EVELINE OH! MY LIPS LIP KIT, 04 SWEET LIPS - RECENZIJA + SWATCHEVI

4/16/2023


Lip kitovi su prije nekoliko godina doživjeli svoj apsolutni vrhunac popularnosti nakon što je Kylie izbacila svoje. Od tog trenutka gotovo svaki brend je izbacio neku svoju inačicu lip kita za kojima je nastala prava pomama. Jedan od brendova koji i dalje u ponudi ima lip kitove i to u čak osam različitih nijansi je Eveline. Postoji nekoliko različitih vrsta ovih Eveline setova, a ja sam kupila Matt verziju. 


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 6,62 €/ 49.88 kn (na dan 16.04.2023.)
  • Količina: tekući ruž - 4,5 ml; olovka za usne - 1,2 g
  • Gdje kupiti: Dm prodavaonice i web trgovina, Bipa
Eveline Oh My Lips! lip kit (set) dolazi u kartonskoj kutijici unutar koje se nalaze olovka za usne i tekući ruž u pripadajućoj nijansi. Olovka oko sebe cijelom dužinom ima zaštitnu foliju kao što možete vidjeti na fotografiji pa ste sigurni da je posve neotvarana. Olovka na vrhu (čepu) ima ugrađeno šiljilo što je iznimno praktično. Nijansa koju sam si odabrala je 04 sweet lips, a kit dolazi u još 7 drugih nijansi. To je tamnija, zagasito ružičasta nijansa koja sušenjem postaje malkice tamnija nego što je u početku kada se nanese, a ponekad mi čak zna vući na blago bordo. Vrlo posebna nijansa za koju sam mislila kako meni, ovako blijedoj, neće dobro stajati, ali zapravo mi jako lijepo ''podigne'' lice. Olovka je odlično pigmentirana, dovoljno kremasta, a ne premekana tako da nisam imala nikakvih problema sa preciznim nanošenjem. U potpunosti odgovara nijansi ruža (što je za očekivati) i dobro funkcionira u kombinaciji sa njime. Šiljilo je također odlično i zapravo je ova olovka jako higijenska upravo zbog toga što je na šiljenje, a ne odvrtanje. Aplikator ruža je odličan. Niti prevelik niti premalen, odlično oblikovan da se njime bez problema ruž može precizno nanijeti. Količina proizvoda koju aplikator pokupi na sebe mi je dovoljna da lijepo namažem/prekrijem i gornju i donju usnu. Vrlo se lako i ravnomjerno nanosi, a na usnama se potpuno osuši u par minuta. Dovoljno je kremast i izvrsno pigmentiran tako da usne kompletno prekrije i nije nimalo streaky. Kada se osuši i dalje je vrlo ugodan na usnama (ni ne primijetim da ga imam na usnama, no, kao i većina mat tekućih ruževa koje sam koristila, malo se uvlači u linije na usnama pa je potrebno ipak malo pripremiti usne pilingom/balzamom ako znate da ćete ga nositi. Osušen je potpuno mat finisha no nije mi dodatno isušivao usne. Ne preslikava se. Dakle neće vam ostavljati tragove na čašama, šalicama i kiss proof je. Ono što sam primijetila je da pijenje raznoraznih toplih i hladnih napitaka bez problema preživi no već kod prvog konkretnijeg obroka će se gotovo sigurno skinuti ili bar početi skidati. Tako da ne računajte da će vam ostati netaknut pogotovo ukoliko jedete nešto masnije. Ako vam to ne smeta i nije vam problem popraviti ga iza većeg obroka u tom slučaju će vam biti super. I olovka i ruž se bez problema skidaju micelarnom, uljem ili bilo kojim drugim odstranjivačem šminke. 
Eveline Oh My Lips! lip kit je set koji ima i mane i prednosti. Ne sviđa mi se što mi se uvlačio u linijice na usnama i što se počeo skidati prilikom gotovo svakog obroka, ali je istovremeno vrlo pigmentiran, kremast i jako lagan na usnama do te mjere da uopće zaboravim da ga nosim. Voljela bih isprobati još koju nijansu jer zaista nije loš proizvod. 

Sastav: 

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe