KOZMETIČKA KUPOVINA #11: CATRICE, MAYBELLINE, ZIAJA, MIXA, ZARA...

12/18/2021


Napokon je ponovo došlo vrijeme za još jedan blog post sa kozmetičkim proizvodima koje sam kupovala u zadnje vrijeme. Jako volim pisati ovu vrstu postova, a znam da ih i vi jako volite čitati pa vjerujem da će se i ovaj put za svakoga pronaći barem jedan proizvod koji će vam zapeti za oko. Ne bih rekla da sam trošila pretjerano ili nepromišljeno pa sam sa svojim kupovinama poprilično zadovoljna. Zapravo su idealan balans između stvari koje sam željela isprobati i onih koje sam kupila iz potrebe. Zadnji post posvećen kozmetičkim kupovinama sam napisala u veljači ove godine, a možete ga pročitati klikom
OVDJE. Krenimo sada na moje kozmetičke ulove.


Većinu stvari koje vidite na fotografijama kupila sam u DM-u i to konkretno putem njihovog web shopa kada je trajala neka fantastična ponuda sa dodatnim bodovima pa sam ih tako uspjela sakupiti puno više nego što sam očekivala, a istovremeno kupila sve što mi je bilo potrebno- spojeno ugodno s korisnim! Gliss supreme lenght šampon za kosu (30 kn) i Gliss supreme lenght regenerator za kosu u spreju (oko 24 kn) sam uzela jer znam da mi cijela Gliss linija fenomenalno odgovara kosi, a ovo je jedna od verzija njihovih proizvoda koju još do sada nisam imala. Kao što vidite na fotografiji šampon sam koristila već nekoliko puta prije nego što sam pofotkala ove proizvode i stvarno mogu reći da mi se jako sviđa, kosa od njega prekrasno miriši, a ostavlja je i jako mekanom. Još jedan proizvod za kosu koji sam kupila na blef je Balea Volumen Efekt lak sa kosu (7,90 kn) u malom putnom pakiranju. Iako nisam ljubiteljica proizvoda sa mirisom ruže moram priznati da Nivea Rose Touch fresh (24,90 kn) dezodorans miriši prekrasno.


Balea MED mlijeko za tijelo sa 15% uree (13,90 kn) sam kupila u potrazi za losionom koji bi mi maksimalno nahranio kožu, a dobro znamo koliko je urea koristan sastojak po tom pitanju. Održavanje mekane kože tijela je nemoguće i bez dobrog pilinga pa sam se ovaj put odlučila za Ziaja lemon cake sugar body scrub (41,90 kn) koji miriši toliko dobro da bih ga pojela. Simple Water boost micelarna voda (19,90 kn na popustu) jer prvi Simple proizvod koji sam kupila. Definitivno je moram još malo isprobati kako bih oformila neki konkretan dojam. Catrice Clean ID Gua Sha (55,90 kn) je jedan od zanimljivijih dodataka među mojim posljednjim kupovinama koji će biti jako zabavan za korištenje i jedva čekam vidjeti kako ću se snaći s njime.


Nastavimo li u smjeru proizvoda za njegu lica ne mogu ne spomenuti moju omiljenu Mixa hyalurogel light kremu za lice (49,90 kn) čiju sam recenziju objavila prije nekoliko dana, a koju možete pročitati OVDJE. Novost je Mixa hyalurogel serum za lice (59,90 kn) koji je Mixa izbacila tek nedavno, a koji mi je odmah zapeo za oko s obzirom da znam koliko mi dobro odgovara njihova krema, a istovremeno mi je nedostajao hidratantni serum u rutini. Testirat ću ga još neko vrijeme te se nadam napisati nešto više o njemu u nekoj budućoj recenziji.


Balea kremasti piling za lice od marelice (16,90 kn) sam jednostavno morala kupiti nakon svih pohvala koje sam čula na njegov račun. Balea MED ultra sensitive pjena za čišćenje lica (19,90 kn) uskače u rutinu čim potrošim Baleinu rozu pjenu za čišćenje lica koju trenutno koristim, a koju obožavam. Nadam se da će biti vrlo blaga i nježna prema koži. Još jedan proizvod koji nisam mogla zaobići nakon silnih pohvala- Balea hidratantno mlijeko za suhu i oštećenu kosu od kokosa (14,90 kn) koje miriši toliko dobro da će svaki obožavatelj kokosa biti oduševljen. Balea je kao i svake godine i ove izbacila preslatku limitiranu kolekciju iz koje sam ovog puta odlučila kupiti Balea Magic forest losion za tijelo (9,90 kn) koji me privukao preslatkim pakiranjem.


Uvijek se tu nađe i nekoliko proizvoda za nokte. Essence Nail art Express dry drops kapi za brže sušenje laka (16,90 kn) koristim i obožavam već jako dugo, a ovo mi je čini mi se peta bočica koju sam kupila. Essence gel look plumping top coat (14,90 kn) je koliko sam shvatila nova zamjena naveliko poznatom Better than gel nails top coatu koji je essence prestao proizvoditi. Ove godine essence je izbacio i svoju malu, ali slatku Neon pastels kolekciju koja mi je zapela za oko na instagramu pa sam uzela dvije nijanse 74 Lilac Vibes i 75 Cotton Candy Love (12,90 kn) koje su sada uvrstili i u stalnu kolekciju. Prave proljetno/ljetne nijanse koje su me ugodno iznenadile kvalitetom s obzirom da inače nisam preveliki ljubitelj essencovih lakova za nokte zbog njihove formulacije i trajnosti. 


Nešto manji, ali jednako sladak šoping sam obavila u Bipi kada su imali vikend akciju od 30% na sve dekorativne proizvode. Tada sam uzela Maybelline FIT me matte + poreless puder u kamenu (49,90 kn), Eveline SOS Lash Booster (34, 90 kn), Catrice camouflage tekući korektor (27,90 kn) i Eveline OH! My lips matt lip kit u nijansi 04 Sweet Lips (oko 50 kn)


Za kraj sam ostavila dvije stvarčice koje su kupljene na dvije posve različite strane. Zarini parfemi su postali već naveliko poznati kao odličan proizvod sa super omjerom cijene i kvalitete pa sam ovoga puta odlučila isprobati dvije verzije koje još nisam imala- Zara Orchid i Gardenia. Ovaj set sadrži dva parfema od po 30 ml, a cijena mu je 75,90 kn.
Dodatak koji će mi uvelike olakšati mukotrpan posao pranja kozmetičkih kistova je podloga za pranje kistova koju sam naručila na Alliexpressu za 10ak kn. Istina, trebalo joj je jako dugo da stigne, a na nju sam zbog toga platila i dodatne troškove dostave, ali čak niti ta cijena od 30ak kn koliko me na kraju ispala nije toliko strašna s obzirom na to da već sada znam da će konstatno biti u upotrebi.

You Might Also Like

2 komentari

  1. Lijepu kupovinu si obavila! 😄 Jel ti brzo došao DM paketić? Ja nikako da isprobam web kupovinu kod njih! Niveini dezići su mi već godinama omiljeni, iako ja nekako najviše volim Black & White Invisible liniju, a čujem i sama da su mnogi Balea proizvodi s ureom odlični. Ne bi ni meni škodio ovaj losion, posebno nakon brijanja! 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!😊 Dm-ov paketić je stigao brzo, u roku 3 radna dana i prošla dva puta kada sam naručivala isto tako. Sve pohvale za njihov web shop!
      Nivea B&W liniju i ja obožavam 😊

      Izbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe