NACOMI FIX IT UP NIACINAMID 15% SERUM ZA LICE [RECENZIJA]

3/02/2023


Sa popularizacijom proizvoda za njegu kože i skincare kulture kao takve sve češće smo počeli slušati o konkretnim imenima i karakteristikama pojedinih aktivnih sastojaka. Tako je u zadnje vrijeme sve više prostora na internetu u raznoraznim tekstovima i objavama posvećeno njegovom veličanstvu - niacinamidu. Tko god se imalo više interesira u preparativnu kozmetiku gotovo zasigurno je barem jednom čuo za niacinamid. U planu mi je uskoro objaviti jedan post posvećen isključivo niacinamidu kao sastojku, njegovoj primjeni i benefitima koje sa sobom nosi njegova redovita primjena na koži. Do tada, mislim da je, nakon višemjesečnog testiranja, došlo savršeno vrijeme da vam predstavim jedan izvrstan serum sa visokim postotkom niacinamida koji je moguće pronaći na policama naših drogerija, a koji svojim performansama i sastavom nadilazi neke daleko skuplje serume.


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 4,63 € / 34,88 kn (na dan 14.02.2022.)
  • Količina: 30 ml
  • Gdje kupiti: Dm prodavaonice ili web trgovina
Moj tip kože: mješovita koža bez većih nepravilnosti

Nacomi Fix It up niacinamid 15% serum dolazi u kartonskoj kutijici i bijeloj plastičnoj bočici sa pumpicom. Bočica je relativno lagana, lijepo se zatvara i proizvod je vrlo lako dozirati. Dva potiska pumpice su mi idealna količina za cijelo lice i vrat. Serum je proziran, vrlo tekuće, lagane teksture zbog čega se super lako razmazuje po koži. Kada sam ga prvi put istisnula iz ambalaže i krenula nanositi zapuhnuo me miris koji nije bio ugodan. Najbolje ga mogu opisati kao miris plastike. Malo me zabrinulo da možda nisam kupila pokvareni proizvod ili da je doista problem u plastičnoj ambalaži po kojoj je povukao miris pa sam direktnim kontaktiranjem Nacomi tima saznala da je takav miris normalna pojava jer se radi o serumu prirodnog porijekla. Jedna mala digresija - moram pohvaliti Nacomi tim/korisničku podršku (ja sam ih konkretno kontaktirala preko Instagrama) jer su bili izrazito ljubazni i vrlo brzo su mi povratno odgovorili. Laknulo mi je kad sam saznala da moj primjerak ipak nije pokvaren, ali njegov miris je i dalje stavka koja mi se ne sviđa. Srećom brzo nestaje nakon nanošenja. Primijetit ćete da se u vrlo kratkom roku nakon mazanja serum upija, a na koži ostavlja blago ljepljiv sloj. Takav sloj mi ostavljaju svi serumi sa niacinamidom koje sam do sad koristila no ne smeta mi ni najmanje jer nakon seruma uvijek stavljam kremu za lice ili spf. Serum je lagan na koži, ne osjetite da ga imate, ali izvrsno hidratizira. Ovo je vjerojatno najhidratantniji serum koji sam koristila do sada. U kombinaciji sa dnevnom kremom/spf-om koje inače koristim doista mi je poboljšao izgled kože utoliko da je ona postala sjajna (dobila sam glass skin efekt), izrazito glatka i pore (posebice na području nosa) su postale uže i čišće. Jednako tako sam primijetila da mi se područje T-zone, na kojemu mi je koža inače masnija, puno manje mastilo kada sam ga redovito koristila. Obzirom da sadrži visok postotak niacinamida potrebno ga je s oprezom kombinirati sa ostatkom skincare rutine što je posebno preporučljivo za osobe sa osjetljivijom kožom lica. Dakle uz njega vam je još neki proizvod za niacinamidom suvišan.

Nacomi Fix It up niacinamid 15% serum je na mene ostavio izrazito pozitivan dojam. Moja mješovita, ne previše zahtjevna koža ga je jako lijepo prihvatila i odlično joj je odgovarao. Ovo je bio prvi, ali sigurno ne i posljednji put da sam ga kupila i koristila. Koža mi je od njega na očigled ljepša, sjajnija i glađa. Vjerujem kako će sa vremena na vrijeme obavezno ponovno ulaziti u moju rutinu. 

Sastav:
AQUA, NIACINAMIDE, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, GLYCERIN, PANTHENOL, HYDROLYZED GLYCOSAMINOGLYCANS, SODIUM HYALURONATE, HYALURONIC ACID, HYDROLYZED HYALURONIC ACID, SODIUM HYALURONATE CROSSPOLYMER, CELLULOSE, HECTORITE, PROPANEDIOL, DEHYDROACETIC ACID, BENZYL GLYCOL, CITRIC ACID, BENZYL ALCOHOL, XANTHAN GUM, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM BENZOATE, RASPBERRY KETONE, POTASSIUM SORBATE



Još neke recenzije seruma koje bi te mogle zanimati:

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe