Tangle Teezer The Ultimate Finisher četka za kosu - RECENZIJA

3/19/2021


Kvalitetne četke i češljevi neizostavan su dio pravilne i dobre njege o kosi pa vjerujem da ste tako vjerojatno svi čuli za popularni Tangle Teezer- četku koja je napravljena u svrhu raščešljavanja kose sa što manje čupanja i lomljenja vlasti. Iako su mi ga mnogi preporučali već godinama nikada ga sve do prošle godine nisam nabavljala jer sam doista mislila da mi nije toliko nužan, a i ostale četke su me poprilično dobro služile. Sada kada sam ga dobro testirala evo mojih dojmova.


Osnovno o proizvodu:

Tangle Teezer je poprilično proširio svoj asortiman u posljednjih nekoliko godina pa tako u ponudi više nemaju samo ''klasičnu'' Tangle Teezer četku već i nekolicinu različitih modela osmišljenih za različite uporabe. Četka koju vam sada recenziram je model 'The Ultimate Finisher' koji dolazi u crnoj i ružičastoj boji (negdje sam vidjela i nježno ljubičastu no nisam sigurna je li ta boja i dalje dostupna), a predstavili su je kao četku koja je idealna za stiliziranje suhe kose, koja kosu zaglađuje i daje joj prirodan sjaj te pritom ne lomi kosu zbog svojih fleksibilnih iglica. Ovo zadnje je nešto što je meni osobno bilo najvažnije pogotovo jer mi je kosa (iako duga) trenutno više na tanjoj strani i pokušavam raditi sve da je što manje oštetim i da vlasi što manje pucaju. Ono što me stvarno ugodno iznenadilo je lakoća sa kojom ova četka raščešljava i zaglađuje kosu. Primijetila sam ogromnu razliku u usporedbi sa običnim četkama koje sam prije koristila jer sa ovom stvarno nisam iskusila nikakvo čupanje niti povlačenje kose. Također, druga značajnija promjena je količina kose koja mi ispada prilikom četkanja koja je sada puno manja nego prije. Sada to bude svega nekoliko vlasi dok je prije to znala biti cijela šaka kose. Osim za sve što sam navela jedna od preporučenih namjeni ove četke je korištenje na statičkoj kosi i ekstenzijama što sam počela primjećivati tek nakon nekog vremena kada mi je povremeno znala naelektrizirati kosu. Ne znam je li to povezano ili je samo do materijala od kojeg je napravljena četka no u svakom slučaju nije me puno smetalo jer se taj problem riješi u sekundi prolaskom rukom po kosi. Mala napomena je da se ova četka ne smije koristiti na toplini (za primjerice feniranje kose) pa to svakako imajte na umu. Jako je lagana i ugodna u ruci i stvarno mi ju je pravi gušt koristiti, a sigurna sam i da će me dobro služiti još jako jako dugo.

Mogu reći da me Tangle Teezer The Ultimate Finisher jako ugodno iznenadio, jako sam zadovoljna sa četkom i mogu je toplo preporučiti svima. Nakon što sam isprobala ovaj model voljela bih isprobati i ostale, a prije svega njihovu četku za feniranje koja mi je pored ove bila druga na listi želja.


You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe