Mixa hyalurogel light krema za lice - RECENZIJA

12/14/2021


Potraga za kremom za lice koja će idealno odgovarati našoj koži može biti doista mukotrpan i dug proces. Na putu ka otkrivanju svoje idealne kreme isprobala sam ih zaista puno, a sada sam već neko vrijeme vjerna samo jednoj- Mixa Hyalurogel Light kremi za lice koja je sastavni dio moje rutine njege lica već neko vrijeme i koja definitivno zaslužuje svoju recenziju. Također, Mixa je nedavno izbacila i Mixa Hyalurogel serum za lice koji me jako zaintrigirao pa sam ga odmah morala kupiti te je trenutno kod mene u fazi isprobavanja. Njegovu recenziju čitajte uskoro na blogu, a do tada se idemo malo više posvetiti kremici koja je zvijezda današnje recenzije.


Osnovno o proizvodu:

  • Cijena: 40-50 kn
  • Količina: 50 ml
  • Gdje kupiti: Dm, Muller, Bipa, Notino, lijepa.hr
***Moj tip kože: mješovita koža

Mixa Hyalurogel Light dolazi u jednostavnom staklenom pakiranju od 50 ml. Sama krema je bijele boje, blagog i jako ugodnog mirisa koji se ne zadržava dugo na koži. Tekstura mi se jako svidjela, vrlo je lagana, kremasto-gelasta, lako se razmazuje i brzo upija u kožu. Ne ostavlja nikakav težak osjećaj na koži niti mastan film već je potpuno lagana. Najbolji dio ove kreme je, po meni, njeno djelovanje jer bez obzira što je tako lagana jako je hidratantna i odlično odgovara i normalnim i nešto masnijim dijelovima moje mješovite kože. Rekla bih da je definitivno krema koja bi mogla odgovarati svim tipovima kože bez obzira što je navedeno da je primarno namijenjena normalnom do suhom tipu. Koža lica je nakon korištenja prekrasno glatka i mekana, a dobre rezultate sam počela primjećivati već u prvih nekoliko dana korištenja. Kao priprema za šminku se također pokazala odlična. Tekući puder/BB krema lijepo sjedaju na kožu nakon nje pa joj zbog toga dajem još jedan veliki plus. Koristim je već doista jako dugo (sa manjim pauzama tu i tamo u kojima sam isprobavala neke druge kreme) i mogu reći da mi lice nikada nije negativno reagiralo na nju, nisam imala iritacija niti bilo kakvih neželjenih pojava na koži. Kada bih morala birati top pet drogerijskih proizvoda koje bih preporučila u bilo kojem trenutku, jedan od njih bi obavezno bila i Mixa Hyalurogel light. Nemam što previše za nadodati osim da se radi o odličnoj kremi za lice čiji je omjer cijene i dobivenog izvrstan i koju ću nastaviti kupovati još jako dugo vremena. Niti jedna druga krema koju sam do sada isprobala mi nije odgovarala koliko ona pa je stoga (bar još neko vrijeme) ne planiram micati iz svoje svakodnevne rutine njege kože već mi ostaje vjerna suputnica. Zaista izvrsna krema u svakom pogledu koju ne mogu dovoljno nahvaliti.


Sastav:



You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe