MAYBELLINE FIT ME TEKUĆI KOREKTOR, 05 [RECENZIJA + SWATCH]

2/16/2023


Vrlo često se dogode dani kada umjesto tekućeg pudera ili neke druge tekuće podloge na licu nosim samo tekući korektor. To je nešto što sam počela češće prakticirati u posljednjih godinu dana i jako mi se sviđa. Naravno da sam shodno tome isprobala više tekućih korektora i polako, ali sigurno izdvajam svoje favorite među njima. Danas vam tipkam upravo o jednom od mnogih korektora koje sam isprobala, a koji je kod nas lako dostupan jer se može nabaviti u svakoj drogeriji. 


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 5,96 € / 44,91 kn (na dan 08.02.2022.)
  • Količina: 6,8 ml
  • Gdje kupiti: Dm prodavaonice i web trgovina, Muller, Bipa, Notino
Maybelline Fit Me tekući korektor dolazi u elegantnoj tubici od čvrste plastike nalik na tubicu nekog sjajila. Aplikator mu je spužvast, nije jako veliki i dovoljno je precizan pa imate potpunu kontrolu nad nanošenjem korektora na željeno mjesto. Isto tako aplikator na sebe svaki put pokupi idealnu količinu proizvoda, niti previše niti premalo. Teksturom je vrlo kremast, blenda se brzo i lako bez ikakvih problema te jako brzo stapa s kožom. Na koži izgleda prirodno jer daje srednje prekrivanje (nikako nije full coverage korektor). U usporedbi sa mojim omiljenim Catrice Camouflage tekućim korektorom definitivno je slabije pokrivne moći pa to imajte na umu ukoliko volite korektore sa jakim prekrivanjem. Obzirom da nemam veće nepravilnosti na licu meni je sasvim dobar za ujednačavanje tena bilo samo na okoloočnom području, bilo na cijelom licu. I na dane kada ga nosim umjesto tekućeg pudera na cijelom licu količina prekrivanja koju daje je meni osobno sasvim dovoljna. Na koži je jako lagan, imate osjećaj kao da ne nosite ništa i ne uvlači se u linije/borice na koži upravo zbog svoje lagane teksture. Odličan je za posvjetljavanje, posebice ova ''moja'' nijansa broj 05 koja je, ako se ne varam, najsvjetlija dostupna kod nas. Ne oksidira, a nije mi stvarao niti neke probleme ili neželjene reakcije na koži. Maybelline Fit Me tekući korektor preporučila bih svima onima koji ne traže korektor sa jakom pokrivnom moći, koji žele korektor koji će im na koži biti lagan kao pero i neće se uvlačiti u linije/bore te koji izgleda zaista prirodno, a da je povrh svega prihvatljive cijene i lako dostupan kod nas. Aposlutno bih ga kupila ponovo jer mi se jako svidio. Ako tražite full coverage korektor koji prekriva apsolutno sve Maybelline Fit me nije korektor za vas.


Još neke recenzije tekućih korektora koje bi te mogle zanimati:

You Might Also Like

2 komentari

  1. Meni se isto sviđa, makar je meni i dalje aplikator preglomazan, ja s njega poberem korektor taaankim kistom za tuš i njime precizno "bojam" samo tamo gdje imam nešto za sakriti. Less is more, reklo bi se. ;)
    Makar, koristim ga kada sam pretežno naspavana, za normalne neispavane dane još uvijek preferiram Age rewind, jer daje mrvicu više prekrivanja uz jednako neuvlačenje u borice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš to je odlična tehnika iako moram priznati da imam potpuno suprotan dojam aplikatora. 😂 Puno je manji u usporedbi sa većinom korektora koje sam koristila i meni osobno dovoljno precizan. Čak je manji od aplikatora mog omiljenog Catrice Camouflagea. S druge strane, korektore uvijek nanosim direktno sa aplikatorom, a nikad kistićem pa je možda do mene. 😂
      Da, slažem se. Pokrivna moć mu je baš za dane kad nam treba minimalno prekrivanje. AR nikako da isprobam, ali doći će i on na red!

      Izbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe