SUNDANCE SENSITIVE I MATT SPF 50 FLUIDI - USPOREDNA RECENZIJA

11/20/2021


Važnost spf-a u svakodnevnoj njezi kože svima nam je dobro poznata kao i savjeti brojnih stručnjaka kako su kvalitetni proizvodi sa zaštitnim faktorom nešto za što se uvijek isplati izdvojiti koju kunu više. Nažalost, to nije uvijek moguće pogotovo ukoliko se radi o studentskom budžetu gdje nam je glavni cilj pronaći pristupačne proizvode koji su dobar omjer cijene i dobivenog ili dapače i više od toga. U jednoj takvoj potrazi sam se našla i sama kada sam u ljetnim mjesecima (konkretnije- prije odlaska na more) tražila kvalitetan spf za lice koji bi mogla koristiti svakodnevno, a da je istovremeno cjenovno povoljan i odgovara mom licu. Tada su mi za oko zapeli Sundance fluidi za lice iz Dm-a te sam, osim hvaljene Sensitive verzije, odlučila isprobati i onu Matt. 


Osnovno o proizvodu (odnosi se na obje verzije):
  • Cijena: 23 kn
  • Količina: 50 ml
  • Gdje kupiti: Dm drogerije
***Moj tip kože: mješovita koža

Sundance Sensitive i Matt sonnenfluidi dolaze u praktičnim tankim plastičnim tubicama (Sensitive verzija u bijeloj, a Matt verzija u narančastoj) koje su se pokazale izrazito dobre veličine prilikom pakiranja kozmetike za putovanje. Pakiranje je također poprilično kvalitetno napravljeno pa nije bilo straha od razlijevanja proizvoda po kozmetičkoj torbici, a proizvod se iz njega vrlo lako dozira. Oba fluida imaju zaštitni faktor 50 što me na prvu odmah privuklo ka njima. Tekstura Sundance sensitive fluida mrvicu je rjeđa i odnosu na Matt fluid iako po pitanju razmazivanja i upijanja u kožu nisam primijetila značajniju razliku. Lagano se razmazuju, a količina koju sam istisnula na ruku na fotografijama niže mi je pri nanošenju bila dovoljna za cijelo lice i vrat. Ono što se meni osobno nešto manje svidjelo kod Sensitive fluida je to što mi je na licu ostavljao blagi sjajni/masni finish koji se ne primijeti ukoliko ga primjerice nosite ispod tekućeg pudera/BB kreme te još pritom matirate kožu puderom u kamenu ili sličnim proizvodom no kada se samostalno nosi na licu taj sjaj je vidljiv. Zbog toga mi se nakon nekog vremena pokazao kao malkice pretežak posebice za moju, već i ovako masnu, T-zonu. Sa Matt fluidom nisam imala tih problema. Vrlo je lagan na koži što mi se odmah svidjelo, a ne ostavlja nikakav mastan trag na koži. Rekla bih kako bi se zbog toga Senstive fluid mogao više svidjeti osobama sa suhim ili normalnim tipom kože, a Matt fluid osobama sa mješovitim ili masnim tipom. Test koji su oba fluida položila sa odličnim je onaj u zaštiti kože od sunca. Na moru sam ih nosila prilikom sunčanja, po najvećem suncu, izletima- you name it i niti jedan dan nije bilo ni traga izgorenoj koži, a to vam govori osoba izrazito blijede puti koja na suncu izgori rekordno brzo. Oba fluida se odlično ponašaju i ispod šminke iako to dakako može ovisiti o vašem tipu kože. Fluidi imaju vrlo blag i ugodan miris koji se ne zadržava na koži pretjerano dugo te mi nisu izazvali nikakve negativne reakcije ili pojave na koži lica. 

Mogu zaključiti kako su Sundance Sensitive i Matt fluidi sa zaštitnim faktorom 50 odličan drogerijski proizvod koji toplo mogu preporučiti. Matt fluid ću sigurno kupiti ponovo jer mi se jako svidio i odlično se ponaša na mojoj koži lica. Kao što sam i ranije spomenula Sensitive fluid bih preporučila osobama sa suhim do normalnim, a Matt fluid mješovitim do masnim tipom kože iako ne bi bilo loše isprobati oba pa odlučiti ovisno o vlastitim preferencama.


Sastav:

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe