BLOG POSTOVI KOJE STE NAJVIŠE U ČITALI U 2022.

1/09/2023

Posljednji dani godine savršeni su za retrospektivu na svim poljima. U kontekstu bloga to znači pregledavanje statistike unazad 365 dana. Od toga je meni osobno najzanimljiviji dio analiziranje informacija o tome što ste najviše klikali i voljeli čitati ovdje jer mi pomaže stvoriti širu sliku o tome kakav sadržaj najviše zanima posjetitelje mog malog internetskog kutka. Neću vas zamarati detaljnom statistikom bloga u okviru godine koja je sada već iza nas no ono što bih voljela podijeliti sa vama jest činjenica da je Sweet little Things u 2022. godini ostvario gotovo 70 000 pregleda. Na godišnjoj razini se to nekome može činiti kao mala brojka, ali meni ona nije niti mala niti beznačajna. Dapače, strašno sam ponosna na nju i daje mi naslutiti kako sadržaj koji sam stvorila ima određenu svrhu i koristi vam na ovaj ili onaj način. Svakom provedenom minutom čitajući sadržaj koji vam ovdje predstavljam pridajete važnost onome što pišem, a od toga teško da može bolje. I hvala vam na tome. Uzmemo li u obzir količinu ostalih obaveza i događanja kojima mi je 2022. bila maksimalno ispunjena i povrh kojih blogu nisam mogla posvetiti onoliko vremena koliko bih u nekim idealnim uvjetima to željela, ja sam i više no zadovoljna ovakvim brojkama. Svaki blog post će i ove godine ostati protkan mojim pečatom, ljubavlju i istinskim uživanjem u pisanju i fotografiranju. Uz najljepše želje za čim uspješniju i sretniju 2023. ostavljam vas sa popisom blog postova koji su se kroz 2022. istakli među ostalima prema broju klikova te koji su prema analitici apsolutni rekorderi prethodne godine. Uživajte i budite mi dobro!










You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe