MILANI LUMINOSO RUMENILO - RECENZIJA + SWATCHEVI

10/02/2022


Milani je brend dekorativne kozmetike koji je svoju premijeru na hrvatskom tržištu imao prije nepunih godinu dana. Tako su nam njihovi kultni proizvodi koje smo godinama viđali u tutorialima inozemnih šminkerica postali nikad dostupniji. Milani proizvod za kojega bez zadrške možemo reći da je njihov najprodavaniji i najpopularniji je rumenilo koje testiram već nekoliko mjeseci - Milani baked rumenilo u nijansi 05 Luminoso. Poznato kao rumenilo koje izrazito dobro odgovara brojnim tonovima kože (čime me i privuklo) vrlo je brzo postalo favorit brojnih ljubitelja kozmetike.


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 99,90 kn (na dan 02.10.2022.)
  • Količina: 3,5 g
  • Gdje kupiti: Dm prodavaonice i web shop, Douglas
Osim nijanse 05 'Luminoso' Milani baked rumenilo dostupno je u još pet različitih nijansi. Ambalaža je plastična, vrlo čvrsta te se jako dobro zatvara. Rumenilo dolazi u zaštitnoj foliji koju uvijek volim vidjeti na kozmetičkim proizvodima u drogerijama jer sam u tom slučaju sigurna da nitko prije mene nije otvarao niti isprobavao proizvod. Za to ima jedan veliki plus od mene. Kao što sam već spomenula prilikom kupnje odlučila sam se za najpoznatiju nijansu Milani baked rumenila - Luminoso. Topla koraljno breskvasta nijansa vrlo sjajnog finisha. Iako sam za Luminoso već nebrojeno puta čula da je čudo od rumenila koje pristaje različitim tonovima kože bila sam pomalo skeptična oko toga kako će izgledati na mojoj blijedoj puti jer obično kada kupujem rumenila zazirem od koraljnih i breskvastih nijansi već uvijek prije posegnem za neutralnijim rozim tonovima. U ovom slučaju mi je drago da sam tu svoju praksu nakratko ostavila po strani i dala priliku Luminosu. Jer nijansa mi pristaje stvarno odlično. Puno bolje nego što sam mislila da bude. Licu daje prekrasan, zdrav sjaj zbog sitnog zlatnog shimmera koji sadrži i zbog kojega mi zapravo pomalo djeluje kao nekakva zanimljiva kombinacija između highlightera i rumenila. Taj zdravi sjaj je upravo ono što me osvojilo kod ovog rumenila i zbog kojega ga obožavam vidjeti na svom licu. U zadnje vrijeme je postao jedino rumenilo koje koristim prilikom šminkanja. Sa nanošenjem treba biti oprezan. Ovo rumenilo je vrlo pigmentirano pa se sa njim lako može pretjerati (što mi se i dogodilo nekoliko puta) zato vam savjetujem da ga dodajete malo po malo dok ne postignete željenu jačinu. Jedina zamjerka i meni osobno najnegativniji dio ovog rumenila je trušenje. U kolekciji imam rumenila od 30-40-50 kn koja se ne truse niti približno kao ovo koje košta 100 kn. Taj problem sam koliko-toliko uspjela riješiti na način da za njegovo nanošenje koristim jako mekani kist za rumenilo. Svejedno, veliki minus na kojega ne mogu zažmiriti. Trajnost mu je odlična. Na mojoj mješovitoj koži lica (konkretnije normalnim obrazima) bez problema izdrži cijeli dan uz minimalne promjene u intenzitetu odnosno pigmentaciji. Jedna zanimljivost koju sam primijetila je da mu se cijena promijenila nekoliko puta dok sam pisala ovu recenziju. Od prvotnih 120 kn za koliko sam ga ja kupila prvo se digla na 130, a sada mu je cijena na dm-ovom web shopu 100 kn (točnije 99,90 kn). Ne znam do čega je no eto čisto jedno zapažanje za spomenuti.

Sastav:

DIMETHICONE, ISOPROPYL PALMITATE, POLYSORBATE 20, ACRYLAMIDE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE COPOLYMER, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, CAPRYLYL GLYCOL, ISOHEXADECANE, SORBITAN STEARATE, LAUROYL LYSINE, PHENOXYETHANOL, SODIUM DEHYDROACETATE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, POLYSORBATE 80, HEXYLENE GLYCOL, TIN OXIDE, NYLON-12, SORBITAN OLEATE, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, SILICA +/- MAY CONTAIN: TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), RED 7 (CI 15850), RED 6 (CI 15850), ULTRAMARINES (CI 77007),YELLOW 5 (CI 19140), YELLOW 6 LAKE (CI 15985)


Još recenzija rumenila koje bi vas mogle zanimati:

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe