Cien SOS koncentrirana krema za ruke (LIDL) - RECENZIJA

1/22/2022


Dolaskom zime odnosno perioda hladnijeg vremena problemi sa suhoćom kože su gotovo neizbježni. Koža lica može postati perutava, usnice ispucanije nego tijekom ostatka godine, a takvo vrijeme nema milosti ni prema našim rukama. Zato nam je tada potrebna dodatna, jača njega nego inače. U kategoriji kremi za ruke većinom svi imamo neke svoje favorite kojima se uvijek iznova vraćamo i kojima vjerujemo da će nam sa ovim problemom pomoći čim efikasnije, ali je, naravno, uvijek dobro biti otvoren za isprobavanje nekih novih opcija. Tako sam na neko vrijeme odlučila po strani ostaviti svoje favorite te isprobati jednu zanimljivu, cjenovno pristupačnu i vrlo hvaljenu kremu za ruke- Cien SOS koncentriranu kremu iz Lidla.


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 10 kn
  • Količina: 75 ml
  • Gdje kupiti: Lidl 
Cien SOS krema za ruke dolazi u plastičnoj tubici iz koje se vrlo lako dozira količina proizvoda potrebna za korištenje. Krema je bjelkasto-prozirna, guste teksture no vrlo se lako razmazuje po rukama. Dok se razmazuje prvo postaje bijela no čim se umasira u ruke taj bijeli trag nestaje i stapa se sa kožom. Za jedno korištenje potrebna je vrlo mala količina kreme, za moje male ruke nešto manje od veličine zrna graška. Tekstura odnosno sloj koji ostavlja jako su zanimljivi. Nakon nanošenja ostavlja zaštitni sloj na rukama no on nije nimalo mastan kao što mi se to znalo događati sa nekim drugim kremama. Dakle zaštitni film je prisutan, ali potpuno lagan i nemastan. To je jedna od stvari koja me jako ugodno iznenadila jer nešto slično još nisam primijetila kod nijedne druge kreme za ruke, a kako mrzim masne kreme i kada mi ostavljaju masni film na koži zbog kojega još narednih 100 godina ne mogu ništa sa rukama, možete pretpostaviti koliko me ovo razveselilo. Nakon nanošenja sam bez ikakvog problema mogla nastaviti sa poslom, tipkati po tipkovnici, listati literaturu ili bilo što drugo bez ikakvog straha da ću zamastiti sve što dotaknem. Ruke su nakon nje stvarno prekrasno mekane, glatke i momentalno izgledaju puno ljepše. Od početka ove zime sam imala stvarno velikih problema sa ispucanim rukama i tu mi se pokazala kao veliki spas. A kada me toga riješila nastavila sam je koristiti svakodnevno i sada ima svoje trajno mjesto na mom radnom stolu. Osim mene u korištenju ove kreme uživaju i moji ukućani kojima je također jako pomogla sa ispucanim rukama ove zime.

Cien SOS koncentrirana krema mi je jedno od omiljenih kozmetičkih otkrića u posljednje vrijeme. Cjenovno izrazito pristupačna, a toliko dobra krema da je ne mogu dovoljno nahvaliti. Sigurna sam da ću ponoviti njenu kupnju te da će ostati moj vjerni saveznik u njezi ruku jer mi je već sada postala jedan od omiljenih kozmetičkih proizvoda prigodnih za studentski džep. 


Sastav:


You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe