BALEA KREMASTO-ULJNI LOSION ZA TIJELO S BADEMOVIM ULJEM [RECENZIJA]

4/06/2023


Jedan od prvih losiona za tijelo koji sam ikada koristila još kao klinka od 12-13 godina bio je upravo ovaj Balein losion s bademovim uljem. Čim sam ga otvorila i pomirisala vratio me u to vrijeme. Osim toga, bio je i jedan od prvih proizvoda čiju sam recenziju napisala i objavila na blogu prije gotovo 10 godina. Zbog svega toga ovu recenziju zaista tipkam sa određenom dozom nostalgije. Tada je ovaj losion bio u tubi nešto drugačijeg dizajna no ovaj koji možete vidjeti na fotografijama i bio je dostupan isključivo kao limited edition proizvod. Sada to ipak nije slučaj pa je bilo puno lakše doći do njega i prisjetiti se još jednom o kakvom je losionu riječ.


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 1,71 €/ 12,88 kn (na dan 06.04.2023.)
  • Količina: 200 ml
  • Gdje kupiti: Dm prodavaonice i web trgovina
Balea kremasto-uljni losion za tijelo s bademovim uljem dolazi u plastičnoj tubi čiji se vizualni izgled vrlo često mijenjao kroz godine. Tubica je dobra, lijepo se (čvrsto) zatvara i omogućava lako doziranje proizvoda. Losion je bijele boje, vrlo kremast i lako maziv. Miris mu je točno onakav kakvog se sjećam od prije 10-ak godina - blago slatkast, topao miris bademovog ulja. U sastavu sadrži 40% ulja što ga istovremeno čini vrlo hidratantnim, no nažalost i vrlo masnim. Definitivno se radi o zimskoj mazalici za tijelo jer ga ne mogu zamisliti koristiti u toplijem dijelu godine. Na koži ostavlja masni sloj te se gotovo nikada ne upija u kožu u potpunosti. I tu dolazimo do problema. To je nešto što mi se nikako nije svidjelo. Jednostavno mi je pretežak na koži neovisno o tome što ju dobro njeguje. Nisam ljubiteljica masnih losiona za tijelo pa mi ta njegova karakteristika nikako ne odgovara. Isto tako koliko god je njegov miris lijep u pakiranju ili kada se tek namaže na kožu toliko se nakon nekog vremena promijeni u vrlo čudan miris koji mi ne odgovara. Primjerice ako ga namažem navečer prije spavanja ujutro kada se probudim mi odjeća i posteljina poprime vrlo čudan miris. Pozitivne strane su to što lijepo njeguje, cjenovno je pristupačan te mu je ambalaža dobra. Iako sam ga kupila kako bih se nakon dugo vremena prisjetila kakav je ne planiram ga ponovno kupiti. Njegove pozitivne strane mi nisu prevagnule u usporedbi sa onima koje mi ne odgovaraju. Ako volite bogatije/masnije mazalice mogao bi vam se svidjeti.

Sastav:
AQUA, ETHYLHEXYL STEARATE, HELIANTHUS ANNUUS HYBRID OIL, ISOPROPYL PALMITATE, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE CITRATE, TOCOPHERYL ACETATE, ALLANTOIN, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, PARFUM, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, CARBOMER, PHENOXYETHANOL, BENZYL ALCOHOL, LIMONENE, SODIUM HYDROXIDE


Još neke recenzije mazalica tijelo koje bi te mogle zanimati:

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe