DOVE BODY MILK MLIJEKO ZA TIJELO - RECENZIJA

5/30/2022


Jako volim sve vrste mazalica za kožu, maslace, jogurte, mlijeka... you name it, stalno isprobavam nove jer takve proizvode poprilično brzo trošim (mazanje poslije svakog tuširanja je kod mene obavezno). Pored svih novotarija, limited kolekcija i novih izmišljotina uvijek postoje oni neki dobri stari klasici među kojima je Dove mlijeko za tijelo u dobro poznatoj originalnoj varijanti koje se na tržištu nalazi već dugi niz godina.


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 40 kn
  • Količina: 400 ml
  • Gdje kupiti: dm, Muller, Bipa i poneki supermarketi
Kada se jako dvoumim između više mlijeka za tijelo i ne znam koje bih kupila uvijek pobjedi vraćanje na neku sigurnu ('ziherica') opciju. U ovom slučaju je to Dove mlijeko za tijelo sa kojim znam da ne mogu  pogriješiti. Isto je i sa njihovim gelovima za tuširanje i dezodoransima no o njima nešto više nekom drugom prilikom. Dove mlijeko za tijelo dolazi u ambalaži od 100% reciklirane plastike što je uvijek vrlo pohvalno. Miris mu je klasičan Dove miris koji ima cijela njihova originals linija u plavoj boji, teško ga je opisati, ali je vrlo ugodan, čist, malo podsjeća na kultnu Niveinu plavu kremu. Tekstura mu je kremasta, lagana, jako se lako razmazuje po koži, a nakon što se upije ostavlja hidratantni sloj što se osjeti pod prstima jer je koža jako mekana. Nisam primijetila da mi je ostavljao tragove po odjeći iako ja uvijek prije oblačenja pričekam koju minutu da se upije pa to svakako preporučam i vama. Na koži se nakon nanošenja odmah vidi da je sjajnija i hidratiziranija, a taj osjećaj traje još jako jako dugo. Miris se na koži također zadržava poprilično dugo što mi se jako svidjelo jer volim miris ovog mlijeka za tijelo. Zbog lagane, a jako hranjive formule volim ga kroz cijelu godinu, ali je idealna mazalica za hladniji period godine kada koža treba nešto jaču hidrataciju. Posebno dobar mi se pokazao na dijelovima tijela koji kod mene zahtijevaju nešto jaču njegu, a to su uvijek laktovi i koljena. Već dugo mi niti jedno mlijeko/losion za tijelo nije tako dobro njegovalo ta područja kao ovo mlijeko. Odličan efekt sam primijetila i preko zime kada mi je koža na nekim dijelovima bila poprilično dehidrirana, tada mi je ovo mlijeko taj problem riješilo začas. 

Sve u svemu Dove mlijeko za tijelo od mene ima iskrene preporuke. Nisam mu našla niti jednu manu. Proizvod je to kojem se uvijek rado vraćam i kojega mogu preporučiti apsolutno svakome, a posebice onima koji ne vole teške/masne proizvode za kožu, a istovremeno traže nešto što će je dubinski nahraniti. Još jedan od vječnih klasika koji se kroz godine zadržao na policama drogerija, ponekad u promijenjenom pakiranju, ali uvijek jednako kvalitetan. 

Sastav:


You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe