KOZMETIČKA KUPOVINA #12: THE BODY SHOP, BALEA, CATRICE, MIXA, GARNIER, MAYBELLINE...

5/12/2022


Napokon je došlo vrijeme za još jedan post o najnovijim kozmetičkim proizvodima koji su se sakupili kod mene u zadnje vrijeme. Našlo se tu dosta toga, nešto preparative, nešto dekorative vrlo raznovrsno kao i uvijek. 


Započeti ću sa kupovinom u Dm-u prilikom koje sam iskoristila dosta kupona i dodatnih bodova pa sam bila baš zadovoljna sa količinom bodova koje sam na kraju ostvarila. Ponestalo mi je korektora, tekućeg pudera i maskare pa sam se ovaj put odlučila isprobati novu Catrice Max it maskaru čije me pakiranje privuklo na prvu. Od korektora sam uzela samo Maybelline fit me koji sam željela isprobati već neko vrijeme, a kod odabira tekuće podloge izbor je pao na Catrice True skin tekući puder u nijansi 004 Neutral Procelain  koja mi djeluje savršena za moj ten. Kad smo već kod Catrice-a uzela sam i njihov Nail hardener lak za učvršćivanje noktiju koji sam koristila i ranije, a koji mi se pokazao stvarno odličan. Na Dm-ovom web shopu sam nedavno uočila ovaj Balea Cashmere feeling lak za kosu koji bi trebao držati frizuru, a da pritom kosu ostavlja mekanu, a ne onako krutu i slijepljenu kako to zna biti sa nekim lakovima za kosu. Ponestalo mi je mojih vječitih saveznika za njegu lica pa sam morala ponovo kupiti Mixa Hyalurogel kremu za lice (već ne znam koje pakiranje po redu) i Balea rozu pjenu za umivanje. Kasnije sam shvatila da sam zabunom uzela ''običnu'' Mixinu hyalurogel kremu umjesto light verzije koju inače koristima, ali mi se i ova zasad jako sviđa pa se neću buniti. Za kraj nešto malo manje uzbudljivo, ali uvijek potrebno Nivea Floral paradise dezodorans.

U Golden Rose dućanu sam uspjela pronaći tekući ruž u savršenoj nude nijansi- Golden rose Soft & Matte Creamy LipColor u nijansi 102 Ice chic lak u nijansi 140.



Lidl je imao akciju na Elseve šampone i maske za kosu taman kad mi je ponestalo i jednog i drugog pa sam iskoristila tu priliku da se opskrbim. Općenito volim Elseve proizvode za kosu jer mi odlično odgovaraju, a sada sam uzela Elseve Total repair 5 šampon u ogromnom pakiranju koje će mu dugo trajati no kojega nažalost nema na fotografijama i Elseve Dream long masku za kosu koju imam već neko vrijeme i čiju ću vam recenziju objaviti uskoro. Osim toga Lidl je imao na akciji moju omiljenu Garnier rozu micelarnu vodu pa sam uzela ovo veliko pakiranje sa kojim sam sad mirna neko poduže vrijeme. Za kraj sam (naravno) kao najveći junkie za maskama za kosu kakva jesam morala uzeti još jednu masku pa je u košarici završila Garnier Fructis Banana hair food.


Na nagradnoj igri kod svima vam poznate Lux Lucis osvojila sam Afroditin collagen lifting ser
um za lice o kojem ću vam također pisati za zasebnoj recenziji kada ga malo bolje isprobam.
Našao se tu i jedan slatki Yves Rocher paketić koji se sastoji od gela za tuširanje i kremice za ruke sa maslinom, a koje jedva čekam isprobati.


I za kraj sam ostavila meni osobno najdraže i najslađe iz ove cijele hrpice proizvoda, a to su The Body Shop proizvodi. Već dugo sam željela isprobati njihove proizvode, posebno sve mazalice za tijelo pa se jako veselim mazanju i uživanju u mirisima. Radi se, redom, o tri jogurta za tijelo- The Body Shop Love & Plums, Joy & Jasmine i Cool Cucumber, The Body Shop Fresh Raspberry maslacu za tijelo i Joy & Jasmine mirisnoj vodici za tijelo koja miriši fantastično. Poslali su mi i testere Moringa maslaca za tijelo. 

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe