OLIVAL PROFESSIONAL SPF 30 FLUID ZA LICE [RECENZIJA]

4/07/2023


Vjerujem da je rijetko koga među ljubiteljima kozmetike zaobišla činjenica da su u našim drogerijama već neko vrijeme dostupni SPF fluidi koji slove za jedne od najboljih među povoljnijim SPF opcijama, a koji su još pritom i hrvatski proizvod. Govorim, dakako, o Olival spf fluidima za lice. Nakon niza pozitivnih pročitanih dojmova o Olival fluidima koje sam redovno upijala napokon je došlo vrrijeme da ih i sama isprobam. Dostupni su u verziji sa spf-om 30 i 50, a ja ću vam danas pisati o fluidu sa spf-om 30 koji koristim gotovo godinu dana.


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 13,26 €/ 99,91 kn (na dan 07.04.2023.) 
  • Količina: 50 ml
  • Gdje kupiti: Olival web trgovina, Dm prodavaonice i web trgovina, Muller, Bipa
*Moj tip kože lica: mješovita koža bez većih nepravilnosti

Olival Professional spf 30 fluid za lice dolazi u kartonskoj kutijici unutar koje se nalazi crna plastiča tubica vrlo minimalističkog, lijepog dizajna u crno-bijeloj kombinaciji. Pakiranje (plastična tubica) je odlično. Tubica je dovoljno mekana pa se fluid iz nje lako vadi/dozira, a i vrlo se dobro zatvara pa nema straha od curenja proizvoda. Fluid je nježno žute boje, bez mirisa (što je uvijek veliki plus). U sastavu sadrži niacinamid i Q10, a po pitanju zaštite od UV zraka pruža i UVA i UVB zaštitu. Lagane je teksture i vrlo kremast. Lako se nanosi odnosno razmazuje po koži, a osjećaj koji ostavlja nije nimalo težak. Upija se kroz par minuta i zaista je vrlo ugodan na licu. Koži daje prekrasan, zdrav, decentan sjaj, ali vas neće dodatno zamastiti. Meni osobno nije dovoljno hidratantan sam po sebi toliko da bi ga koristila isključivo samostalno na licu umjesto hidratantne kreme. Uvijek ga stavljam tek na kraju kao zadnji korak. Nanosim ga, dakle, nakon što ujutro očistim kožu lica, nanesem serum i hidratantnu kremu. Nakon toga na red dolazi ovaj fluid. Tako mi se savršeno uklapa u rutinu i najbolje odgovara. Nanosim ga na cijelo područje lica, uši i vrat jer mi je izrazito bitno da cijelo područje koje je jako izloženo suncu pravilno zaštitim. Moram priznati da mi se jako svidio. Sviđa mi se što nije mastan i sa njim nema tog teškog osjećaja na koži kao sa nekim spf-ovima. Nije mi nimalo iritirao kožu niti izazvao neželjene reakcije na njoj, no moram napomenuti kako su me (moje poprilično osjetljive) oči ponekada znale peči od njega. Kao podloga za šminku odnosno ispod tekućih podloga mi se pokazao jako dobar. Koji god puder/korektor stavim preko njega vrlo lijepo sjedne na kožu i nimalo se ne peruta. Za sve poznavatelje spf-ova moram napomenuti još jednu bitnu karakteristiku, a to je da ne ostavlja white cast na licu. 

Olivalov spf 30 fluid od mene ima iskrene preporuke. Testirala sam ga zaista dugo i mogu reći da mojoj mješovitoj koži lica vrlo dobro odgovara te se lijepo uklopio u svakodnevnu skincare rutinu. Lagan je, nije mi stvarao neželjene reakcije na koži, a super se ponaša i kao podloga ispod šminke. Veliki plus ide i za činjenicu da se radi o hrvatskom proizvodu, a ja sam uvijek izrazito ponosna kada ovako dobri proizvodi izlaze iz hrvatskih tvornica. Jedini minus koji mu mogu pripisati je to što me oči ponekada znaju peči od njega. S obzirom da sam ovog dokrajčila idući na redu za testiranje je Olivalov spf 50 fluid. 

Sastav:
Aqua, Cyclopentasiloxane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Propylene Glycol, Glycerin, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Ethylhexyl Triazone, Glyceryl Stearate, Sodium Stearoyl Glutamate, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Acrylates/C12-22 Alkyl Methacrylate Copolymer, Niacinamide, Ubiquinone, Sodium Polyacrylate Starch, Xanthan Gum, Silica, Butylene Glycol, Citric Acid, Caprylyl Glycol, Methylpropanediol, Didecyldimonium Chloride, Polyquaternium-80

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe