Makeup Revolution Reloaded highlighter - RECENZIJA+SWATCHEVI

1/28/2021


Ako me sjećanje dobro služi do sada nikada nisam recenzirala ijedan highlighter na blogu. Jedan od razloga je vjerojatno taj da ih slabo kupujem jer mi stvarno dugo traju, a ne volim ih gomilati jer mi za vlastite potrebe obično ne treba više od dva-tri u kolekciji. Prošle godine sam pak otkrila jedan o kojemu se nekako slabo priča (ili mi se samo čini da je tako), a mislim da je ipak dovoljno zanimljiv da bi ga vrijedilo isprobati. 


Osnovno o proizvodu:
Makeup Revolution Reloaded highlighter dolazi u ukupno 8 nijansi, a ja sam se odlučila za nijansu just my type. Dolazi u plastičnom pakiranju koje je dovoljno čvrsto i lijepo se zatvara što mi je bitno jer sam sa nekim highlighterima imala problema baš sa ambalažom. Sam proizvod je zanimljive reljefaste površine, pomalo asocira na pečena (baked) rumenila/sjenila koja su uvijek malkice uzdignuta u pakiranju. Nijansa koju sam odabrala je zapravo nešto za što bih rekla da izgleda odlično na gotovo bilo kojem tonu kože. Blago šampanjasta nijansa koja je više toplijeg nego hladnog podtona, ali nikako pretopla/prežuta. Na momente mi čak djeluje neutralno što je možda i razlog zašto izgleda super na toliko puno tonova kože. Osobno sam prilično svijetle puti i dosta highlightera na koje naiđem su mi jednostavno pretopli za moj ten zbog čega ne izgledaju dobro na meni. Ovo je prvi highlighter u kamenu kojeg sam probala, a da nemam taj problem. Nanosim ga sa Real Techniques 402 setting kistom, a potrebno je stvarno jako malo proizvoda za postizanje lijepog glowy looka. Sjaj koji daje koži je naprosto predivan istovremeno i wow i prirodan, jedan od najljepših koje sam vidjela što se highlightera tiče. Ako volite decentniji sjaj highlightera kao i ja, koji je super za svakodnevno nošenje trebati će vam par laganih pokreta kistom po proizvodu no ako želite nešto jači sjaj ovaj highlighter se jako lako nadograđuje do željenog efekta bez da izgleda praškasto ili patchy na koži. Jako se lako nanosi i blenda, a trušenje je minimalno (gotovo da ga ni nema). Ono što mi se posebno sviđa je da ne sadrži krupne čestice glittera već je shimmer u proizvodu jako fino mljeven pa ne ostavlja krupne šljokice po koži. Na licu bez problema potraje cijeli dan bez obzira setiram li šminku sprejom za setiranje ili ne. 

Makeup Revolution Reloaded highlighter je nadmašio sva moja očekivanja. Lijep sjaj, dugotrajnost, lako nanošenje i nadogradnja, lijepo mljeveni shimmer- ima apsolutno sve! Vjerujem da bi kvalitetom mogao parirati skupljoj konkurenciji u ovoj kategoriji proizvoda, a pored svih pluseva mogu samo zaključiti da bi ga svi trebali isprobati te da će mi trajati jako dugo što me veseli jer ga uživam koristiti. 


You Might Also Like

4 komentari

  1. Jako lijepi highlighter! Imam ih isto 3 ( bar se nadam) i više nista ne smijem kupovati a s druge strane... Joj, mi zene :xd

    OdgovoriIzbriši
  2. Čini se baš predivan! Čula sam razne pohvale za njihovu Reloaded kolekciju highlightera, rumenila i bronzera. Baš bi voljela isprobati barem nešto iz tog asortimana. 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Highlighter preporučam, a za bronzere i rumenila iz te linije sam i ja čula da su odlični i planiram nabaviti bar jedno rumenilo jer me jako zanimaju

      Izbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe