


Nakon dugo godina postojanja u inozemstvu prije nekoliko godina brend Simple se napokon pojavio i na Hrvatskom tržištu. To je doista bila lijepa vijest s obzirom na to da se radi o vrlo čistom brendu po mnogim kriterijima. Proizvodi su im cruelty free, bez umjetnih boja, parfema, bez alkohola, mineralnih ulja, a sve to jer su usmjereni na to da budu čim nježniji posebice za osjetljivu kožu lica. Osim toga dosta rade i na ekološkoj osviještenosti u pogledu korištenja reciklirane plastike za ambalaže proizvoda, proizvodnju biorazgradivih maramica za uklanjanje šminke i slično. Pa tko se ne bi složio sa ovako odličnom filozofijom brenda! Njihov proizvod koji je tema moje današnje recenzije je Simple Water Boost micelarna voda.


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 29,90 kn
  • Količina: 400 ml
  • Gdje kupiti: dm drogerije i webshop. Bipa, Muller i veći supermarketi
Moj tip kože: mješovita koža

Simple water boost micelarna voda namijenjena je suhoj i osjetljivoj koži lica. Moram napomenuti kako je moja koža lica mješovita kao što vidite u napomeni poviše ovog dijela teksta, ali to nije utjecalo na njen preformans na mojoj koži. Micelarna dolazi u plastičnoj bočici od reciklirane plastike (veliki palac gore za to) te je na ambalaži navedeno da je ova količina (400 ml) dostatna za 200 korištenja. Moram priznati da nisam brojala koliko sam je puta koristila, ali mi je ova bočica potrajala dobrih nekoliko mjeseci. Kao i sve micelarne koje koristim i nju sam koristila uglavnom za skidanje maskara i ruževa. Nema nikakvog mirisa, potpuno je neutralna i uvjerljivo je najnježnija micelarna koju sam ikada probala. Nije mi nimalo iritirala moje osjetljive oči niti isušivala kožu. To je doduše i logično obzirom da je namijenjena suhom tipu kože, ali je lijepo vidjeti da je i u praksi ispunila taj dio očekivanja. Šminku skida lijepo, čak i bolje nego što sam očekivala od tako nježne micelarne pa nisam imala problema niti sa nešto tvrdokornijim maskarama. Nije mi izazvala nikakve iritacije niti neželjene reakcije na koži.

Simple Water Boost je odlična, ekstra nježna micelarna voda koja bi se jako mogla svidjeti ponajprije osobama sa osjetljivom kožom lica jer je doista jako blaga. Osim same micelarne na koju nemam nikakve zamjerke velike pohvale dajem i samoj filozofiji brenda koja je apsolutno za primjer, a koju bi mnogi brendovi trebali početi slijediti. 

Sastav:




Recenzije još nekih micelarnih voda koje bi vas mogle zanimati:

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe