KOZMETIČKA KUPOVINA #14 - DM, MULLER I LIDL

4/04/2023


Tko o čemu - Lara o kozmetici koju je kupila. Ništa novo niti neobično. Moje glavne tri postaje za kupovinu kozmetike u posljednjih nekoliko mjeseci bili su Dm, Muller i Lidl zbog čega je ovo jedna od raznovrsnijih kozmetičkih kupovina do sada. Uz stvari koje su mi ponestale pa sam ih morala nadokupiti ovoga puta sam kupila dosta stvari koje sam jednostavno već dugo htjela isprobati pa nikako nisu dolazile na red. Neke sam kupila za potrebe budućih recenzija/postova koje imam u planu. Tako da ima doista svega.


Krenuti ćemo od stvarčica koje sam kupila u Mulleru. Kako mi je ponestalo dezodoransa ovaj puta sam posegnula za Garnier mineral 6 in 1 protection sa mirisom moringe. Kupila sam ga na blef pa sam se jako ugodno iznenadila mirisom kada sam ga isprobala doma. Upravo taj dan je u Mulleru bila izvrsna akcija jednog dijela njihovih CV (Cadea Vera) seruma za lice. Konkretno sam uzela ovaj sa vitaminom C jer već neko vrijeme želim ubaciti serum sa vitaminom C u rutinu pa sam ovo shvatila kao svojevrstan znak. Essence Pretty natural tekući puder je u Mulleru bio snižen u pola cijene jer pretpostavljam da izlazi iz asortimana i nekom ludom srećom uspjela sam ugrabiti zadnji, potpuno neotvoren u svojoj nijansi.
Dove pilinzi su mi od svih pilinga za tijelo apsolutno najdraži jer osim što prekrasno mirišu nisu nimalo masni, hidratantni su i koža je nakon njih iznimno mekana. Već ih dugo nisam vidjela u našim drogerijama (ili su mi potpuno promakli u Mulleru), ali čim sam ih zapazila krajičkom oka morala sam uzeti. Ovog puta je izbor pao na onaj sa makadamijom i rižinim mlijekom, no i drugi sa narom i shea maslacem jako volim. Aqua Colonia 4711 Lemon & Ginger je jedan od rođendanskih poklona koje sam dobila prošli mjesec, a također je iz Mullera. Obožavam ovu kolonjsku vodicu. Izrazito je svježa i citrusna, savršena za proljetne i ljetne dane, a koristim je od srednje škole. Posljednje što sam kupila u Mulleru je bio sebamed šampon protiv peruti koji već godinama znam kupiti s vremena na vrijeme kada mi se pojavi problem. Sastavom je izvrstan i blag prema vlasištu.


U Dm-u sam kupila podosta stvari. Iskoristila sam neke kupone, sakupljene bodove i akcije pa se spojilo ugodno s korisnim. Kao što ćete vidjeti Balea aposlutno dominira među proizvodima. Što se tiče skincare stvarčica uzela sam Balea Niacinamid 10% serum za lice koji i dalje nisam isprobala, ali mu se jako veselim. Također, odlučila sam se malkice maknuti od svoje omiljene Mixa kreme za lice i isprobati Balea Beauty Expert dnevnu kremu sa peptidima. Našlo se ovdje i nekoliko Balea Professional maski za kosu koje su mi doista bile potrebne jer sam potrošila sve maske za kosu koje sam imala u zalihama, a i planiram vam napisati grupnu recenziju svih njihovih maski za kosu pa je to bio dodatan razlog da ih ovaj put sve kupim. Ista stvar za grupnom recenzijom vrijedi i za Baleine maske za lice. Već neko vrijeme imam ideju objediniti sve njihove maske u paketićima u jedan veliki blog post pa je ovo priprema upravo za to. Još mi fale poneke iz limitiranih kolekcija koje su tek stigle/nedavno otišle iz asortimana no ukoliko ih uspijem ugrabiti obavezno ću ih testirati. Zadnji Balein proizvod je uljni losion za tijelo sa bademovim uljem koji sam posljednji put koristila prije kakvih 10 godina. Osim svega ovoga u Dm-u sam uzela Olivalov silikonski serum za kosu koji je naveliko hvaljen pa sam jednostavno morala vidjeti u čemu je štos (a koji sam, vrlo mudro, zaboravila pofotkati sa svim dm-ovim proizvodima pa ga vidite samo na naslovnoj fotografiji) te La Croa nourishing ulje za kosu koje je savršenstvo u bočici. I za kraj malo dekorativne kozmetike - Essence Lash Princess maskare.


Iz Lidla imam par stvarčica. Prvo je Cien elixir arganovo ulje za kosu za koje predlažem da ga zaobiđete u širokom luku. Potom su se tu našle Cien BB krema koju trenutno testiram i Elseve Total repair 5 šampon i regenerator za kosu koje isponova kupujem po već ne znam koji put.
Dvije pomalo random stvari su Yves Rocher set koji sam također dobila pa ne mogu smjestiti u kupovinu među ijednu od ove tri trgovine te random lak za nokte koji mi je nekim čudom stigao sa Aliexpressa iako ga ja nikada nisam naručila. Plav je i šljokičast, zapravo vrlo lijep, ali se koristi uz lampu za nokte koju ne posjedujem. 


Moje prethodne kozmetičke kupovine koje bi te mogle zanimati:

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe