GARNIER FRUCTIS BANANA HAIR FOOD MASKA ZA KOSU - RECENZIJA

11/25/2022


U moru maski za kosu titulu apsolutnog pobjednika po popularnosti unazad zadnjih par godina uvjerljivo je odnijela Garnierova Banana maska za kosu. Dobar glas daleko se čuje pa vjerujem kako je u popularizaciji ove maske upravo to bio najvažniji faktor. Niti ja nisam ostala imuna na cijelu pompu koja se digla oko nje pa vam danas pišem recenziju posvećenu ovom mirišljavom slatkišu od maske.


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 49,90 kn/ 6,62 €(na dan 25.11.2022.)
  • Količina: 390 ml
  • Gdje kupiti: Dm web shop i prodavaonice, Muller, Bipa
Garnier Fructis Banana Hair Food maska za kosu namijenjena je intenzivnoj njezi suhe kose, sadrži 98% sastojaka prirodnog podrijetla, ne sadrži parabene, silikone i umjetne boje i veganski je proizvod. Dolazi u velikoj plastičnoj teglici vesele žute boje. Već po otvaranju teglice osjetit ćete prekrasan slatkasti miris. Miris najbolje mogu opisati kao da se radi o nekoj finoj desertnoj kremi od banana. Ugodan, slatkast i nikako prejak, ali od kojeg će vam krenuti sline pogotovo ukoliko volite miris banane. Meni predivan. Maska je nježno žute gotovo bijele boje i fine gustoće. Gusta je točno onoliko koliko maska za kosu mora biti da se može ravnomjerno nanijeti na kosu, a da pritom ne sklizne s nje. Proizvođač navodi kako se radi o 3u1 proizvodu. Može se koristiti kao maska za kosu, regenerator ili njega bez ispiranja. Ja sam je koristila samo kao masku za kosu prilikom svakog pranja i to nakon dva šamponiranja kose (kao što to radim sa svim maskama za kosu). Tada bi je nanijela na donji dio kose izbjegavajući tjeme, ostavila 15-20 min i potom isprala. Sa ispiranjem nisam imala problema. Mojoj kosi je jako pasala. Nakon ispiranja, a kasnije i sušenja, kosa je bila izvrsno nahranjena, meka i sjajna, a fini miris (oko kojega sam neko vrijeme prije kupnje bila skeptična jer sam se bojala da ću mirisati kao da sam mazala banane po glavi) se na kosi zadržava dugo nakon pranja no vrlo je decentan. Nije mi otežavala kosu što je također jedan veliki plus, a kosu je nakon nje bilo puno lakše raščešljati Garnierova Banana Hair Food maska za kosu mi se jako svidjela. Razumijem famu koja se stvorila oko nje jer je zaista izvrsna maska za kosu zbog koje bih voljela isprobati i ostale njihove maske iz Hair Food linije od kojih me trenutno najviše privlači ona od makadamije. Jedino mi je žao što je nisam isprobala koristiti kao njegu bez ispiranja (saznala sam da se može koristiti na taj način tek nakon što sam je potrošila) jer me jako zanima kako bi se ponašala na kosi u toj ulozi no biti će prilike možda već sa ovom od makadamije. 

Sastav:
AQUA/WATER,CETEARYL ALCOHOL,GLYCERIN,ISOPROPYL MYRISTATE, STEARAMIDOPROPYLDIMETHYLAMINE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER / SHEABUTTER, OLEA EUROPAEA OIL / OLIVE FRUIT OIL, MUSAPARADISIACA FRUIT JUICE/ BANANA FRUIT JUICE, GLYCINESOJA OIL / SOYBEAN OIL, SODIUM HYDROXIDE, HELIANTHUSANNUUS SEED OIL / SUNFLOWER SEED OIL, ROSMARINUSOFFICINALIS LEAF EXTRACT / ROSEMARY LEAF EXTRACT,COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, COCOS NUCIFERA OIL / COCONUTOIL, HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUMCHLORIDE, CAPRYLYL GLYCOL, CITRIC ACID, PERSEA GRATISSIMAOIL/ AVOCADO OIL, LACTIC ACID, TARTARIC ACID, CETYL ESTERS,TOCOPHEROL, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE,SALICYLIC ACID, CARAMEL, LINALOOL, EUGENOL, COUMARIN,BENZYL ALCOHOL, PARFUM / FRAGRANCE (F.I.L C213449/1)

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe