POTROŠENI PROIZVODI #4: BALEA, NIVEA, CATRICE, MIXA, CIEN...

12/10/2021


Koliko god mi se to činilo nestvarno upravo sam shvatila da sam posljednji blog post posvećen proizvodima koje sam potrošila napisala prije nešto manje od godinu dana. OVDJE vam ostavljam poveznicu na njega ako vas zanima što sam to koristila i potrošila tada, a sada ćemo se posvetiti proizvodima koji su trenutno nešto aktualniji kod mene. Također, nadam se kako će ovaj tip postova ipak postati nešto češća pojava na blogu, ali o tom potom. 


Krećemo sa dva Baleina šampona, točnije, Balea Seiden Glanz šamponom za kosu i Balea my summer paradise gelom za tuširanje. Mogu reći kako su mi oba proizvoda bila iznenađujuće dobra. Šampon za kosu mi je odlično odgovarao, a  Balea gelove za tuširanje iz limitiranih kolekcija uvijek volim kupiti pogotovo jer me uvijek privuku lijepa pakiranja i ugodni mirisi. Osim Baleinog šampona za kosu od proizvoda za njegu kose su se ovdje našle i tri maske. Kao što sam spomenula u nekom od prethodnih postova u zadnje dvije godine sam počela redovno koristiti maske za kosu koje su mi u biti zamijenile regeneratore koje sam do tada uvijek koristila. Zato nije ni čudo da sam ih u posljednjih par mjeseci dokrajčila čak tri. Cien maske za kosu sa makadamijom i keratinom su ove godine promijenile svoje ruho te sada dolaze u ovakvim kutijicama i u, čini mi se, izmijenjenoj formuli. Koristila sam ''stare'' verzije ovih maski i mogu reći da mi je ona od makadamije u toj prošloj izvedbi bila puno draža. Kosa mi je nakon njih doista prekrasno mekana i njegovana, a cijena i više nego pristupačna tako da ću ih definitivno nastaviti kupovati. Balea Oil Repair Intensiv maska za kosu se jednako tako pokazala kao pun pogodak. Prekrasnog je mirisa, a kosa je od nje jako mekana na dodir.


Prelazimo na fizički nešto sitnije proizvode u odnosu na ostale. Prva na redu je, naravno, moja voljena Mixa Hyalurogel Light krema za lice kojoj se uvijek iznova vraćam. Ne pamtim koje je ovo pakiranje po redu koje sam potrošila, a uskoro napokon objavljujem i njenu recenziju jer je doista to zaslužila. O Catrice Glam & Doll Sculpt & Volume maskari sam detaljno pisala u recenziji pa o njoj ne bih previše duljila, ali Catrice Eyeconista je također jedna maskara koja zaslužuje zasebnu recenziju jer mi je jedno od najvećih kozmetičkih iznenađenja ove godine. Eos balzam za usne nije ispunio moja očekivanja. Koliko god je vizualno primamljiv toliko sam proizvod ne radi apsolutno ništa. Essence kapi za brže sušenje laka za nokte su proizvod koji koristim već godinama, tople preporuke da ga čim prije isprobate ako još niste. S druge strane, essencov shine last and go! lak za nokte u nijansi 05 sweet as candy me nije oduševio. Nijansa je u bočici djeluje lijepo, ali na noktima definitivno nije dovoljno pigmentirana čak ni nakon tri sloja. Također, lak moram baciti iako je ostalo nešto malo manje od pola bočice zato što mu se tekstura promijenila pa se više ne da lijepo razmazati. 


Među dezodoransima se ponavljaju moja dva favorita- Borotalco Active i Dove original. Kada ne znam koji dezodorans bih kupila ili mi se ne da eksperimentirati uvijek uzmem jedan od ova dva, prekrasno mirišu, a posao odrađuju odlično. Balea voda u spreju je zanimljiv proizvod koji sam potrošila nakon dugo vremena. Rekla bih da je super praktična stvar za vruće ljetne dane ili hlađenje na plaži, ali ga ne vidim kao neki konkretan proizvod koji bih mogla uvrstiti u stalnu upotrebu. Nivein body mousse od maline i bijelog čaja je jedan od meni najomiljenijih proizvoda za njegu tijela ikad. Osim što apsolutno prekrasno miriše i krasno njeguje kožu, njegova tekstura je san snova. Lako se razmazuje i brzo upija u kožu što obožavam. Po pitanju gelova za tuširanje nisam previše izbirljiva, uvijek su u rotaciji neki drugi pa su tako ovaj put potrošeni ogromno pakiranje Palmolive gela za tuširanje od meda i mlijeka i L'angelica mango gel za tuširanje. Oba mirišu prekrasno i bili su mi odlični, svakako bi ih ponovo kupila. 


Na zadnjoj hrpici proizvoda našle su se čak dvije micelarne vode- Eveline Purifying 3 u 1 i Garnier Sensitive skin micelarna. Eveline micelarna mi je bila dobra, ali Garnierova mi je ipak vječiti favorit koji još niti jedna druga micelarna koju sam isprobala nije nadmašila. Ovaj put sam uzela malo pakiranje s obzirom da mi je trebalo za putovanje, a osim toga poslužiti će mi i za neko od sljedećih putovanja jer ovu bočicu planiram koristiti upravo u tu svrhu. Balea mousse za ruke mi se jako svidio, lagane je teksture i super praktičnog pakiranja koje je idealno za radni stol. Balea losion poslije brijanja je također jedan super povoljan, a odličan proizvod kojega iskreno mogu preporučiti. Jako lijepo hidratizira kožu, lako se razmazuje i brzo upija. Za kraj, potrošila sam i Cien odstranjivač laka za nokte bez acetona koji dolazi u praktičnom pakiranju sa pumpicom te mi je jedan od omiljenih Cienovih proizvoda, a broj bočica koje sam potrošila više ni ne brojim. Dovoljno o tome govori činjenica da već danas idem po novu bočicu.

♻️

 Sve ambalaže potrošenih proizvoda obavezno recikliram pa i vas pozivam na pažljivo zbrinjavanje/razvrstavanje kozmetičkog otpada. Možemo uživati u kozmetici, a istovremeno paziti na okoliš. 

♻️

You Might Also Like

2 komentari

  1. Nisam ni znala da Nivea ima body mousse u spreju odnosno aerosol bočici! Obožavam njihove proizvode za njegu kože tijela i uvijek im se vraćam kada mi se ne eksperimentira i želim nešto što znam da će odraditi posao. Cien aceton definitivno pamtim za iduću kupovinu! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da da imaju već neko vrijeme, tekstura je odlična jako lagana tako da je idealna mazalica za proljeće/ljeto, generalno toplije dane. Slažem se skroz, obožavam njihove losione i gelove za tuširanje, vrhunski su! :)

      Izbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe