BALEA UREA LOSION ZA TIJELO - RECENZIJA

10/05/2022


O Balea Urea kremi za ruke sam vam pisala davnih dana u posebnoj recenziji koju možete pročitati OVDJE. Tada je Baleina linija sa ureom bila daleko skromnija nego danas. U međuvremenu je linija poprilično proširena novitetima pa tako danas sadrži neke doista dobre proizvode o kojima vrijedi pisati, a koji predstavljaju izrazito dobar omjer cijene i kvalitete (ako ne i više od toga!). Drugi po redu Balein proizvod sa ureom koji sam kupila nakon poznate kremice za ruke bio je Balea Urea losion za tijelo sa 15% uree koji je zvijezda današnje recenzije. 


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 17,90 kn (na dan 5.10.2022.)
  • Količina: 250 ml
  • Gdje kupiti: Dm prodavaonice i web shop 

Balea Urea losion za tijelo dolazi u plastičnom pakiranju sa rozim poklopcem. Bijele je boje, guste teksture i vrlo blagog čistog mirisa koji bih opisala kao nešto blaži od mirisa Nivea plave kreme ili klasičnog Dove losiona za tijelo. Iz tubice se dozira vrlo lako, a i ambalaža je solidno napravljena pa tu nisam imala nikakvih problema. Nešto se teže razmazuje od losiona za tijelo koje inače koristim i potrebno ga je malo duže masirati u kožu kako bi nestali bijeli tragovi koji u početku ostaju na koži dok ga nanosim. Pretpostavljam da je za to teže razmazivanje i dulje upijanje u kožu glavni krivac glicerin u sastavu pa zbog toga losion nešto dulje ''sjedi'' na površini kože. Vrlo česta pojava kod proizvoda ovog tipa (kreme za ruke, tijelo...) koje u sastavu imaju glicerin. Zbog glicerina na površini kože nakon što se upije ostaje hidratantni sloj/film. On nikako nije težak ili mastan (ja prva bježim od takvih losiona) već baš hidratantan. Što se tiče hidratacije odnosno njege tu mu nisam uspjela pronaći zamjerku. Takva bogata, gusta struktura i visoka koncentracija uree u sastavu su razlog zbog kojega mi je ovaj losion bio pravi spas za jako suhe dijelove kože. Koristila sam ga cijelo ljeto kao proizvod za dubinsku hidrataciju nakon cjelodnevnog kupanja i sunčanja kada je koži potreban baš ovakav proizvod da joj vrati vlažnost i balans poremećen suncem i soli. Tada mi se pokazao kao odličan izbor jer bi svaki put kožu tijela vratio u život. Ono što sam također primijetila je da je pozitivno utjecao na kožu laktova na kojoj mi se s vremena na vrijeme (u stresnijim periodima) zna pojaviti blaži oblik psorijaze uz koju dolazi nezaobilazno perutanje kože. Iako to kod mene nije toliko česta pojava unazad nekoliko godina, svejedno sam vidjela da mi je u periodima perutanja ta suhoća bila kao rukom odnešena nakon mazanja ovim losionom. Dakle za dubinsku njegu od mene ima same pohvale. Obzirom da je nježan mislim da bi se posebno mogao svidjeti osobama koje imaju osjetljivu kožu tijela i njima bih Balea Urea losion preporučila bez puno razmišljanja. Balea Urea losion za tijelo je izvrstan cjenovno pristupačan losion koji toplo mogu preporučiti svima vama koji tražite nešto za dubinsku njegu kože.

Sastav:
AQUA, UREA, HELIANTHUS ANNUUS HYBRID OIL, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE CITRATE, DODECANE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, ETHYLHEXYL STEARATE, ALLANTOIN, PARFUM, TRIACETIN, XANTHAN GUM, PHENOXYETHANOL, BENZYL ALCOHOL, SODIUM LACTATE, SODIUM CHLORIDE, LACTIC ACID, SODIUM HYDROXIDE


Još nekoliko recenzija proizvoda iz Balea Urea linije:

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe