Balea Piling za lice sa aloe verom - RECENZIJA

2/09/2021


Mehaničke pilinge za lice kupujem veoma rijetko, gotovo nikada, jer naprosto znaju biti pregrubi za kožu i imam dojam da je samo dodatno iziritiraju. Ipak, nakon nekolicine preporuka odlučila sam se dati šansu Balea pilingu za lice koji me osim vrlo pristupačnom cijenom privukao upravo zbog svih pozitivnih recenzija o njemu. Nakon više od nekoliko mjeseci testiranja ovo su moji dojmovi.


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 13,90 kn
  • Količina: 75 ml
  • Gdje kupiti: Dm prodavaonice i web trgovina 
Moj tip kože: mješovita koža

Balein piling za lice dolazi u manjoj praktičnoj tubici plave boje, sadrži ekstrakt aloe vere te je namijenjen normalnoj do mješovitoj koži lica. Sam proizvod je gelaste teksture, proziran sa sitnim prozirnim i plavim piling-česticama. S obzirom da ga je preporučljivo koristiti 1-2 puta tjedno nikada ne prelazim taj broj korištenja. Obično ga koristim jednom tjedno i to mi je čisto dovoljno iako vi (na svoju ruku) možete i više puta ukoliko smatrate da vam je potrebno. Za jedno korištenje je potrebna vrlo mala količina proizvoda (ja istisnem otprilike količinu kao na fotografijama niže). Gel se umasiravanjem u kožu vrlo blago, gotovo neprimjetno, pjeni, a miris je svjež i jako ugodan no nikako prejak. Ono što me prvo zanimalo je koliko će piling čestice biti blage/grube prema koži. Mogu reći da iako ih ima dosta, male su i nisu nimalo grube prema koži već se osjete čisto onoliko koliko je potrebno da bi lijepo uklonile mrtve stanice sa kože bez iritiranja. Dio ih se rastopi u dodiru sa vodom, a dio ih ostane u prvobitnom obliku sve do ispiranja sa lica. I doista, iako se osjete na koži toliko nježno djeluju da mi nisu uopće dodatno iziritirale kožu. Nakon korištenja odmah se osjeti kako je površina kože puno glađa no prije pogotovo na području nosa i ostalim dijelovima lica gdje se pore napune prljavštinom brže zbog lučenja sebuma. Koža je mnogo čišća nego prije korištenja ovog pilinga, a istovremeno ju nije dodatno isušio. Ja ga nanosim na mokro lice koje sam prethodno umila u toploj vodi kako bi bar malkice otvorila pore. U ovih nekoliko mjeseci korištenja nije mi izazvao nikakve neugodne reakcije na koži. 

Sve u svemu mogu reći kako mi se ovaj Balein piling za lice jako svidio. Pristupačan je, odlično obavlja posao čišćenja lica i uklanjanja nečistoća, a osjećaj na koži nakon korištenja je prekrasan. Mogu ga toplo preporučiti svim osobama koje imaju normalnu do mješovitu kožu te sam sigurna da bih ga vrlo rado ponovo kupila. 

Sastav:



You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe