POTROŠENI PROIZVODI #3: Eos, Vichy, Catrice, Essence, Makeup Revolution, Ziaja...

1/25/2021


Odavno sam prestala pisati empties blog postove jer nisu bili nešto što sam voljela pisati i djelovali su mi dosadno (doduše nisam ih puno niti napisala iz istog tog razloga) no u zadnje vrijeme mi se taj koncept postova krenuo jako sviđati te mislim da ću ih početi redovito pisati na blogu kao jedan serijal/dnevnik koji će i meni poslužiti da se podsjetim koje sam sve proizvode koristila/potrošila. 


Cien blazinice- moje omiljene blazinice, ne trgaju se, nježne su prema koži i super povoljne
Eos krema za ruke- nije mi bila ništa posebno, ne hidratizira dovoljno no jako fino miriši, ne bih je ponovo kupila jer mislim da u istom cjenovnom rangu ima daleko boljih krema za ruke
Vichy idealia nuit (tester)- odlična tekstura, brzo se upija no loša kao podloga za tekući puder jer se puder krene ''perutati'' kada se nanese nakon nje i nije mi dovoljno hidratizirala kožu
Bee natural balzam za usne od šipka- meni osobno jedan od omiljenih balzama za usne, jako lijepo miriši i odlično njeguje, a ne ostavlja bijeli trag po usnama niti je mastan
Catrice kapi za brže sušenje laka- za njih od mene imate tople preporuke, koristim ih apsolutno svaki put kada si lakiram nokte doma (a to je obično jednom tjedno) i vidi se ogromna razlika u brzini sušenja laka sa i bez njih
Zeiss sprej za čišćenje naočala-bilo da nosite dioptrijske ili sunčane treba vam ovaj sprej! (dolazi u pakiranju sa krpicom) Jedan od rijetkih proizvoda za čišćenje naočala koji ne oštećuje stakla
Essence fiksator- okej, ali ništa više od toga, mrvicu ljepljiv na koži i nisam primijetila da mi je posebno utjecao na dugotrajnost šminke niti njeno stapanje sa kožom
Makeup revolution Sport Fix fiksator- super fiksator koji od mene ima veliku preporuku, šminka se sa njim puno ljepše stapa sa kožom pogotovo praškasti proizvodi
Aveo odstranjivač laka- aveo odstranjivači su mi generalno najdraži, koštaju svega 5 kn, a svi su jako jako dobri i jedini sa kojima jako brzo skinem sav lak
Hansaplast krema za stopala- velike preporuke za ovu kremu, sigurno bih je ponovo kupila
Balea cleansing balm- jako dobar proizvod, jedan od rijetkih proizvoda za čišćenje lica koji mi nije isušivao kožu
Seba med šampon protiv peruti- najbolja stvar za rješavanje peruti, blag prema vlasištu, a odlično pomaže protiv peruti
Cien macadamia maska za kosu- najbolja maska za kosu ikad, ne mogu je dovoljno nahvaliti!!!
Ziaja losion za tijelo- odličan, veliko praktično pakiranje koje jako dugo traje no mislim da ga ne bih ponovo kupila jer postoje neke meni draže opcije
Balea pjena i Aveo gel za brijanje- oba proizvoda su odlična
Dove original dezodorans- jako dobar iako sam krenula izbjegavati Dove kao brend zbog testiranja na životinjama
Nivea fresh natural dezodorans- dobar no kod jačeg znojenja ne drži najbolje
Schauma repair & care šampon za kosu- odličan šampon, ne pamtim koliko sam pakiranja do sada potrošila, kosa je nakon njega mekana, čista i prekrasno miriši


♻️

 Sve ambalaže potrošenih proizvoda obavezno recikliram pa i vas pozivam na pažljivo zbrinjavanje/razvrstavanje kozmetičkog otpada. Možemo uživati u kozmetici, a istovremeno paziti na okoliš. 

♻️

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe