POTROŠENI PROIZVODI #5

10/07/2022


Vjerovali ili ne, od posljednjeg posta potrošenim kozmetičkim proizvodima prošlo je gotovo godinu dana. Ni sama ne mogu vjerovati da je vrijeme tako proletjelo, ali sam zato marljivo sakupljala pakiranja posljednjih nekoliko mjeseci pa sam shvatila da je idealna prilika ponovno objediniti sve potrošeno na jednom mjestu te napisati riječ-dvije o svakome proizvodu. Recenzije proizvoda o kojima sam pisala možete pročitati klikom na naziv proizvoda unutar teksta ovog blog posta.


Mixa hyalurogel light krema za lice je moj sveti gral skincare rutine. Ne brojim koliko sam teglica do sada potrošila, a ako ste popratili moje objave duže vrijeme znate koliko je volim i da je uvijek hvalim na sva zvona. Vjerujte mi, potpuno opravdano. Catrice 5 in 1 setting powder je puder u kamenu koji sam kupila na blef, ali me ugodno iznenadio. Njegovu recenziju vam nisam pisala no mogu reći kako je drogerijski puder za setiranje/matiranje kojem se isplati dati šansa jer je odličan. 


O Sundance Sensitiv Sonnenfluid i Sundance Matt Sonnenfluid spf fluidima sam vam detaljno pisala u usporednoj recenziji. Zara Femme je kod mene uvjerljivo najnošeniji parfem za kojim posežem gotovo svakodnevno. Velika sam ljubiteljica parfema, a on je upravo ono što volim nositi u dnevnoj varijanti. Blago sladak, puderast, ženstven i topao. Novi je već u opticaju. Mixa hyalurogel serum za lice mi je bio izvrstan pa je takav kakav je zaslužio posebno mjesto na blogu u vlastitoj recenziji. Lagan je, lijepo hidratizira i bez razmišljanja bih ga ponovno kupila. 


Catrice More than nude lak za nokte mi je bio ok iako mislim da ga nebih ponovno kupila jer u sebi ima sitne šljokice što kod ovakvih nude nijansi lakova ne volim. Essence express dry drops kapi za brže sušenje laka na noktima su nešto bez čega kod mene ne protekne niti jedno lakiranje noktiju. Koristim ih već godinama i ne mogu ih dovoljno nahvaliti. Essence Gel look top coat je skroz solidan top coat. Kupila sam ga ponovno i trenutno ga koristim jer mi se sviđa efekt koji daje noktima, a i super produžuje trajnost nalakiranog laka. Catrice Galactic highlighter drops nažalost moram baciti jer se highlighter u bočici kompletno osušio i stvrdnuo. Inače radilo se o prekrasnom tekućem highlighteru sa najdivnijim holografskim rozim odsjajem koji je bio toliko decentan, a istovremeno vidljiv na koži. 


Od tekućih podloga potrošila sam dvije. Catrice All Matt Plus tekući puder koji mi je bio solidan no moram priznati da sam sa njim imala isti problem koji sam imala sa svakim Catrice tekućim puderom koji sam do sad koristila, a to je oksidiranje na koži. Isto sam primijetila kod Essence Hello Good stuff tonirane kreme no moram priznati da mi je, stavimo li na stranu minimalno oksiridanje, bila izvrsna! 


Nadalje, također od dekorative za lice potrošila sam tri korektora. Dva su potpuno identična, a radi se o Catrice Camouflage tekućem korektoru čiju sam kupovinu ponovila već nebrojeno puno puta. Treću korektor je Essence Stay All Day 16h korektor kojega nisam potrošila do kraja, ali ga moram baciti obzirom da sam ga otvorila i koristila prije dosta vremena. Nije mi se istaknuo kao neki pretjerano dobar korektor pa njegovu kupnju nebih ponovila, a ne znam niti jeli uopće više dostupan ili se radi o nekoj starijoj verziji. Našle su se ovdje i dvije maskare. O Essence Bye Bye Panda Eyes maskari sam vam pisala zasebnu recenziju, a Catrice Max It je jedna od novijih maskara u Catrice asortimanu i moram priznati da mi se nije posebno svidjela, očekivala sam malo više od nje.


Naravno da niti jedan post o potrošenim proizvodima ne može proći bez maski za kosu jer maske za kosu su nešto što stalno koristim i isprobavam nove. Recenziju Garnier Hair Food Banana maske vam trenutno pripremam no vjerujem kako ste već svi čuli za nju. Cien Oil Care Intensiv care masku kupila sam nekoliko puta kada je bila na akciji ili kada nisam znala koju bih masku uzela. Ok je, ali ne toliko dobra koliko je bila njihova čuvena prošla verzija u tubici. O Elseve Dream Long maski sam vam također pisala u posebnoj recenziji, uvjerljivo najmirišljavija maska za kosu koju sam ikad koristila i uživala sam u svakom pranju kose kada sam je koristila. Zbog mirisa ove maske mi dođe da pokupujem i sve ostale proizvode iz Dream Long linije. Pyrus kremu za ruke i tijelo bacam praktički netaknutu jer sam je našla zaboravljenu u ladici sa kozmetikom, a kako je dugo stajala otvorena promijenila je teksturu i miris pa sam je jednostavno morala baciti. 


Balea ulje za čišćenje lica je u rekordnom roku postao skincare proizvod kojega obavezno koristim za dubinsko čišćenje kože od šminke i težih proizvoda poput spf krema za lice. Balea Magic Forest losion za tijelo sam kupila jer me privuklo preslatko pakiranje no moram priznati kako me i sam losion ugodno iznenadio. Vrlo je lijepog mirisa i super njeguje. Potrošila sam i dvije Balea pjene za umivanje koje su mi obavezan dio svakodnevne skincare rutine. Nježne su, a istovremeno dovoljno dobro očiste kožu. Njihove recenzije možete pročitati OVDJE i OVDJE.


Dezodoranasa se također sakupilo podosta. Borotalco Active mi je već dvije godine omiljeni ljetni dezodorans jer izvrsno štiti od znojenja i neugodnih mirisa, doista najbolje od svih dezića koje sam koristila. Pored toga obožavam njegov svjež miris. Cien dezodoransi mi se nisu nimalo svidjeli, sigurno ih neću kupiti ponovo. Miriše u redu, ali ne drže znojenje niti mirise pod kontrolom, ali nimalo. Dapače, ukoliko se uznojite dok ih imate na sebi veća je vjerojatnost da ćete se još jače usmrditi. Nivea Floral Paradise miriši odlično, ali nije najbolji izbor za dane kada se jače znojite. Batiste suhi šampon za smeđu kosu je također proizvod kojemu sam vjerna već jako dugo. Pravi je spas za dane kada mi kosi nedostaje volumena. 


I za kraj dva šampona za kosu. Elseve i Gliss šampone generalno jako volim jer odlično odgovaraju mojoj kosu pa je to bio slučaj i sa ova dva. Elseve šampone volim kupiti u Lidlu kada im dođu ova ekstra velika pakiranja od 700 ml na akciji jer se doista isplati i svaki put uzmem neki drugi za promjenu.

♻️ 

Sve ambalaže potrošenih proizvoda obavezno recikliram te vas pozivam na pažljivo zbrinjavanje/razvrstavanje kozmetičkog otpada. Možemo uživati u kozmetici, a istovremeno paziti na okoliš. 

♻️


Još blog postova o potrošenim kozmetičkim proizvodima koji bi vas mogli zanimati:

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe