ZIAJA CUPUACU ŠEĆERNI PILING ZA TIJELO - RECENZIJA

12/26/2021


Pilinzi za tijelo su mi postali jedan od najdražih kozmetičkih proizvoda. Nema boljeg osjećaja od meke i glatke kože koja ostaje nakon njihovog korištenja, a korisni su i jer se njihovim redovitim korištenjem može znatno smanjiti pojava uraslih dlačica. Ziajini pilinzi su uvjerljivo jedni od vjerojatno najpoznatijih na našem tržištu, a zašto je Ziajin cupuacu šećerni piling na mene ostavio podvojeno mišljenje pročitajte u nastavku.


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 34 kn
  • Količina: 200 ml
  • Gdje kupiti: Dm, Bipa, Notino
Ziaja cupuacu šećerni piling za tijelo dolazi u smeđoj plastičnoj kutijici sa crnim poklopcem koja je napravljena poprilično dobro i nisam imala problema sa razlijevanjem proizvoda čak niti na putovanju. Piling je gust no ne preguste teksture, bjelkasto-bež boje sa sitnim granulama šećera, a prekrasan slatki, topli miris me podsjeća na neke fine kolače. Čestice šećera namijenjene eksfoliaciji kože osjete se prilikom korištenja, ali mogu reći da nisu pregrube prema koži već se osjete točno onoliko koliko bi trebale. Sadrži karite, brazilski oraščić te ulje makadamije. Piling se jako lijepo i lagano razmazuje odnosno umasirava u kožu te je ostavlja predivno mekanom. Ono što bih navela kao negativnu (i to jedinu negativnu) stranu ovog pilinga i razlog zbog kojega ga, da trenutno kupujem neki piling, ne bih ponovo kupila jest to da na koži ostavlja mastan film čak i nakon što se temeljito ispere, a isto ostavlja i po kadi koja onda može biti poprilično skliska. Takvo nešto je svakako za očekivati uzmemo li u obzir sastojke koje sadrži, ali ga sve to isto tako čini pomalo neurednim za korištenje jer bi nakon svakog korištenja uvijek morala lagano oprati kadu kako bih skinula taj masni sloj koji je na njoj ostao prilikom korištenja. Upravo zbog toga puno više preferiram pilinge za tijelo koji sami po sebi nisu toliko masni. To dakako u neku ruku ima i svoje prednosti- koža tijela je nakon korištenja ovog pilinga stvarno mekana, čak i oni najsuši, tvrdoglavi dijelovi poput koljena i laktova čemu doprinosi takav njegov sastav. Miris se nakon korištenja zadržava na koži no ipak ne predugo.

Ziaja cupuacu šećerni piling za tijelo je proizvod dobrog omjera cijene i dobivenog, izrazito je hranjiv, odlično obavlja svoj posao i prekrasnog je mirisa no njegova baza je za moj ukus naprosto premasna i sljedeći puta preskačem njegovu kupovinu upravo iz tog razloga. Ako vam takvo nešto ne predstavlja problem i volite masnije pilinge za tijelo mislim da će vam se jako svidjeti.


Sastav:


You Might Also Like

4 komentari

  1. Isti problem sam i ja s njim imala! Jedva sam ga potrošila. Zato je moj prvi izbor Kneippov šećerni uljni piling cvjetnog mirisa. Ima ga samo u Mulleru, a jedna kutijica mi traje mjesecima. 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na preporuci, nikada nisam čula za taj Kneippov, a s obzirom da obožavam pilinge morat ću isprobati! 😊

      Izbriši
  2. Imam ga i meni je savršen! Obozavam ga! Aneta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je baš žao što je toliko mastan jer miris mu je božanstven, pojela bih ga! :D

      Izbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe