ESQIDO SMUDGE FREE GEL EYELINER - RECENZIJA + SWATCHEVI

5/14/2022


Iako su mi na recenziranje stigle davnih dana dugo su čekale svoj red na zbog toga što olovke za oči nemam naviku koristiti jako često, ali su ga evo napokon i dočekale. Danas vam pišem o *Esquido Gel Eyeliner olovkama za oči u nijansama Black i Brown, a njihovih proizvoda se možda sjećate već od ranije sa mog bloga kada sam vam u pisala o Esqido umjetnim trepavicama od koji sam jedan model nosila čak i na svoju maturalnu večer.



Osnovno o proizvodu:

Esquido je kandski brend koji u svojoj ponudi ima svega nekoliko vrsta proizvoda- umjetne trepavice, lijepilo za umjetne trepavice, aplikator za umjetne trepavice i gel olovke za oči. Vjerujem da im je tako uzak asortiman proizvoda omogućio da se fokusiraju na kvalitetu onoga što plasiraju na tržište jer sam to uočila i po njihovim umjetnim trepavicama koje su doista vrhunski napravljene, a i sada sa ovim gel eyelinerima. Esqido gel eyelineri dolaze u crnoj, smeđoj, tamnoplavoj i sivoj nijansi, a meni su poslali nijanse Black i Brown, dakle, crnu i smeđu. Osim odlično odrađenog i vrlo kvalitetnog pakiranja na vrhu svake olovke se nalazi sakriveno i malo šiljilo koje odlično funkcionira, a super je posebno kada trebate izvući mrvicu precizniju liniju olovkom. Ovdje se radi o olovkama na odvrtanje, ne drvenima. Tekstura olovaka je prekrasna. Putrasta, mekana, lako se nanose i jako su dobro pigmentirane. Doista najbolja tekstura po pitanju olovaka za oči sa kojom sam se do sada susrela. Bez obzira na tako podatnu teksturu nimalo nisu zakazale u pogledu trajnosti jer su ovo uvjerljivo najdugotrajnije olovke za oči koje sam ikada imala. Ne mrdaju sa očiju cijeli dan, izdrže apsolutno sve živo i rekla bih da su zbog toga osim za svakodnevno korištenje idealne za neke posebnije svečanije prilike kada trebate da vam šminka drži od jutra do sutra. Matt su finisha što se najbolje može vidjeti na fotografijama. Što se tiče skidanja meni ih je bilo najlakše skinuti dvofaznim odstranjivačem šminke ili Baleinim uljem za skidanje šminke koje obično koristim za double cleanse. Ono što moram pohvaliti je činjenica da mi nisu nimalo iritirale moje jako osjetljive oči pa je to jedan veliki plus. Veganske su i cruelty free.

Iako se definitivno nalaze u skupljem rangu među olovkama za oči jer cijenom od skoro 130 kn po olovci pariraju mnogim high end brendovima *Esqido Gel Eyelineri su uvjerljivo najkvalitetnije i najbolje olovke za oči koje sam ikada isprobala. Od mene imaju sve preporuke i ukoliko ste veliki ljubitelj olovaka za oči ili čak profesionalni vizažist usudila bih se reći da će vas oduševiti. Znam da mene jesu jer rade upravo sve ono što obećavaju. 

Sastav:

Black (crna nijansa)

Cyclopentasiloxane, Trimethylsiloxysilicate, Synthetic Wax, C30-50 Alcohols, Plymethysilsesquoixane, Silica, Polybutene, Microcrystalline Wax, Acetylate Glycol Stearate, Triethoxycapryllsilane, Mica (CI77019), Iron Oxides (CI77499), Ferric Ferrocyanide (CI77510)

Brown (smeđa nijansa)

Cyclopentasiloxane, Trimethylsiloxysilicate, Synthetic Wax, C30-50 Alcohols, Plymethysilsesquoixane, Silica, Microcrystalline Wax, Acetylate Glycol Stearate, Triethoxycapryllsilane, Aluminum Hydroxide, Mica (CI77019), Titanium Dioxide Oxides (CI77891), Iron Oxides (CI77491, CI77492, CI77499)




*PR proizvod- za disclaimer o PR proizvodima posjetite stranicu 'copyright/disclaimer' u gornjem izborniku ove web stranice

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe