Garnier Skin Naturals Botanical krema za lice za normalnu do mješovitu kožu - RECENZIJA

2/04/2021


U posljednjih nekoliko godina vrlo često mijenjam skincare proizvode sa ciljem da otkrijem što mojoj koži najbolje odgovara, a čega se moram kloniti. U tom periodu sam na taj način otkrila puno odličnih drogerijskih proizvoda koji su mi i dalje veliki favoriti po pitanju njege kože, ali kategorija krema za lice je nešto što je i dalje jako specifično jer rekla bih da u toj kategoriji nekako najrjeđe naletim na proizvod koji me oduševi. Krema iz ove recenzije je jedna od onih koje su se u posljednje vrijeme našle kod mene na testiranju i koje su rezultat kupovine iz znatiželje. 


Osnovno o proizvodu:

  • Cijena: 39,90 kn
  • Količina: 50 ml
  • Gdje kupiti: Dm, Muller, Bipa, Notino
***Moj tip kože: mješovita koža

Krema dolazi u kartonskoj kutiji, a sam proizvod u plastičnoj teglici količine 50 ml sa svjetlo zelenim poklopcem. Krema je bijele boje, lagane teksture te se vrlo lako razmazuje i relativno brzo upija u kožu. Miris je svjež i jako ugodan posebice za jutarnje nanošenje kada su takvi blago voćni mirisi super u rutini za malo ljepše razbuđivanje. Taj blago voćni miris je ovdje jer se radi o kremi na bazi grožđane vode, a osim ove u istoj liniji postoje krema na bazi ružine vode (za suhu i osjetljivu kožu) i na bazi ekstrakta zelenog čaja (za mješovitu do masnu kožu) Ono što mi se već na prvu nije svidjelo je to što iako se radi o kremi za normalnu do mješovitu kožu na koži djeluje mrvicu preteška i kao da ostavlja blagi masni film što sam primijetila da  je slučaj sa svim drogerijskim kremama koje sam do sada probala, a koje se reklamiraju kao gotovo u potpunosti prirodne. Ne znam radi li se o nekom sastojku koji koriste u proizvodnji takvih kremica no definitivno bih voljela da je osjećaj nakon nanošenja drugačiji, a ne tako masnjikav. Što se tiče hidratacije tu je posao odrađivala relativno dobro, po tom pitanju nemam nekih većih zamjerki. Kao podloga ispod šminke se pokazala sasvim dobra. Nije mi izazivala nikakve neugodne reakcije na koži. Iako je na pakiranju navedeno da se radi o veganskoj kremi, Garnier kao brend nije vegan friendly pa je i to važno napomenuti za one koji izbjegavaju takve proizvode. Krema ne sadrži SPF. 

Kada sve skupa sagledam mislim da ovu kremu ne bih ponovo kupila prvenstveno jer postoje neke druge kreme u ovom cjenovnom rangu koje su mi daleko bolje (primjerice Mixa Hyalurogel light) te zato što mi se nije sviđao osjećaj/trag koji ostavlja na koži. 

Sastojci:


You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe