AFRODITA COLLAGEN LIFTING SERUM - RECENZIJA

10/02/2022


Prije nekoliko mjeseci sam na nagradnoj igri kod drage Lucije (Lux Lucis) na instagramu osvojila Afroditin Collagen lifting serum. Ova Afroditina linija seruma je tada bila potpuna novost na tržištu, a silom prilika mi je u tom periodu ponestalo Mixa Hyalurogel seruma kojega sam koristila svakodnevno pa je Afroditin spas došao u pravo vrijeme. Nedugo nakon što je došao u moje ruke krenula sam sa testiranjem. Sada kada je bočica seruma kompletno potrošena, a moji dojmovi oformljeni vrijeme je za poštenu recenziju. 


Osnovno o proizvodu:

  • Cijena: 93,90 kn (na dan 02.10.2022.)
  • Količina: 30 ml
  • Gdje kupiti: Dm prodavaonice i web shop, Bipa, Muller 
Moj tip kože: mješovita koža

Afrodita Collagen lifting serum dolazi u kartonskoj kutijici unutar koje se nalazi mala elegantna bočica seruma izrađena od pune plastike. Bočica ima potisni mehanizam koji jako volim jer se radi o pumpici koja osigurava da se serum potroši do posljednje kapi. S obzirom da ja imam malo lice jedan potisak pumpice mi je dovoljna doza proizvoda za jedno korištenje. Jednako tako pobornica sam nanošenja više tanjih slojeva hidratacije jer to više odgovara mojoj koži lica no vi količinu proizvoda dakako prilagodite svojim željama i potrebama. Serum je vrlo blagog gotovo neprimjetnog mirisa, bijele boje, lagane gotovo tekuće kremaste teksture te se lijepo razmazuje po koži. Potrebno mu je nekoliko minuta kako bi se kompletno upio i kako biste mogli preći na sljedeći korak u rutini bilo to nanošenje još pokojeg preparativnog proizvoda ili šminkanje. Mojoj mladoj mješovitoj koži taj početni osjećaj njegove bogate teksture na licu djeluje mrvicu pretežak. I to je osjećaj koji je pratio svako nanošenje sve dok ga nisam potrošila. Kad god bi ga nanijela tih par minuta dok se ne upije u kožu djelovao bi mi jednostavno prebogato za moju kožu lica. Zapravo me taj osjećaj podsjetio na nekoliko drugih proizvoda za njegu zrelije kože lica i mogu ga izvesti kao zajednički nazivnik svih takvih proizvoda koje sam do sada probala, a koji očito nisu namijenjeni mojoj mladoj koži pa mi vjerojatno iz tog razloga ta težina seruma na licu ne odgovara. Nakon što se upije to više nije slučaj, ali se ne mogu oteti dojmu da je očito pomalo pretežak za moje lice. I ovdje treba napomenuti kako je serum doista namijenjen zrelijoj koži lica, a moja to nije. Ono što je za svaku pohvalu je njegova moć hidratacije jer jako lijepo njeguje kožu i idealan je proizvod za dodatni boost hidratacije kojega nikad dovoljno. Kao podloga za šminku se ponaša vrlo dobro no moram napomenuti kako sam prije šminkanja osim njega na koži uvijek imala i kremu za lice dakle nikada ga nisam samostalno nosila ispod šminke jer je moja rutina njege kože takva da nakon seruma obavezno nanosim kremu za lice. Ono što mogu reći jest da nije uzrokovao nikakve probleme sa nanošenjem tekuće podloge na lice jer se nije ruljila niti klizala s lica. Afrodita Collagen lifting serum mi nije uzrokovao nikakve neželjene iritacije ili alergijske reakcije na licu.

Mislim da je Afrodita Collagen lifting serum odličan proizvod za osobe sa suhom do izrazito suhom kožom, zrelijom kožom ili osobe koje općenito vole nešto bogatije serume za lice. Svoj posao odrađuje doista odlično, lice ostavlja prekrasno hidratiziranim i mekim no ja ga osobno nebih ponovno kupila jer mi se, kako sam ranije spomenula, jednostavno ne sviđa osjećaj koji mi ostavlja na koži dok se ne upije te smatram da je prebogate teksture za moj tip kože. Jednostavno se radi o osobnoj preferenci, ali i o činjenici da je ovo serum namijenjen zrelijoj koži lica, a moja to nije. U svemu ostalome je ispunio očekivanja. 

Sastav:
AQUA, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, PENTYLENE GLYCOL, DICAPRYLYL ETHER, ARACHIDYL ALCOHOL, PROPYLHEPTYL CAPRYLATE, OLEYL ERUCATE, BEHENYL ALCOHOL, BETAINE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, HYDROGENATED POLYDECENE, HYDROGENATED C6-14 OLEFIN POLYMERS, VIGNA ACONITIFOLIA SEED EXTRACT, SODIUM COCOYL GLUTAMATE, ARACHIDYL GLUCOSIDE, PHENOXYETHANOL, GLUCOSE, TOCOPHEROL, HYDROGENATED VEGETABLE GLYCERIDES CITRATE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, BUTYLENE GLYCOL, SODIUM CHONDROITIN SULFATE, ATELOCOLLAGEN, CAPRYLYL GLYCOL, PROPYLENE GLYCOL, BHT, ASCORBYL PALMITATE, HEXYLENE GLYCOL, POLYACRYLATE CROSSPOLYMER-6, GLYCERYL STEARATE, CITRIC ACID PARFUM, LINALOOL


Još recenzija seruma za lice koje bi vas mogle zanimati:

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe