MOJI KOZMETIČKI FAVORITI 2022. GODINE

1/12/2023


NJEGA KOŽE

Počinjemo od kategorije u kojoj sam (pored proizvoda za njegu kose) isprobala najviše novih stvari prošle godine. Prva dva apsolutna favorita su Mixini proizvodi. Mixa Hyalurogel light krema za lice za koju već svi znate koliko je volim. Ne prođe niti jedan dan da je ne koristim u skincare rutini. Lagana je, dobrog sastava i izvrsne hidratacijske moći. Moja koža ju jako voli. Mixa Hyalurogel serum sa niacinamidom je uvjerljivo obilježio prošlu godinu kao Mixin novitet o kojemu se najviše pričalo. Apsolutno zasluženo! Savršen serum za osobe s normalnom do mješovitom pa čak i masnom kožom lica. Uživala sam koristeći ga i bez razmišljanja bih ponovila kupnju. Kad smo već kod seruma za lice ne mogu ne spomenuti jedan koji me vrlo ugodno iznenadio. Pravo iznenađenje krije se u bočici essence Hello, Good Stuff! Pore minimizing seruma sa niacinamidom. Iako nisam imala velikih očekivanja od njega i kupila sam ga na blef ipak se na kraju ispostavilo da se radi o serumu koji radi sve ono što obećava. Pore su mi tijekom perioda kada sam ga koristila bile nikad čišće i uže. I dalje smatram da je serum o kojem se premalo priča, ali nadam se da će se to promijeniti kako ga ljudi budu otkrivali. 
Balea pjene za umivanje koristim jako dugo. Ne pamtim broj bočica koje sam potrošila. Povoljne su, nježne prema koži, a istovremeno odlično čiste lice. Izrazito dobar omjer dobivenog i uloženog. Iako su sve tri odlične moji favoriti su roza i bijela (Med) pjena. Još jedan povoljan, a odličan proizvod iz Baleine tvorinice je ulje za čišćenje lica/skidanje šminke. Također sam potrošila nekolicinu bočica ovog ulja. Toliko je odgovaralo mojoj koži da ga jednostavno nisam imala potrebe mijenjati za ijedno drugo. Šminku mi uvijek skine besprijekorno (napomena da primjenjujem dobule cleanse metodu čišćenja lica), a nježno je što je jedan veliki plus. Osim korištenja kod kuće išlo je samnom na sva prošlogodišnja putovanja. 
Do sada smo već svi utvrdili gradivo koliko je zaštita od sunca važna, a kreme sa SPF-om neizbježan dio rutine. Naravno da se iz tog razloga kod mene morala naći barem jedna SPF krema pa kao favorita izdvajam Olival SPF 30 fluid za lice. O njemu još uvijek nisam detaljnije pisala na blogu no u pripremi je recenzija koju ovakav proizvod zaista zaslužuje. 
Dio lica koji nikako ne smijemo zanemariti su usne. Njega usana je jednako važna kao i njega svih ostalih dijelova lica, a moj najbolji saveznik u tome prošle godine je bio Balein Intensiv balzam za usne sa shea maslacem i arganovim uljem. Iako ga nisam spominjala na blogu, radi se o balzamu kojem se uvijek vrlo rado vraćam. Prekrasnog je slatkastog mirisa, odlično njeguje usne, a pritom nije niti pretežak niti premastan. 


NJEGA KOSE

Novost koju sam prošle godine uvela za dubinsku njegu kose je redovito korištenje ulja. Koristila sam brojne kombinacije različitih ulja, a najčešće kao uljni pakung prije pranja kose. Voljela bih jedan blog post posvetiti samo njezi kose odnosno jedan samo uljima i kako ih koristim u tu svrhu, a do tada vam mogu reći kako su me cijelu prošlu godinu u tome pratila dva izvrsna ulja - Nacomi arganovo ulje i Adria spa ricinusovo ulje. Kosa mi nikada nije bila zdravija, mekša i sjajnija, a veliki dio zasluga za to pripisujem ovim uljima. I jako sporo se troše! Među šamponima nisam otkrila ništa revolucionarno osim činjenice da mi Elseve šamponi za kosu jako odgovaraju. Većinu godine sam kupovala Elseve šampone samo različite vrste i isprobala ih gotovo sve. Ove godine bih voljela napraviti mali odmak od njih i nešto više eksperimentirati sa šamponima. Kada sam već spomenula Elseve, kao jedan od velikih favorita prošle godine moram navesti Elseve dream long masku za kosu. Kad god bih je koristila uvijek bi dobila jako puno komplimenata usmjerenih na to kako mi kosa prekrasno miriše. Pored toga kosa mi je od nje bila svilenkasto mekana. Drugi favorit među maskama mi je Garnier Hair Food Banana maska. Možda sam malo zakasnila u njenom isprobavanju jer sam je kupila dugo vremena nakon što je hajp oko nje malkice splasnuo no mislim da nikada nije kasno za otkriti neki dobar proizvod. Ubrzo sam shvatila zašto su je svi toliko hvalili. Jedina četka koju koristim zadnje 2-3 godine je Tangle Teezer The Ultimate. Ne mogu pronaći niti jednu zamjerku ovoj četki i imate sve moje preporuke za nju. Sa njom nema ni č od čupanja, lako se pere što je također jako bitno i trajat će vam jako jako dugo. Moja je i nakon svog tog vremena ista kao kad sam je tek kupila, a koristim je više puta dnevno.


DEKORATIVNA KOZMETIKA

Prošla godina je bila godina u kojoj sam se uvjerljivo najmanje šminkala. Nisam puno eksperimentirala sa dekorativnom kozmetikom jer sam bila u takvoj fazi. Više sam se usmjerila na njegu kože i isprobavala proizvode iz te kategorije, a od dekorative koristila pet stvari koje najčešće imam na licu kada se šminkam: korektor, tekući puder, kompaktni puder, rumenilo i maskaru. Od svega toga imam vam za spomenuti samo korektore i maskare koji su mi bili izvrsni. Maybelline fit me i Catrice Camouflage tekući korektori su dobri stari klasici koje sam vrlo često tijekom godine samostalno nosila na licu čak i bez tekućeg pudera. Lagani su, lijepo prekrivaju i lako se blendaju. Kada ne znam koji bih korektor uzela uvijek odluka prevagne na jedan od ove dvojice. Maskare dosta koristim i trošim jer jako volim naglasiti trepavice. Iz mora onih koje sam isprobala prošle godine istaklnula bih Maybelline Lash Sensational full fan effect very black i essence Lash Princess false lash effect (pakiranje sa zelenim detaljima) maskaru. I o jednoj i o drugoj ću vam pisati i jako se veselim iznijeti vam sve svoje dojmove. Lash Princess se trusi što joj je po meni jedina mana, ali kako jako volim izgled koji daje trepavicama jer je to točno izgled trepavica kojeg želim dobiti maskarom morala sam je uvrstiti u favorite usprkos toj mani.
Dva ruža za kojima sam najčešće posezala su bili Golden Rose soft & matte creamy lip colour tekući ruž u nijansi 102 i Wet n wild Mega Last Matte ruž u nijansi Bare it all.


NJEGA TIJELA

U ovoj kategoriji su mi najveće otkriće godine bili The Body Shop jogurti za tijelo. Radi se o prekrasnim mazalicama još divnijih mirisa koji su jako hidratantni bez ostavljanja ikakvih masnih tragova ili osjećaja težine na koži. Isprobala sam tri mirisa koja vidite na fotografiji i ne mogu se odlučiti koji mi se više sviđa. Jako mi se svidio i The Body shop maslac za tijelo iz Moringa linije, ali isprobala sam samo dva testera pa ga ne bi željela odmah uvrstiti u favorite dokle ga detaljnije ne isprobam kada kupim veliko pakiranje. Miris Moringa linije me oduševio i mogu reći da mi je od 5 mirisa njihovih proizvoda koje sam do sada isprobala uvjerljivo najdraži. Ali pričekajmo ipak detaljniju recenziju. Za hladnije dane kada mi je trebala dubinska hidratacija najčešće sam se hvatala za dobar stari klasik - Dove Original mlijeko za tijelo. Prepoznatljiv čisti miris i bogata tekstura koja mi kožu uvijek njeguje bez mane su mi ponovno dokazali zašto ga volim. 

You Might Also Like

2 komentari

  1. I ja sam prošle godine otkrila Balea MED pjenu za lice! Baš me nekako kupila, jer nema mirisa ni pecakanja, a posao obavlja odlično sada kad je koža obično suša tijekom hladnog vremena. 😊 TBH jogurte sam prije par godina samo isprobala u trgovini, ali sjećam se da im je tekstura bila odlična. Baš bi im mogla i ja ponovno istražiti asortiman!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. MED pjena je genijalna, tak je nježna prema koži, a stvarno je fino očisti i mislim da je idealna opcija za osobe sa osjetljivom kožom baš zbog toga što je ekstra nježna. Drago mi je da i tebi odgovara. 😊 Jogurti su im super, brzo se upijaju u kožu, lagani su i fino njeguju, a sviđa mi se i tekstura njihovih maslaca za tijelo, ali njih još testiram pa ću vidjet kroz dogledno vrijeme kakvi će biti finalni dojmovi. 😄

      Izbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe