REAL TEHNIQUES EVERYDAY ESSENTIALS SET KISTOVA - RECENZIJA

1/21/2021


Nakon sto mi je dugo stajao na listi želja prošle godine sam se napokon počastila Real Techniques setom kistova i vjerujte mi bila je to jedna od boljih odluka sto se tiče kozmetičkih kupovina. Set za koji sam se odlučila je njihov kultni everyday essentials koji je odlična opcija za nekoga tko, kao i ja, nije imao nijedan Real Techniques kist u kolekciji, a želi isprobati njihove kistove. Jedini njihov "kozmetički alat" koji sam koristila prije ovog seta bila je spužvica koja se nalazi i ovdje, a ujedno je i moja omiljena spužvica za tekuću podlogu.


Osnovno o proizvodu

  • Cijena: oko 210 kn no često se da pronaći na sniženjima (ja sam svoj set uz studentski popust na Notinu platila oko 160 kn)
  • Gdje kupiti: Muller, Dm, Notino, Asos
Set se sastoji od četiri kista i jedne spužvice i to redom (uz osvrt na svaki):

400 blush brush - veliki fluffy kist za rumenilo (koji se komotno može koristiti za bronzer, ali ne u vidu konturiranja jer nije toliko precizan) koji prekrasno blenda i nanosi proizvod, apsolutno najbolji kist za rumenilo koji sam isprobala

200 expert face brush - game changer po pitanju nanošenja tekuće podloge, svaki puder koji sam nanosila njime imao mi je bar duplo bolju prekrivnu moć nego kada ga nanosim spužvicom (upija puno manje proizvoda no spužvica, gotovo ništa), ali osim toga sa njim se podloga može toliko lijepo izblendati da se naprosto skroz stopi sa kožom za onaj flawless airbrush finish

300 delux crease brush - od svih kistova njega sam koristila najmanje no bez obzira na to kistić je super, jako ugodan na koži, a dlačice dovoljno gusto raspoređene da lijepo kupi i nanosi proizvod. Osim za nanošenje sjenila odlično može poslužiti i za nanošenje baze na kapke.

402 setting brush - osobno ga koristim za nanošenje highlightera i u tu svrhu mi je odličan, lijepo pokupi proizvod i njime je vrlo lako precizno nanijeti highlighter. Vjerujem kako bi i za setiranje šminke bio super zbog idealne gustoće dlačica i veličine. 

Miracle complexion sponge - moja omiljena kozmetička spužvica, imala sam je već nekolicinu puta i nikad me nije razočarala, mekana je (no ne premekana) i prekrasno blenda podlogu sa kožom, a namočena se poveća za skoro duplo od originalne veličine. Koristim je i kao završni korak kada tekući puder nanosim kistom tako da još dodatno njome sve izblendam, finish na koži na taj način bude prekrasan. 

Svi kistovi su od sintetičke dlake, jako lako se peru i do sada nisam imala problema sa ispadanjem dlačica iz njih. Relativno se brzo suše nakon pranja. Dlačice su lijepo raspoređene na svim kistovima, dovoljno gusto/rijetko ovisno o namjeni svakog kista i jako su mekane i ugodne na koži. Otkada sam kupila ovaj set kod svakog šminkanja sam koristila barem 2-3 kista/alata iz njega i mislim da su Real Techniques kistovi alat koji ću i dalje nastaviti kupovati uzmemo li u obzir da je omjer cijene i dobivenog (kvalitete) više nego odličan.




Mene su oduševili u svakom smislu, preporučam ih od srca! ❤

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe