BALEA MED ULTRA SENSITIVE PJENA ZA ČIŠĆENJE LICA - RECENZIJA

1/30/2022


Kada je riječ o umivalicama za lice moj izbor broj jedan zadnjih nekoliko godina su definitivno pjene za lice. Blage, nježne, a tako efikasne! Dokaz da one ne moraju biti niti skupe da bi bile odlične su
Baleine pjene za umivanje čiju se recenzija nalazi OVDJE. To je uvjerljivo jedna od najčitanijih recenzija na mom blogu što me ni ne čudi uzmemo li u obzir koliko su ove Baleine pjene za umivanje postale hvaljene i često spominjane u kozmetičkim krugovima. Od objave te recenzije za oko mi je zapela još jedna Baleina pjena, a radi se o Balea Med Ultra sensitive pjeni za čišćenje lica. Ne znam jesu li istu imali u ponudi prije gotovo dvije godine kada sam objavila ranije spomenutu recenziju no ako jesu moram priznati da je ranije nisam primijetila. Bilo kako bilo red je reći nekoliko riječi i o njoj.


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 19,90 kn
  • Količina: 150 ml
  • Gdje kupiti: Dm drogerije
***Moj tip kože: mješovita koža

Balea Med Ultra sensitive pjena za pranje lica dolazi u bijelom plastičnom pakiranju sa pumpicom koja je identična kao i na rozoj i plavoj verziji ove pjene, a koja tekućinu u tubi pretvara u laganu pjenu za umivanje. Pjena je namijenjena osjetljivoj koži lica pa tako ne sadrži parfeme, parabene niti umjetna bojila. To mi se na prvu jako svidjelo jer, bez obzira na to što nemam nužno osjetljivu kožu, uvijek je veliki plus vidjeti takav sastav proizvoda. Pjena doista nema nikakav miris što me odmah iznenadilo i razveselilo jer volim proizvode za lice bez mirisa (čim manje dodanih parfema tim bolje). Pjena je jako lagana i prozračna, a za jedno korištenje su mi bili dovoljni jedan do dva potiska pumpice. Ja sam je koristila kao drugi korak u svojoj rutini nakon ulja za skidanje šminke (double cleanse metoda) i jako sam zadovoljna njenim učinkom. Koža je nakon umivanja jako glatka i odlično je očisti, a pritom je i vrlo nježna jer nisam imala nikakvih neželjenih reakcija. Još jedna stvar koju sam primijetila u usporedbi sa plavom i rozom verzijom ovih Baleinih pjena za pranje lica jest to da mi je ova verzija najmanje isušivala kožu od sve tri. Ako ste čitali usporednu recenziju plave i roze pjene sjećate se kako sam rekla da mi je roza verzija draža od plave jer mi nije isušivala kožu kao plava. E pa ova ultra sensitive verzija ju ne isušuje uopće. Kod proizvoda za čišćenje lica to od mene uvijek dobiva veliki palac gore. Baš zbog toga mi je postala još draža od roze Baleine pjene iako je između njih vrlo tijesna borba. 

Balea Med Ultra sensitive pjena za pranje lica ispunila je sva moja očekivanja. Premašila je čak i moju omiljenu rozu Baleinu pjenu čiju sam kupnju ponovila više ni ne pamtim koliko puta. Sigurno ću je nastaviti kupovati i mislim da bi se jako mogla svidjeti apsolutno svim tipovima kože, a pogotovo osobama sa osjetljivom kožom lica jer je vrlo nježna. Imate moje iskrene preporuke!

Sastav: 


You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe