BALEA CREME PEELING KREMASTI PILING ZA LICE SA BRESKVOM - RECENZIJA

5/05/2022


Iako su mehanički pilinzi za lice u zadnje vrijeme nešto slabije zastupljeni u skincare rutinama u usporedbi s kemijskim i enzimskim pilinzima koji se polako, ali sigurno penju ka svom vrhuncu popularnosti, moja znatiželja i ljubav prema isprobavanju proizvoda je prevagnula pa sam nakon isprobavanja
Baleinog pilinga sa aloe verom jednostavno morala isprobati još jedan njihov naveliko hvaljen proizvod. Radi se dakako o Balea Creme pilingu sa breskvom o kojemu vam danas pišem.



Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 16,90 kn
  • Količina: 75 ml
  • Gdje kupiti: Dm drogerije i Dm webshop
***Moj tip kože: mješovita koža bez većih nepravilnosti

Balea Creme Peeling sa breskvom dolazi u plastičnoj tubici narančaste boje iz koje se proizvod lako dozira. Sam piling je bijele boje, guste no ne preguste, kremaste, teksture sa sitnim piling česticama. Miris mu je nježan, lagano se osjete note breskve iako njen miris ne prevladava. Meni osobno miris u početku nije bio najugodniji, ali je vrlo blag pa mi već nakon prvih nekoliko korištenja više nije smetao. Piling se vrlo lako razmazuje i nanosi na kožu, a čestice su nešto grublje u ovom pilingu u usporedbi sa Baleinim pilingom sa aloe verom. Čestice se na koži osjete prilikom umasiravanja te se ne otapaju u dodiru sa vodom niti prilikom samog umasiravanja na kožu. Iako jesu nešto grublje nisu mi iritirale kožu. Koristila sam ga uglavnom jednom tjedno, a vi možete sami procijeniti koliko ćete ga često upotrebljavati ovisno o potrebama/stanju vaše kože iako je na proizvodu istaknuta preporuka da se koristi do dva puta tjedno. Sa kože se ispire vrlo lako i ne ostavlja nikakav trag/film, a koža je nakon korištenja jako glatka i mekana te nisam primijetila da mi je dodatno isušivao kožu. Učinak najbolje primjećujem na području nosa jer je tu razlika prije i poslije korištenja pilinga bila najuočljivija, a koža na očigled glađa nego prije. Generalno odlično odgovara mojoj koži lica. Tijekom nekoliko mjeseci korištenja ovaj piling mi nije izazvao nikakve loše reakcije na licu. 

Balea kremasti piling sa breskvom mi se pokazao kao odličan proizvod kojega bez problema mogu preporučiti. Mislim da će se svidjeti osobama svih tipova kože jer ju niti ne isušuje niti dodatno masti, a piling čestice (iako se podosta osjete) nisu pregrube. Efekt koji ima na kožu jako mi se svidio jer ju čini vidljivo čišćom i glađom i iako se sada prebacujem na testiranje nekih drugih pilinga mislim da bih svakako ponovila kupovinu ovog te da su pohvale na njegov račun opravdane.


Sastav:


You Might Also Like

2 komentari

  1. Jesi ga koristila ujutro ili navečer? Kojeg po redu, ako sam dobro postavila pitanje?
    Aneta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristila sam ga navečer nakon što sam lice umila sa gelom ili pjenom za umivanje, znači kao drugi korak na te dane kada sam ga koristila

      Izbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe