Ziaja lemon cake sugar body scrub šećerni piling za tijelo - RECENZIJA

1/15/2022


Nedavno sam vam pisala dojmove o
Ziajinom Cupuacu šećernom pilingu za tijelo i otkrila kakav je utisak ostavio na mene, ali i zašto ga ne planiram ponovo kupiti. Kako je pored njega drugi uvjerljivo najhvaljeniji i najprodavaniji njihov lemon cake šećerni piling nisam mogla odoljeti da ne isprobam i njega te svoje dojmove podijelim sa vama. 


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 41,90 kn
  • Količina: 300 ml
  • Gdje kupiti: Dm, Bipa, Notino, lijepa.hr
Ziaja lemon cake šećerni piling dolazi u prozirnoj plastičnoj kutijici kroz koju se vidi primamljiva žuta boja pilinga koja me pomalo podsjeća na neki fini sorbet od limuna. Miris mu je prekrasan slatkasti no ne zadržava se dugo na koži. Guste je teksture, ali ne toliko guste da se ne bi mogao lijepo umasirati u kožu pa nisam imala problema kod korištenja. Čestice šećera se osjete na koži i lijepo pilingiraju. Nisu pregrube no dosta se osjete pa mislim da bi se mogao svidjeti onima koji ne vole skroz nježne i blage pilinge za tijelo. Meni osobno ta tekstura odgovara. Koristila sam ga prilikom svakog tuširanja i stvarno mogu reći kako je koža nakon njega prekrasno glatka i mekana na dodir. Također imam dojam da mi se trošio nešto sporije nego Cupuacu piling pa je i to još jedan dodatan plus. S druge strane, sve negativne strane/probleme koje sam susrela kod Cupuacu pilinga imala sam i sa ovim pilingom. Koliko god se trudila naprosto mi je premastan i iz tog razloga ga je nešto teže isprati sa kože (čak i nakon ispiranja ostavlja blagi masni film na koži) te isto tako ostavlja masne tragove po kadi ili bilo kojoj drugoj površini na kojoj završi. Stvarno mi je žao da se već po drugi put susrećem sa istim problemom kod dva različita Ziajina pilinga jer vjerujem da bi mi bili omiljeni proizvodi za korištenje ispod tuša da nije tog masnog sastava. Sve ostalo mi se jako svidjelo, ali bojim se kako je lemon cake drugi, ali ujedno i posljednji Ziajin piling za tijelo koji ću kupiti. Ukoliko volite masnije pilinge ili vam ne smeta masniji sastav/film koji ostaje na koži onda mu dajte šansu, a ukoliko kao i ja zazirete od masnih pilinga mislim da vam se Ziaja lemon cake piling neće svidjeti te vam ga ne bih preporučila. Znam da se radi po izrazito hvaljenom pilingu, ali meni nažalost nije ispunio sva očekivanja.


Sastav:


Recenzije još nekih Ziaja proizvoda koje bi vas mogle zanimati:

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe