MIXA HYALUROGEL SERUM ZA LICE - RECENZIJA

12/29/2021


Vjerujem kako je većina posljednjih tjedana zamijetila novi Mixa proizvod na našem tržištu, a radi se o Mixa Hyalurogel serumu za lice. Čim je izašao zapeo mi je za oko s obzirom da sam velika obožavateljica Mixa Hyalurogel light kreme za lice, a istovremeno sam bila u potrazi za dobrim, a pristupačnim serumom za lice koji bih uvrstila u svoju rutinu njege kože. Nije mogao doći u bolje vrijeme pa sam ga brže bolje kupila i znala da ću vam tipkati ovu recenziju čim steknem konkretan dojam o proizvodu. Nakon nekoliko tjedana korištenja mislim da je pravo vrijeme za recenziju.


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 60 kn (na dan 29.12.2021.)
  • Količina: 30 ml
  • Gdje kupiti: Dm, Muller, Bipa, Notino
***Moj tip kože: mješovita koža

Mixa Hyalurogel serum za lice dolazi u elegantnoj plavoj staklenoj bočici za bijelom pumpicom. Serum na pumpici nema poklopca no bočica je napravljena doista lijepo i kvalitetno pa poklopac nije nužno potreban. Sadrži 5% vitamina B3, provitamin B5 te čistu hijaluronsku kiselinu koji su idealni sastojci za dubinsku hidrataciju kože. Sam serum je proziran, jako ugodnog mirisa koji je vrlo sličan mirisu njihove Hyalurogel light kreme. Tekstura mu je gelasta, lagana, vrlo se lako razmazuje i nije nimalo gust niti težak. Za jedno korištenje mi je potrebno 2 do 3 potiska pumpice za cijelo područje lica i vrat. Serum je sam po sebi odličan. Lagane je teksture, u kožu se upija rekordno brzo u svega 10ak sekundi što se osjeti pod prstima već tijekom nanošenja seruma. To je prva stvar koju sam primijetila prilikom korištenja, stvarno začuđujuće brzo upijanje. U prvom momentu nakon nanošenja na koži ostavlja blago ljepljiv finish koji nestaje vrlo brzo. Kožu lica ostavlja glatkom i mekanom bez ikakvog osjećaja težine. Odlično se ponaša kao podloga za šminku, a bez obzira na to što je tako lagan i brzoupijajuć svejedno mi se pokazao kao jako hidratantan proizvod. To sam najbolje vidjela po perutavim dijelovima kože koji mi se svake zime pojavljuju od hladnog zraka i sa kojima muku mučim svake godine. Kroz par dana od početka korištenja ovog seruma ti dijelovi su potpuno nestali i bili odlično hidratizirani kao i ostatak kože lica. Uzmemo li taj test u obzir apsolutno bih rekla kako ispunjava ono što obećava, a to je hidratizacija kože. Na serumu je navedeno da je predviđen/preporučljiv za normalan do suhi tip kože no ja sam vlasnica mješovite kože sa nekim masnijim dijelovima (poput T-zone) i mogu reći da mi je odlično odgovarao, čak dapače, da ga mogu preporučiti i osobama sa masnim tipom kože jer mislim da bi im se zbog svoje teksture mogao jako svidjeti. Nije mi izazvao nikakve neželjene reakcije odnosno pojave na koži kao ni alergijske reakcije. 

Mixa Hyalurogel serum za lice mi se jako svidio! Odličan serum koji mi je puno pomogao sa dehidriranim, perutavim dijelovima kože, ali i vraćanjem hidratacije na ostalim dijelovima lica. Odlično je upotpunio moju rutinu njege koju je do prije njega (po pitanju hidratacije) činila samo Mixa Hyalurogel light kremica te sa sigurnošću mogu reći da ga nastavljam redovito koristiti u kombinaciji sa njom, a vama šaljem tople preporuke da ga isprobate. 

Sastav:



You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe